Gå til innhold

Hvor mye penger har dere igjen på konto nå og frem mot neste lønning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har har nå 4400 kr igjen til neste lønning kommer 12. 9. Har tre barn og en mann slik at vi deler på hvem som skal kjøpe mat. Har kjøleskapet fullt så MÅ ikke handle noe mat før til helga tenker jeg... 

Tenker nå at det burde være mer enn nok, og at jeg til og med kanskje kan få noe penger igjen... men tror av erfaring at de pengene kommer til å fly....🤣🤣

Anonymkode: bb0e9...8d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-4000 til 20. september. I tillegg har jeg et par regninger som må betales, og må ha nytt modem...

Anonymkode: c71d6...a9a

• Liker 2
Skrevet

2000kr. Det er barnetrygden jeg fikk idag. Jeg er aleine med et barn på 3,5. får penger igjen 17 september.

Anonymkode: 101f9...dc3

• Liker 2
Skrevet

11000,- og de skal vare til 20/9. Bare meg og sønnen.

De skal rekke til mat hjemme, og kanskje et glass vin eller to ute.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

2000kr. Det er barnetrygden jeg fikk idag. Jeg er aleine med et barn på 3,5. får penger igjen 17 september.

Anonymkode: 101f9...dc3

Jeg fikk også barnetrygden idag. Men har allerede satt av 11.500 til sparing så den barnetrygden er alltid regnet med som påfyll mot slutten av mnd. 

Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

11000,- og de skal vare til 20/9. Bare meg og sønnen.

De skal rekke til mat hjemme, og kanskje et glass vin eller to ute.

Det er jo bra penger da. Du får vel kanskje til å spare litt også..?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo bra penger da. Du får vel kanskje til å spare litt også..?

Ja. Det gjør jeg hver måned. Har allerede satt av til sparing, men har også den regelen at det som står igjen på brukskonto kvelden før neste innbetaling på brukskonto, går til sparekonto.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Fikk lønn den 28, og betalte alle mine regninger, samt satte av månedsbeløpet til regninger som betales 1 x pr år. Har også satt inn penger på et bensinkort. Da har jeg 8200,- igjen til lønn, og det er ca 309,- pr dag. Jeg fører dagsbudsjett over forbruk og hvor mye jeg kan bruke gjennomsnittlig hver dag. Har tidligere rotet det skikkelig til økonomisk, så nå er jeg helt "Nazi" med økonomien 😄 Skal sies at jeg er enslig med egen bolig i en storby. 

Endret av Frk Midnattsol
feil
  • Liker 6
Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Ja. Det gjør jeg hver måned. Har allerede satt av til sparing, men har også den regelen at det som står igjen på brukskonto kvelden før neste innbetaling på brukskonto, går til sparekonto.

Flink du- men har du godt betalt jobb? Følte du hadde så mye ekstra🤣😅🤣

Skrevet

Har nettopp fått barnetrygd for to, så nå har jeg ca 2700 kr fram til 12. Håper også mannen får noe lønn i begynnelsen av september. Ham jobber freelance, så litt usikker på når lønningen kommer. Har lite i kjøleskap og fryser, og har en regning på 800 kr jeg må betale. 

Anonymkode: 98c84...c3b

Skrevet
Frk Midnattsol skrev (3 minutter siden):

Fikk lønn den 28, og betalte alle mine regninger, samt satte av månedsbeløpet til regninger som betales 1 x pr år. Har også satt inn penger på et bensinkort. Da har jeg 8200,- igjen til lønn, og det er ca 309,- pr dag. Jeg fører dagsbudsjett over forbruk og hvor mye jeg kan bruke gjennomsnittlig hver dag. Har tidligere rotet det skikkelig til økonomisk, så nå er jeg helt "Nazi" med økonomien 😄 Skal sies at jeg er enslig med egen bolig i en storby. 

Wow- full kontroll. Det er imponerende. Jeg regner også på hvor mye deg blir hver dag, men ender alltid opp med å bruke mer....

Skrevet

3380,58 kroner på brukskontoen nå. Får lønn 12.
Vanligvis ville jeg hatt mye mer, men har vært mye utgifter i august. Nå skal riktignok disse pengene kun dekke treningssenter for meg og ellers er det lommepenger. Regninger og mat er allerede dekket. 

Anonymkode: d6e79...f4f

Skrevet

6745kr står det på brukskonto, får lønn den 12/9, har 2 rekninger på ca 1000kr som blir betalt imorgen. Rekner med det skal gå fint frem til lønn. Om det ikke går, så har jeg penger på sparekonto. 

Anonymkode: 5d3e8...da4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Wow- full kontroll. Det er imponerende. Jeg regner også på hvor mye deg blir hver dag, men ender alltid opp med å bruke mer....

Hehe, jepp, full kontroll, men det var ikke så morsomt å ikke ha NOE kontroll 😄 Det hender at jeg bruker litt mer enn dagsbeløpet, men da går jo også gjennomsnittet ned for resterende dager, og det liker jeg ikke 😄....men skal sies at jeg noen ganger har brukt litt mer enn fastsatt beløp, og da "låner" jeg av sparekontoen, men det skjer ikke ofte 🙂 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har 152 kroner igjen til 15. September. Wish me luck!

Anonymkode: a3d85...639

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å kjære vene, håper du har fullt opp av mat i fryser og skap 😮

Skrevet

Null overs denne måned pga bilreparasjon. Men oftest 1000-4000 i pluss som går til fondsparing. Til formodentlig fremtidsmeg eller fremtidsarvinger.

Anonymkode: ba83f...8cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anonymkode: a3d85...

Nei, egentlig ikke😅 Jeg har noen bokser med bønner. Utenom det blir det nok kneippbrød og syltetøy i to uker nå. Jeg har heldigvis kun meg selv å ta vare på, og alle utgifter for denne måneden er betalt. Jeg har et par tusen kroner til gode på et mastercard, så regner med det ryker denne måneden 😅

Skrevet

denne mnd skiftet jeg bremser på bilen og det kom på 24000 så nå er jeg "blakk" og har 6000 til overs til den 20/9 på lønnskonto men så skal det kanskje nevnes at jeg har brukt nesten 10 000 på sko og klær også 😎

Anonymkode: e15f6...17a

Skrevet

Har 9550 kroner igjen til 20.september. 
Er uføretrygdet med 3 barn, klarer oss helt greit. Har mat i skap og frys, så trenger evt bare påfyll av yoghurt, melk og brød. 

Anonymkode: 79ec6...241

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...