Clefable Skrevet 31. august 2021 #61 Skrevet 31. august 2021 Frp, uten tvil. Jeg er bare grunnleggende uenig i så og si hele programmet deres. Dersom Demokratene telles så er de veldig tett her. Kunne heller aldri stemt KRF eller SP. (Jeg er nærmest SV, Rødt og MDG, og stemmer det førstnevnte.) 5
Gjest ABM Skrevet 31. august 2021 #65 Skrevet 31. august 2021 Småbrukmann skrev (5 timer siden): Til alle som stemmer MDG,, Plastikk er ett problem for verden. Er det virkelig greit at Norge sender plastikken ut av Norge med diesel trailere og diesel lasteskip og får plastikken brent i utlandet som Asia og Europa? MDG står for denne politiken , Samme som med olja.. de vil outsource den til andre aktører fra andre land. Hvor i alle dager gjør det planeten vår bedre, med at olja taes opp å pengene forsvinner til andre land? MDG er en gjeng med barnehage barn som ikke forstår seg på verden. Hjelper ikke å sende plastikk eller la andre ta opp olja, og si hei vi i Norge har null utslipp. Pga vi betaler andre for å kvitte seg med den. Det gjør ikke verden ett bedre sted. Men kun at Norge står som null utslipp land på ett papir. Som igjen er tatt av ett tre... totalt naivitet blant MDG velgere. Vet dere hva det heter, dobbeltmoral kalles det der. Og hvem i f oppegående normalt menneske vil velge å støtte ett sånt parti. å ikke snakk om Lan og alle lovbruddene hun står for, budsjettsprekkene. Norge ville gått konkurs med MDG som makta i landet. Hvordan skal Norge tjene penger om olja og fisken blir borte. ? Helt seriøst hvor skal pengene komme inn? Skatter og avgifter. Alle som tjener under 5-600 tusen kr i året vil måtte gå på sosialen... sånt land man vil ha? Og alt skjer ikke bare i Oslo eller andre storbyer, lever faktisk folk på bygdene også. Som byfolk må begynne og sette mere pris på. gled dere til den dagen det ikke er igjen en eneste gård i Norge.null matproduksjon i landet pga ingen har råd til å drive det lenger. Da skriker dere etter trygg mat. Og har skutt dere selv i foten. Du synes det er greitt å bruke halve tråden på å agitere mot MDG?
Hippogriff Skrevet 31. august 2021 #66 Skrevet 31. august 2021 Alterego666 skrev (3 timer siden): Rødt er kommunister og antidemokrater. Alle de andre partiene er parlamentarister, derfor er Rødt det mest åpenbare partiet jeg ikke kan stemme på, og det partiet jeg råder alle som er glade i demokratiet til ikke å stemme på. Det er mange andre partier jeg ikke er enig med. De representerer et politisk problem, mens Rødt representerer et demokratisk problem. Dette skulle jeg også skrive. Signerer! Ubegripelig at et grunnleggende antidemokratisk parti kan oppnå så stor oppslutning. 2
male32 Skrevet 31. august 2021 #67 Skrevet 31. august 2021 AP (avgiftspartiet) vil jeg aldri stemme. Skjønner ikke hvorfor de er så store. Ser bare hvordan de styrer her i byen. Grøsser med tanken på at støre kan bli statsminister. Må ikke skje. 3
rips & vaniljesaus Skrevet 31. august 2021 #68 Skrevet 31. august 2021 rips & vaniljesaus skrev (7 timer siden): RØDT! (Sagt med sinna Atle Antonsen stemme.) Må heller ikke glemme SV og MDG. 2
Lurium Skrevet 31. august 2021 #70 Skrevet 31. august 2021 Helt klart MdG, kunnskapsløse, totalitære fanatikere. 2
Gjest Villfisker Skrevet 31. august 2021 #71 Skrevet 31. august 2021 Kunne vi nevne flere ja. Da må jeg nevne Mdg også. Tulleparti.
PetterKanin Skrevet 31. august 2021 #72 Skrevet 31. august 2021 mdg. Så lite kontakt med virkeligheten. 2
I Grosny Skrevet 31. august 2021 #73 Skrevet 31. august 2021 (endret) Jeg stemte en gang på Jens og Jonas og så bombet de Libya. Fullstendig uaktuelt å stemme på Jonas, så nå ble det "reserve-ap", altså Sp. Endret 31. august 2021 av I Grosny
I Grosny Skrevet 31. august 2021 #75 Skrevet 31. august 2021 Alterego666 skrev (7 timer siden): Rødt er kommunister og antidemokrater. Alle de andre partiene er parlamentarister, derfor er Rødt det mest åpenbare partiet jeg ikke kan stemme på, og det partiet jeg råder alle som er glade i demokratiet til ikke å stemme på. Det er mange andre partier jeg ikke er enig med. De representerer et politisk problem, mens Rødt representerer et demokratisk problem. Jeg synes Rødt er en blanding av kommunister og sosialdemokrater, liberale og autoritære. Jeg stemmer ikke på de fordi jeg misliker de autoritære strømningene, men en ting skal Moxnes ha. Det er godt at vi har en opposisjonell stemme på Stortinget. Fint å ha de i opposisjon, men skummelt i posisjon. 2
Solar Nebula Skrevet 31. august 2021 #76 Skrevet 31. august 2021 Ville aldri stemt på Rødt eller FRP. MDG, KRF og SP er i grunnen også helt uaktuelle. 1
PetterKanin Skrevet 31. august 2021 #77 Skrevet 31. august 2021 Solar Nebula skrev (3 minutter siden): Ville aldri stemt på Rødt eller FRP. MDG, KRF og SP er i grunnen også helt uaktuelle. Hvorfor dette spennet i de du aldri ville stemt på? Det er jo fem totalt ulike partier du nevner.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. august 2021 #78 Skrevet 31. august 2021 Venstre. De vil ødelegge arbeidslivet/fagbevegelsen helt. FrP får nok heller aldri min stemme. Dette var blant de etablerte partiene. Tar man med alt mulig rask er det Partiet de kristne som er på en soleklar sisteplass, det må være omtrent det verste partiet i norsk historie.
AprilLudgate Skrevet 31. august 2021 #79 Skrevet 31. august 2021 Topplista uaktuelt: 1. Demokratene og Liberalistene 2. Frp 3. NKP 4. Høyre, Helsepartiet og liknende 5. Senterpartiet 6. Krf 7. Venstre 8. Partiet Sentrum (innrømmer jeg ikke har gjort annet enn p såvidt få med meg at de fremstår som venstresiden i KrF). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå