Gå til innhold

Hva er din vekt og trivselsvekt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye veier du og hvor mye vil du veie? Høyden din? Si gjerne alder og kjønn også :)

Jeg er 160 cm og veier per nå 70 kg 😬 Det er 15 kg for mye syns jeg.

Anonymkode: 07221...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker meg 6-8 kilo ned, men det sitter som støpt… etter at jeg kom i overgangsalderen. 
Er 165 cm og veier 68 kg. 

Anonymkode: 038cb...c81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Kunne nok med fordel ha gått ned noen kg akkurat nå.  BMI ca rundt 26-27. Bør helst under 25. Pga alder så er det godt å ha litt å gå på i tilfelle sykdom, men ikke så mye at det belaster hofter, knær osv.  Når man kommer i reparasjonsalderen, så kan alt skje. Yngre mennesker er sterke, og tåler bedre mer vekt.

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

172 cm høy og veier 72 kg. Trivselsvekten min er mellom 65-68 kg, men jeg er dessverre for glad i god mat til å klare å motivere meg selv.

Anonymkode: 52d0d...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min trivselsvekt er 59/60. Etter overgangsalderen har visst kroppen bestemt seg for at dens trivselsvekt er nærmere 70...

Anonymkode: 8bdb6...3a9

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min trivselsvekt er 59/60. Etter overgangsalderen har visst kroppen bestemt seg for at dens trivselsvekt er nærmere 70...

Anonymkode: 8bdb6...3a9

Samme her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

172 høy, og nådde trivselsvekta i sommer på 65-66 kilo :) jeg ser ingen grunn til å gå ned mer, og holder meg her fremover. Bmi er på 22-22,5 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

166 høy, 38 år, jeg tenker at jeg veier 60 kg (det var det jeg gjorde lenge), men sannheten er at jeg veier 67,5 kilo. Jeg tror ikke jeg når det tallet, men 65-66 kilo. 

Anonymkode: 93eff...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172 og trivselsvekten min er 70 kg. Nå er den for øyeblikket 78 😄 

Anonymkode: a7ec8...0bb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

158 cm. 35 år. Trivselsvekt på 48 kg. Har holdt meg stabilt på denne vekta i ca 15 år, bortsett fra i svangerskapene. 

Anonymkode: 5bedc...bb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

163 og veier ca 53 kg. Har ikke noe forhold til trivselsvekt, men det er nå denne vekta kroppen min holder uten at jeg tenker over det. 

Anonymkode: 98d84...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

182 og trivselsvekt er på ca 82 kg, det er der jeg føler meg vel. Det er vel ca 10 kg over «riktig» vekt. Hvis jeg blir tynnere så syns jeg at jeg ser syk ut, veldig skrapet i ansiktet bla…

Anonymkode: 2d2c8...1f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

171 cm

Veier 82 nå, etter 32 kg ned fra i fjor. 

Trivselsvekta er 74-76

Anonymkode: fa1b2...0b8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

178 høy og trivselsvekt på 80. Veier 89 nå, så prøver å gå ned. Men det er vanskelig, har gått ned 40 kilo og de siste ti sitter godt fast 😅

Anonymkode: a46db...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 169, trivselsvekt på 75-77 kg, passer best for treningen min, veier nå 97 kg (2,5 uke siden fødsel, men er under startvekt for før graviditet). 

Håper å nå målet mitt til neste vinter da kroppen ikke slipper kg lett når jeg ammer. 

Anonymkode: 8244e...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K33 172 cm veier 66 kg. Ønsker meg ned til 60 - 62 kg. 

Anonymkode: 95ee7...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...