Gå til innhold

Hva er din vekt og trivselsvekt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veier 86 og er 170. Vil ned til 75 i første omgang da det var der jeg trivdes godt sist jeg var der. 

Anonymkode: 68c7e...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

175 cm, veier 50 kg, trivselsvekt 55-60 kg, men virker umulig å komme opp dit. Har ligget stabilt rundt 50 kg i årevis så kroppen trives tydeligvis der selv om jeg syns jeg ser litt sykelig ut. 

Anonymkode: 554a1...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 cm, i femtiårene. Veier 58 - 59 kg avhengig av uken:-) Men vekten jeg kunne tenkt meg er 54-55 kg. Litt for mye rundt midjen slik det er nå. Men det er vel typisk alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164 cm og veide 69 sist gang jeg veide meg (etter middag, så jeg bestemte meg for at den reelle vekta var 66 :fnise: :P) Nå tipper jeg at jeg veier kanskje 72 kilo. 🤷‍♀️ Ønskevekta er 52, siden det var maks akseptabel vekt da jeg var ung, men dit kommer jeg nok aldri (med mindre jeg blir syk) Tror kroppen min trives best med å veie rundt 65 :P 

Anonymkode: 658aa...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 39 år 

174 cm

Veier 70 kg 

Ønsker å gå ned til 60 kg, og se det an derfra.

Merker at kiloene sitter hardere enn da jeg var yngre.🙈

Anonymkode: 2134e...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 181 og 135-140 kg. Trives best sånn og jeg har ikke dårlig samvittighet av å kose meg med snop, boller, potetgull og brus.

Grandis og muffins are best

Anonymkode: d8e96...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høygravid og 72 kg nå. Var 56 før graviditeten fordi jeg ikke klarte å riste av meg de siste kiloene etter forrige svangerskap. Har mål om å komme tilbake til trivselsvekt på 52-53 kg. 

Anonymkode: 9a0aa...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

157, og 48 kg. Trives med det, og har alltid veid ca dette unntatt da jeg var gravid. 42 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

174 cm, trivselsvekt 63-64 kg, som også er det jeg veier. Forstår trivselsvekt som en vekt man klarer å holde stabil uten å gjøre så mye for det. Jeg har ligget på denne vekta siden jeg var i slutten av tenåra (minus perioder med graviditeter og barseltid), og det virker som om det skal veldig mye til for å gå både opp og ned. Går jeg ned et par kilo, kommer de på igjen veldig kjapt. Motsatt må jeg spise veldig mye mer enn vanlig for å få opp. Hadde ikke hatt noe i mot å veie 60 kg, men gidder ikke slite for det når jeg er normalvektig fra før.

Er forresten 35.

Endret av Anonymus Notarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

166 cm, veier 88 kg nå og trivselsvekta er på rundt 60 kg 😬 Hadde et yrke med mye fysisk aktivitet , men så begynteg å studere og en stund etterpå kom corona, som medførte mange ekstra kilo fordi jeg fortsatte å spise like mye som da jeg var mye fysisk aktiv hver dag. Angrer! Og nå er jeg gravid i første trimester, så kan ikke begynne å jobbe for å gå ned heller for øyeblikket. Trøsten min er at det meste overflødige legger seg på puppene og rumpa, så jeg ser heldigvis kke så overvektig ut som jeg er for tiden. Etter fødsel skal jeg ned mot trivselsvekten så fort som mulig!

Anonymkode: 2a956...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.67, 63 kg og trives der :) har litt rumpe og hofter, noe som gjør at jeg føler meg sexy uansett hva jeg har på meg :) Er 26 :) 

Anonymkode: 1c510...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

167 cm, veier 64 og er helt utrent. Trivselsvekt 58 kg og passe trent. 

Anonymkode: c12fa...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

154cm/ca55kg.

trivselsvekt er 50kg, men plages ikke mye av de ekstra akkurat nå. Er 41 år. 

Anonymkode: 7fe97...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, jeg er 154 cm, har variert fra 40 til nærmere 60 kg. Min og kroppens trivselsvekt er 50 kg. Nåværende vekt er 45 kg. Jeg personlig mener at alt under 50 kg er for lite uansett høyde/bmi. Jeg ser faktisk syk ut under 50 kg, alt av bein synes og da mener jeg man er for tynn. Og ja, jeg jobber meg nå opp til 50 kg som er perfekt for meg😊

Anonymkode: d7e6a...a6c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

166 cm. Veier 59. Trivselsvekt 57-60. Når jeg bikker 60 går jeg inn for å gå ned et par kilo. Repeat. Gjør dette omtrent to ganger i året. 

Anonymkode: b256d...e8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

160 cm. Veier nå 58 kilo ca.

Min trivselsvekt er mellom 52 og 56 kilo. Jeg trener en del, å det er viktigere for meg at kroppen er litt stram og trent enn bare tynn. 58 kilo med trent kropp er også helt ok.

Men hvis jeg kunne valgt 😇 Så jeg prøver jobbe meg ned litt til.

Anonymkode: 5cf06...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

163 cm, veier 66 kg nå. Min trivselsvekt er på 58-60 kg. Jobber med å gå ned i vekt nå og satser på å være på trivselsvekt i løpet av noen måneder 😁

Anonymkode: 78088...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 cm, 56-58 kg. Trivselsvekt og den vekten jeg stort sett alltid er på. Livet er for kort til å ikke være på trivselsvekten. Om det krever at man spiser sunt og trener for å holde seg på trivselsvekten er det verdt det. Målet mitt er å aldri slanke meg, så da holder jeg mer heller der jeg liker meg 🙂 

Anonymkode: 7595b...eaa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...