Gjest ABM Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 For min del SP! Rødt og SV er også langt unna å få min stemme..men de er i det minste idealister...i SP er de bare egoister..tom. idiotiske egoister som vil ha billigere diesel i en tid da klimaendringer endrer hele kloden i rekordfart..!
Havregrøt Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Likt mellom FRP og MPG. Å måtte velge mellom de to hadde vært som å måtte velge mellom to forskjellige dødelige sykdommer. 4
Kristin70 Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 2 minutter siden, Kålfrid said: Frp og Demokratene Samme her. 15
LillEve Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 SP pga ulven og miljø, FRP for retorikk og miljø (og begge disse pga innvandringspolitikken deres), Rødt for at jeg er eeeekstreeemt uenig i politikken. 4
GammelKaktus Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 FRP, Demokratene, KRF og MDG vil garantert aldri få min stemme. Ellers så vingler jeg fritt mellom partiene. 😄 4
Hotwife Skrevet 31. august 2021 #14 Skrevet 31. august 2021 Mdg. Fordi de vil sende Norge til avgrunnen økonomisk, og gi bygde Norge et kollaps. 13
Gjest Småbrukmann Skrevet 31. august 2021 #15 Skrevet 31. august 2021 MDG! Da de vil ødelegge landet helt. legge ned/outsource oljen kutte fiskerinæringen. hvor skal pengene komme fra? Jo deg og meg. Skatter og avgifter som vil gjøre alle fattige. så må folk i storbyene se litt mere på hva folk i bygdene sliter med. Feks sykehusene som legges ned. 4 timers reisevei for fødsel. Hjerteinfarkt etc etc. det er faktisk så ille at de som bor i Oslo må på sykehus i kr.sand. Tenk litt på den dere som lever på rosa skyer.
Gjest Småbrukmann Skrevet 31. august 2021 #16 Skrevet 31. august 2021 ABM skrev (23 minutter siden): For min del SP! Rødt og SV er også langt unna å få min stemme..men de er i det minste idealister...i SP er de bare egoister..tom. idiotiske egoister som vil ha billigere diesel i en tid da klimaendringer endrer hele kloden i rekordfart..! 0.03 prosent utgjør Norges CO2 utslipp i verden. har du vært på bygdene i Norge? Har du kjørt traktor og forstår hvorfor dieselen må ned. For traktorer må høste inn mat så du kan spise norsk mat. Å ikke mat fra utlandet som kan gi deg sykdommer. vil du heller ha feks e collie utbrudd å at barn dør enn at dieselen skal ned så bonden faktisk overlever av og gjøre hverdagen din litt tryggere.
Gjest Småbrukmann Skrevet 31. august 2021 #17 Skrevet 31. august 2021 Hotwife skrev (4 minutter siden): Mdg. Fordi de vil sende Norge til avgrunnen økonomisk, og gi bygde Norge et kollaps. Så hot da? 😂
Imariuz Skrevet 31. august 2021 #18 Skrevet 31. august 2021 ABM skrev (28 minutter siden): For min del SP! Rødt og SV er også langt unna å få min stemme..men de er i det minste idealister...i SP er de bare egoister..tom. idiotiske egoister som vil ha billigere diesel i en tid da klimaendringer endrer hele kloden i rekordfart..! Rødt. Politikken deres er farlig for Norge og nordmenn og vil gjøre oss alle fattige og ufrie med oljestans, utvidelse av offentlig sektor, mer skatter og avgifter og massiv liberalisering av asyl og flyktningspolitikken. Verdipolitikken deres er motbydelig, spesielt ønsket om utvidelse av abort slik at levedyktige barn kan drepes. SV, MDG, Venstre og Arbeiderpartiet er like uaktuelle av samme årsaker. 9
CorvusCorax Skrevet 31. august 2021 #19 Skrevet 31. august 2021 SP, KRF, FRP og SV. Aldri livet om jeg hadde stemt noen av dem. Grøss. 1
Beneviento Skrevet 31. august 2021 #20 Skrevet 31. august 2021 KRF, FRP og MDG får aldri min stemme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå