Gå til innhold

Hvilket er det siste partiet du vil stemme på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske likt mellom SV,mdg og rødt.

De er for ekstreme 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de som sitter på Stortinget så er det helt klart FrP. Står så fjernt fra meg politisk som det er mulig å komme. Har i tilegg en rekke politikere som er totalt uspiselige. Hvorav lederen er en av de værste.

• Liker 2
Skrevet

Ulvehaterne SP er de siste som noengang vil være i nærheten av å få min stemme.

• Liker 1
Skrevet

Sp og Frp (da regner jeg ikke med de minste, da kunne både demokratene, liberalistene, bompengepartiet osv. vært nevnt) 

• Liker 1
Skrevet

Det kristelige parti. Står selv på deres egen nettside at de vil endre diskrimineringsloven så den ikke gjelder homofile

Skrevet

Frp av de partiene som er aktuelle stortingspartier. 

Skrevet

FrP. Og seff alle de de småpartiene i brunskjorter.

Skrevet

Definitivt MDG. Sammenligner de litt med små barn som sier de ønsker å bli flyplass når de blir store. Joda høres jo fint og flott ut det men det er ikke noe realisme i det.

• Liker 1
Gjest Magritta
Skrevet

MDG, Rødt, SV i tillegg til mikropartier som Alliansen, Sentrum, Demokratene

Skrevet

Fremskrittspartiet, uten tvil.

Skrevet (endret)
Småbrukmann skrev (På 31.8.2021 den 9.41):

MDG!

Da de vil ødelegge landet helt. 
legge ned/outsource oljen

kutte fiskerinæringen. 

hvor skal pengene komme fra? Jo deg og meg. Skatter og avgifter som vil gjøre alle fattige. 

så må folk i storbyene se litt mere på hva folk i bygdene sliter med. Feks sykehusene som legges ned. 4 timers reisevei for fødsel. Hjerteinfarkt etc etc. det er faktisk så ille at de som bor i Oslo må på sykehus i kr.sand. Tenk litt på den dere som lever på rosa skyer. 

Jeg skjønner ikke argumentet ditt om at de som bor i Oslo må på sykehus i Kristiansand. Det har da ingenting med sentraliseringen av sykehus å gjøre. Rikshospitalet samarbeider tett med både hjerteseksjonen i Kristiansand og Arendal, hvor de har ekspertise på blant annet stentbehandling ved trange blodårer til hjertet (som ofte kan være en årsak til hjerteinfarkt) og pacemaker- og hjertestartbehandling. Det er som regel dette som er grunnen til at pasienter sendes dit. 

Ellers er jeg enig med deg at man ikke bør legge ned sykehus i distriktene, men heller satse på kompetanseheving også på små sykehus slik at de er bedre rustet til å ta i mot akutte hendelser, fødsler osv. 

For å svare på spørsmålet, så ville jeg aldri stemt FrP eller KrF. Antageligvis ikke Rødt heller (masse småpartier det heller ikke kunne falt meg inn å stemme på, men det blir en for lang liste). 

Endret av NurseRatched
Glemte å svare på hva tråden faktisk handlet om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...