AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Hei! Jeg lurer på deres meninger om dette, jeg sendte han en melding med en emoji, vanlig smilefjes som ovenfor her og han svarte med fire, er det et godt tegn? Huff, føler meg barnlig nå! Kanskje han tenker at jeg er barnlig åså, og at det er defor. Hvordan er det med dere menn, sender dere mye emojier? Anonymkode: dfa23...6f5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Jeg lurer på deres meninger om dette, jeg sendte han en melding med en emoji, vanlig smilefjes som ovenfor her og han svarte med fire, er det et godt tegn? Huff, føler meg barnlig nå! Kanskje han tenker at jeg er barnlig åså, og at det er defor. Hvordan er det med dere menn, sender dere mye emojier? Anonymkode: dfa23...6f5 Ops, skrivefeil! Ja jeg ser den! Anonymkode: dfa23...6f5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Heldigvis er bruken på tur ut, siden ungdommen synes det er for gamliser. FB og emojis lissom. Jeg tilpasser meg litt til henne jeg skriver med, fordi jeg vet at mange av begge kjønn blir forvirret/ikke tolker skrift uten emojis. Men jeg er bevisst på å aldri overgå den andre, men heller dempe mengden. I ditt tilfelle vil jeg heller tolke ham som den barnslige. Noen voksne kompiser av meg, går helt bananas med emojis og utropstegn, i tillegg til å skrive "hehe". En jævla uting. M52 Anonymkode: a780b...4ec 1
norw Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Heldigvis er bruken på tur ut, siden ungdommen synes det er for gamliser. FB og emojis lissom. Jeg tilpasser meg litt til henne jeg skriver med, fordi jeg vet at mange av begge kjønn blir forvirret/ikke tolker skrift uten emojis. Men jeg er bevisst på å aldri overgå den andre, men heller dempe mengden. I ditt tilfelle vil jeg heller tolke ham som den barnslige. Noen voksne kompiser av meg, går helt bananas med emojis og utropstegn, i tillegg til å skrive "hehe". En jævla uting. M52 Anonymkode: a780b...4ec Tror/håper at det er veldig få, eller veldig unge/usikre, som mener at Facebook og emojis er for gamlinger. Virker helt merkelig. 3
StripeteM Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Jeg tilpasser meg også den jeg chatter med, men begrenser meg. Emojis kan jo være fine for å sette stemningen eller nyansere meningen med en beskjed. Budskapet i en melding kan ofte bli litt hardt og direkte hvis jeg ikke modifiserer det med en emoji. Særlig i kjappe meldinger hvor man ikke utdyper noe særlig. 4 smilefjes på rad? Ruuun! /s 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 😄 Takk for svar folkens! Anonymkode: dfa23...6f5
GrønnNellik68 Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Her i gården er det kysse emjoii og blow a kiss emjoii hver dag bare sånn for å gi ett tegn til hverandre når vi tenker på dem. Uten å skrive noe mer. Holdt på sånn i 8-9 mnd'er så blitt en vane... ha ha ha.. barnslig ja det kan man si. Men akk så koselig å få ut av det blå i løpet av dagen.
Doktor Dyregod Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Tenker muligens at du analyserer litt mye.🤔🤔 Hvor mange sånne på rad han sender er nok ikke det han grubler på. 🧐🧐Jeg bruker det veldig mye. 👍🤷♂️🤷♂️Men så er jo jeg en gammel gubbe😂😂🤪🤪
Sigyn Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Svarte han med fire sånne 🙂🙂🙂🙂? Det hadde ikke jeg tolket positivt, men som latterliggjørende, passiv - aggressivt, ironisk eller noe sånt. Særlig siden det er en emoji som også brukes slik av en del. Men kommer an på konteksten da. Er det f.eks 😄😄👌🙌 som skrives tenker jeg heller at fyren bare bruker alt for mange emojier. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå