Gjest gjesta Skrevet 24. september 2005 #1 Del Skrevet 24. september 2005 Kjæresten min har kjøpt vinterkåpe til meg som belønning for at jeg har vært så flink med kosthold og trening siden i sommer, og han kjøpte størrelse 40, som jeg har brukt de siste årene.. Men den var for stor, så i dag var vi nede å bytta den i størrelse 38 i stedet Jeg som ikke fikk på meg 32 i Fornarina-jeans før må nå ned i 30 Jeg er så glad for at det endelig begynner å synes, og må dele gleden med dere på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 24. september 2005 #2 Del Skrevet 24. september 2005 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 24. september 2005 #3 Del Skrevet 24. september 2005 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #4 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har vært nøyaktig i din situasjon - og er der ennå - og sier gratulerer til oss begge. Det er utrolig hvor godt det føles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. september 2005 #5 Del Skrevet 24. september 2005 Kjempebra! Gratulerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #6 Del Skrevet 24. september 2005 Kjempeflott! Du har vært flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. september 2005 #7 Del Skrevet 24. september 2005 Gratulerer!!! Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. september 2005 #8 Del Skrevet 24. september 2005 Gratulerer! Så flink du har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå