Gjest lurven Skrevet 1. september 2021 #101 Skrevet 1. september 2021 Ganske likt mellom SV,mdg og rødt. De er for ekstreme
Kjetil E Skrevet 3. september 2021 #106 Skrevet 3. september 2021 Av de som sitter på Stortinget så er det helt klart FrP. Står så fjernt fra meg politisk som det er mulig å komme. Har i tilegg en rekke politikere som er totalt uspiselige. Hvorav lederen er en av de værste. 2
Fiora Skrevet 3. september 2021 #107 Skrevet 3. september 2021 Ulvehaterne SP er de siste som noengang vil være i nærheten av å få min stemme. 1
NenehGoji Skrevet 5. september 2021 #112 Skrevet 5. september 2021 Sp og Frp (da regner jeg ikke med de minste, da kunne både demokratene, liberalistene, bompengepartiet osv. vært nevnt) 1
Heisann12345 Skrevet 5. september 2021 #113 Skrevet 5. september 2021 Det kristelige parti. Står selv på deres egen nettside at de vil endre diskrimineringsloven så den ikke gjelder homofile
norw Skrevet 5. september 2021 #114 Skrevet 5. september 2021 Frp av de partiene som er aktuelle stortingspartier.
Gjest Malika Skrevet 5. september 2021 #115 Skrevet 5. september 2021 FrP. Og seff alle de de småpartiene i brunskjorter.
Minime94 Skrevet 5. september 2021 #116 Skrevet 5. september 2021 Definitivt MDG. Sammenligner de litt med små barn som sier de ønsker å bli flyplass når de blir store. Joda høres jo fint og flott ut det men det er ikke noe realisme i det. 1
Gjest Magritta Skrevet 5. september 2021 #117 Skrevet 5. september 2021 MDG, Rødt, SV i tillegg til mikropartier som Alliansen, Sentrum, Demokratene
NurseRatched Skrevet 5. september 2021 #120 Skrevet 5. september 2021 (endret) Småbrukmann skrev (På 31.8.2021 den 9.41): MDG! Da de vil ødelegge landet helt. legge ned/outsource oljen kutte fiskerinæringen. hvor skal pengene komme fra? Jo deg og meg. Skatter og avgifter som vil gjøre alle fattige. så må folk i storbyene se litt mere på hva folk i bygdene sliter med. Feks sykehusene som legges ned. 4 timers reisevei for fødsel. Hjerteinfarkt etc etc. det er faktisk så ille at de som bor i Oslo må på sykehus i kr.sand. Tenk litt på den dere som lever på rosa skyer. Jeg skjønner ikke argumentet ditt om at de som bor i Oslo må på sykehus i Kristiansand. Det har da ingenting med sentraliseringen av sykehus å gjøre. Rikshospitalet samarbeider tett med både hjerteseksjonen i Kristiansand og Arendal, hvor de har ekspertise på blant annet stentbehandling ved trange blodårer til hjertet (som ofte kan være en årsak til hjerteinfarkt) og pacemaker- og hjertestartbehandling. Det er som regel dette som er grunnen til at pasienter sendes dit. Ellers er jeg enig med deg at man ikke bør legge ned sykehus i distriktene, men heller satse på kompetanseheving også på små sykehus slik at de er bedre rustet til å ta i mot akutte hendelser, fødsler osv. For å svare på spørsmålet, så ville jeg aldri stemt FrP eller KrF. Antageligvis ikke Rødt heller (masse småpartier det heller ikke kunne falt meg inn å stemme på, men det blir en for lang liste). Endret 5. september 2021 av NurseRatched Glemte å svare på hva tråden faktisk handlet om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå