Gjest Pernilla Skrevet 7. oktober 2002 #1 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei dere! Jeg er en jente i alder av 29, har tenkt lenge nå på å anskaffe meg en elsker...en som er i et stabilt forhold som også kun er ute etter sex og spenning. Faktisk har 2 av mine venniner som går på skole fast elsker ....menn som er gift. (de er ikke etablert i forhold) Jeg er forlovet med en herlig mann, har 3 barn. Kunne ikke tenke meg å forlate han, så hvis jeg da skulle finne meg en elsker så må han være godt etablert i eget forhold, det må ikke kunne bli noen følelser i bildet! Sexlivet til min mann er kjempebra.....det frister med litt spenning i hverdagen. (vet det høres dumt) Vet mange kommer til å rope over seg......om utroskap, ja jeg vet det er det! Men jeg er da ikke alene om, som kunne tenke meg en elsker...er jeg vel? Er det noen her som har litt erfaring om akkurat dette? Hilsen Pernilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 7. oktober 2002 #2 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hvorfor ? Hvis du har et stabilt og godt forhold, hvorfor i huleste må du for sexen og spenningens skyld være utro ? Hva er vitsen ? Du vet at du er i stor fare for å ødelegge noe fint her ? Vet din forlovede om det ? Godtar han det ? Eller er det bare ditt behov for litt acktion ? Høres egoistisk ut spør du meg........ Er det liksom blitt så trendy å ha en elsker / elskerinne på si ? Ta vare på din forlovede og deg selv og ikke ta sjanser. Hva er vitsen med å bli sammen, forlove seg og gifte seg hvis man ikke er tro mot sin elskede ? Det er viktig å ikke ta ting for gitt, plutselig går ting i knas en dag...... Jeg kunne ihvertfall aldri hatt sex med en annen når jeg har kjæreste/samboer!!!!! Beklager at jeg ikke kan sette meg godt inn i din situasjon, men er vel gammeldags der ? Ja, jeg sier huffameg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 7. oktober 2002 #3 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg kunne nok heller ikke tatt meg en elsker om jeg var i ett fast og velfungerende forhold. Troooor jeg. Har vært utro en gang og da avsluttet jeg det forholdet jeg var i. Men før det skjedde sa jeg at jeg aldri kom til å være utro. Så jeg har sluttet å si ALDRI jeg :oops: Men du sier han må være etablert, dette for at det ikke skal bli noen følelser involvert. DEN var litt naiv da. Man styrer ikke følelsene sine selv om man er gift/forlova, what ever........ Så noen garanti for at dere ikke blir følelsesmessig involvert har du ikke uansett! Jeg har også vurdert å finne meg en elsker, men jeg er singel og har derfor ingen andre å ta hensyn til. Jeg stortrives med singeltilværelsen min og vil derfor ikke oppgi denne. Dermed hadde jeg også håpet på å unngå følelsesmessig engasjement. Jeg fant en bra kandidat for ikke så lenge siden, problemet er at jeg liker fyren kjempegodt som person (mer en vanlig, for jeg må jo uansett like personen for å ha sex med ham), ikke bare sex'en. Dermed så har han en tendens til å surre litt mer rundt oppe i hodet mitt enn det jeg setter pris på. Siden det ikke er aktuelt for hverken han eller meg å gå inn i noe forhold, håper jeg at jeg klarer å holde meg unna. Vi kjenner ikke hverandre så veldig godt foreløpig, men det å kontrollere følelsene ble altså veldig raskt et problem. :-? Nå skal det sies at det har gått bra tidligere å ha en elsker uten slike komplikasjoner, men det er umulig å si noe slikt på forhånd. Håper du klarer å finne frem til spenningen med forloveden din og dermed mister lysten til å risikere alt du har, når det tross alt er kjempebra i utgangspunktet. Lykke til uansett hva du måtte bestemme deg for Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2002 #4 Del Skrevet 7. oktober 2002 Synes nok at når du er i ett godt og stabilt forhold at du bare skla glemme disse elsker greiene!!!Hva hadde du tenkt hvis din mann skaffet seg en elskerinne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2002 #5 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har godt sexliv og ønsker elsker? Hver sin lyst, men respekterer at folk har forskjeller... Men tenk nøye over konsekvenser.... Blir det slutt på forholdet om han finne rut av det? Er det det beste for dine barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 7. oktober 2002 #6 Del Skrevet 7. oktober 2002 Dette tror jeg ikke noe på, det blir alt for dumt. Hvis det er sant så bør Pernille lese innlegget sitt en gang til før hun spør andre om de ønsker å være en avstumpet egoist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 7. oktober 2002 #7 Del Skrevet 7. oktober 2002 Nei, det har jeg ikke. The End. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 7. oktober 2002 #8 Del Skrevet 7. oktober 2002 Nei - dette syns jeg blir for dumt! Hvis du allerede har et godt sexliv kunne du vel heller prøve å få mer spenning der? Jeg har vært der - og tro meg, utroskap,løgn og redsel for å bli avslørt er faktisk ikke noe å trakte etter....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 7. oktober 2002 #9 Del Skrevet 7. oktober 2002 *forsøke desperat å finne seg en elsker* Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OsloGutt Skrevet 8. oktober 2002 #10 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg skjønner deg veldig godt Pernille! Jeg er selv i samme situasjon. Jeg er 30 og i et bra forhold som fungere bra. Jeg ønsker meg ikke ut av mitt forhold men likevel kunne jeg tenke meg spenning innimellom. Og da synes jeg er absolutt er best med en fast elskerinne enn tilfeldige treff på byen. Jeg er enig av det er vanskelig å forsvare dette moralsk. Men med enkelte ting må man bare føle sine følelser på....(har du lyst Pernille, så send meg en mail da: e-post slettet - moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 8. oktober 2002 #11 Del Skrevet 8. oktober 2002 Patetisk! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OsloGutt Skrevet 8. oktober 2002 #12 Del Skrevet 8. oktober 2002 Har du ikke noe fornuftig å si Nelle, så bør du holde det for deg selv. Her er det snakk om mange forskjellige meninger og holdninger. Du må akseptere at ikke alle er som deg. Og skal du komme med din mening så bør du gjøre det på en skikkelig måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 8. oktober 2002 #13 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har stort sett noe fornuftig å si -også nå. Jeg syntes det var patetisk å legge ut en e-post adresse... Men la oss droppe denne diskusjonen. Det ødelegger bare tråden. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rottkotkotko Skrevet 8. oktober 2002 #14 Del Skrevet 8. oktober 2002 Er virkelig SPENNING den vigtigste ingrediensen i livet? Det er din prioritering, men jeg syns du tar feil. Du risikerer så mye bare for å få en raper opp i deg iblant. Jeg syns litt synd på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 8. oktober 2002 #15 Del Skrevet 8. oktober 2002 ---------- Hei dere! Jeg er en jente i alder av 29, har tenkt lenge nå på å anskaffe meg en elsker...en som er i et stabilt forhold som også kun er ute etter sex og spenning. Faktisk har 2 av mine venniner som går på skole fast elsker ....menn som er gift. (de er ikke etablert i forhold) Jeg er forlovet med en herlig mann, har 3 barn. Kunne ikke tenke meg å forlate han, så hvis jeg da skulle finne meg en elsker så må han være godt etablert i eget forhold, det må ikke kunne bli noen følelser i bildet! Sexlivet til min mann er kjempebra.....det frister med litt spenning i hverdagen. (vet det høres dumt) Vet mange kommer til å rope over seg......om utroskap, ja jeg vet det er det! Men jeg er da ikke alene om, som kunne tenke meg en elsker...er jeg vel? Er det noen her som har litt erfaring om akkurat dette? Hilsen Pernilla! --------- OG --------- Jeg skjønner deg veldig godt Pernille! Jeg er selv i samme situasjon. Jeg er 30 og i et bra forhold som fungere bra. Jeg ønsker meg ikke ut av mitt forhold men likevel kunne jeg tenke meg spenning innimellom. Og da synes jeg er absolutt er best med en fast elskerinne enn tilfeldige treff på byen. Jeg er enig av det er vanskelig å forsvare dette moralsk. Men med enkelte ting må man bare føle sine følelser på....(har du lyst Pernille, så send meg en mail da: e-post slettet - moderator) ---------- Kattepus sier : Hallo ? Du gutt : "i samme situasjon" ????? Høres ut som om dere mangler noe livsviktig i hverdagen deres og lider for det!!! ??? Dette er heller ingen kontaktannonse,- markedsføre deg kan du vel gjøre et annet sted ? Hva tror du din kone/samboer/kjæreste føler om dette da ? Eller omvendt,- hvis din jente hadde skaffet seg en elsker ? Jaja. Smak og behag. Synes ihvertfall synd på din "kjære". Til dere begge! Makan til å skulle ha i både pose og sekk da!?! Også når ting likevel er bra i forholdet deres ? Sexen er bra osv...? Dere kan heller bli single igjen eller hva ? Som tidligere sagt,- vitsen med å være i et fordhold blir jo borte ! Et forhold handler om troskap, tillit, kjærlighet, ærlighet og nærhet. Synes ikke deres ønsker om ha en på si er så veldig sympatisk. Sorry, men at skylle deres gode forhold ned i dass pga "spenning" er meg helt utrolig urealisisk og ufint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt21 Skrevet 8. oktober 2002 #16 Del Skrevet 8. oktober 2002 Kan du ikke spørre forloveden din om det er greit da? Si at du gjerne vil ha sex med andre menn for spenningens skyld.. hvis det er greit for han er det jo bare å sette i gang, og hvis han blir såra og dumper deg, får du som fortjent! :x Ikke nok med at du selv er i et seriøst forhold, men elskeren du ser etter skal også være det?? Prøver du å såre så mange som mulig, eller? Makan!!! (litt streng i dag :evil: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 8. oktober 2002 #17 Del Skrevet 8. oktober 2002 Skjønner godt dette ønsket om spenning jeg! Har den samme følelsen selv, men vil nok ikke gå så langt som til faktisk å skaffe meg en elsker så lenge jeg er i mitt nåværende forhold. Tror nemlig at jeg da ville miste min kjære, og det er et offer jeg ikke er villig til å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pernilla Skrevet 9. oktober 2002 #18 Del Skrevet 9. oktober 2002 Det var da godt at det var flere i min situasjon! Jeg kommer selvsakt ikke til å be om lov å ha en elsker på si..... klart han vil si nei. Har tenkt så lenge på dette, så hvis jeg finner en som passer inn i "bildet" mitt, så tror jeg nok at jeg kommer til å realisere denne tanken om å ha et forhold til en fast elsker. Og jeg tror heller ikke det er så vanskelig realisere dette , for det er nok mange som går med slike tanker......ja og ha en fast elsker/elskerinne! Hilsen Pernilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 9. oktober 2002 #19 Del Skrevet 9. oktober 2002 Folk må gjøre det de selv føler for og så ta konsevensen av det. Om folk ikke gjør de samme valgene eller har de samme verdiene som meg, kan jeg respektere de valgene de gjør og de verdiene de har. Selv om jeg får litt vondt av partnerene som er inne i bildet her da Tenk om Pernilla og Oslogutt hadde møttes for så å oppdage at det er partneren sin de har pratet med her.......... Hadde vært litt morsomt og sikkert både en vekker og en oppfrisker av forholdet........ Har vist litt syke tanker i dag, men det slo meg nå likevel........ Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mango Skrevet 9. oktober 2002 #20 Del Skrevet 9. oktober 2002 kanskje det bare er en fantasi, som ikke går så bra når den prøves ut? Jeg syns det er helt okey man har elsker/elskerinne når man ikke er i et forhold, og hvis elskeren/elskerinnen heller ikke er i et forhold. Men off... Går det virkelig an å ha samvittighet til sånt?? tenk på mannen DIN, damen HANS, og barna DERES! er det verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå