Gå til innhold

Hvilket er det siste partiet du vil stemme på?

Anbefalte innlegg

Skrevet
34 minutter siden, PetterKanin said:

Hvorfor dette spennet i de du aldri ville stemt på? Det er jo fem totalt ulike partier du nevner.

Rødt og FRP blir for langt unna meg ideologisk sett. MDG har jeg aldri fått taket på, fokuset deres er for ensporet. KrF har absolutt elementer i politikken sin som jeg kan være enig i, men som forkjemper for en sekulær stat, LGBTQ rettigheter og abortloven er ikke KRF partiet for meg. SP er nei fordi de vil ut av EØS-avtalen og Acer, pga miljøpolitikken, at de vil bygge veier til hver avkrok, utrydde ulven… 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

FRP, SP, MDG,  RØDT og SV.

Endret av orchideblomst
Gjest havrekaffe
Skrevet

Klarer ikke helt å bestemme meg for hvem som er verst av AP eller SP, men AP er nok det partiet jeg misliker mest. Hadde ikke blitt så veldig lei meg om det partiet ble utradert totalt og ønsker dem all mulig elendighet.

Skrevet

FRP, MDG, Rødt og SV.

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

Perelandra, mod. 

Skrevet

FRP.

Det er vel selvforklarende om hvorfor jeg mener det.

• Liker 1
Skrevet

Frp + Krf om man ikke inkluderer tullepartier som Demokratene og Liberalistene. 

• Liker 4
Skrevet

KrF, Arbeiderpartiet, høyre, rødt 

• Liker 1
Skrevet

Åpenbart MDG. Det er deprimerende med et parti som har fokus på en viktig sak og samtidig renner over av meningsløse tiltak. Politikken innebærer en enorm sløsing med ressurser som kunne vært brukt på grep som kan bidra til noe positivt. Fokuset på rotårsaker og hva som faktisk er smart gitt de utfordringene som må adresseres er totalt fraværende.

• Liker 4
Skrevet

MDG.  Uten tvil.  

• Liker 3
Skrevet

Frp. Deretter Venstre pga den verste arbeidslivspolitikken og Høyre fordi de svekker folk sin frihet. Mdg er altfor naive og SP er på feil side av rovdyrspolitikken og klima og krf viser ikke nestekjærlighet. Rødt blir kanskje litt for naive igjen, men ikke ekstremt. 

Skrevet

Sliter litt med å velge, så må si FrP og SP. FrP av mange årsaker, SP av sin fiendtlighet mot dyr og natur.

Skrevet

Demokratene, KFP, Liberalistene, KRF, FRP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...