AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Spørsmål til både kvinner og menn; Hvilken parfyme bruker du? Og om du bruker flere, hvilken bruker du mest? Evt hvilke 2 bruker du mest? Undertegn gjerne med kvinne, mann, ikke-binær, samt alder. Jeg bruker Dior J'adore EdP. Kvinne 40. Anonymkode: 7b6bf...686
Lea Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Jeg bruker forskjellige parfymer hver gang jeg kjøper ny. Så jeg aner ikke😅 Må ha litt forandring i lukta.
Djungelvrål Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Blue fra Ralph Lauren, de har relansert den men den er vanskelig å fa tak i. Også brukt Issey Miyake Lèau Dìssey i mange år. Liker også Clean Air men den lukter bare i et par timer, bruker noen ganger Prada Candy Gloss til fest.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Jeg bruker ikke parfyme da det er veldig helseskadelig og kreftfremkallende, akkurat som røyk. Anonymkode: 5cdf7...5db 2
powerpuffen Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker ikke parfyme da det er veldig helseskadelig og kreftfremkallende, akkurat som røyk. Anonymkode: 5cdf7...5db Jeg vil gjerne ha dokumentasjon på dette 3
powerpuffen Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 My way av Armani er min favoritt akkurat nå, men jeg leter fremdeles etter den perfekte parfymen. Har gått forbi tilfeldig forbipasserende som lukter så godt!! og jeg klarer ikke finne den parfymen. Lukter søtt og friskt samtidig, litt som bringebær. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 jeg bruker ikke parfyme lenger pga astma og allergi. Jeg tror jeg brukte en fra Lancome sist gang, men det er mange år siden. Anonymkode: 08ecc...2a2
SmuleSMitt Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Min favoritt er Chlamydia fra Anal Kjertler. 2
powerpuffen Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 SmuleSMitt skrev (1 minutt siden): Min favoritt er Chlamydia fra Anal Kjertler. k9s
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 Hugo boss, Noa, Chanel tendre, Chanel vive, Biotherme (blå flaske) kvinne 33🌹 Anonymkode: f8c29...59e
Gjest Emet Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 Lacuna skrev (51 minutter siden): My way av Armani er min favoritt akkurat nå, men jeg leter fremdeles etter den perfekte parfymen. Har gått forbi tilfeldig forbipasserende som lukter så godt!! og jeg klarer ikke finne den parfymen. Lukter søtt og friskt samtidig, litt som bringebær. Noen som vet? Mugler sin angel nova? Den kom ut for et par år siden, den lukter skikkelig freshe bringebær. Jeg har kjent denne på flere andre i sommer og brukt den mye selv, kanskje det er denne? 😃 Toppnote: Bringebær, Litchi Hjertenote: Damascena rose Basenote: Akigala-tre, Benzoin
powerpuffen Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 Emet skrev (15 minutter siden): Mugler sin angel nova? Den kom ut for et par år siden, den lukter skikkelig freshe bringebær. Jeg har kjent denne på flere andre i sommer og brukt den mye selv, kanskje det er denne? 😃 Toppnote: Bringebær, Litchi Hjertenote: Damascena rose Basenote: Akigala-tre, Benzoin Kanskje! Det er en av de tipsene jeg har fått som jeg ikke har luktet på. Den skal jeg sjekke ut! Takk😍
Gjest Trøst Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 Jeg er kvinne og i midten av 20-årene, og jeg bruker ganske mye forskjellig. Foretrekker søte dufter, da i kategorien gourmand. De kan gjerne være litt kvalmende søte. Liker også krydrede dufter som stikker litt i nesa, med hint av tobakk og brennevin. Noen dager liker jeg å bruke unisex parfymer som lener litt mot det maskuline. Min signaturduft må nok være Tom Ford Lost Cherry.
Gjest Trøst Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 Lacuna skrev (13 timer siden): My way av Armani er min favoritt akkurat nå, men jeg leter fremdeles etter den perfekte parfymen. Har gått forbi tilfeldig forbipasserende som lukter så godt!! og jeg klarer ikke finne den parfymen. Lukter søtt og friskt samtidig, litt som bringebær. Noen som vet? Om du går forbi noen som lukter godt, ville jeg faktisk gått tilbake til dem og sagt hei, du lukter utrolig godt, kan jeg spørre hva du bruker? Vis meg personen som ikke blir glad for et slikt kompliment. Kan skjønne at det er litt skummelt å spørre, men syns du skal prøve! Noen parfymer lukter nesten det samme på de fleste, mens andre parfymer kan kjennes helt ulike ut på forskjellige personer.
powerpuffen Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 Trøst skrev (22 minutter siden): Om du går forbi noen som lukter godt, ville jeg faktisk gått tilbake til dem og sagt hei, du lukter utrolig godt, kan jeg spørre hva du bruker? Vis meg personen som ikke blir glad for et slikt kompliment. Kan skjønne at det er litt skummelt å spørre, men syns du skal prøve! Noen parfymer lukter nesten det samme på de fleste, mens andre parfymer kan kjennes helt ulike ut på forskjellige personer. Ja, jeg er jo egentlig ikke så fryktelig redd for å snakke med fremmede, så det bør ikke være noe problem. Har opplevd 2 ganger i løpet av livet at noen bare lukter så sykt godt!! Kan angre i dag Jeg liker også søte, "kvalmende" parfymer, men jeg er litt mer i frukt/godteri banen, tror jeg.
Djungelvrål Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ikke-binær? Anonymkode: a085c...009 De er verken mann eller kvinne
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 SmuleSMitt skrev (23 timer siden): Min favoritt er Chlamydia fra Anal Kjertler. Du glemte å skrive om du er mann/dame/annet og analen din! Jeg mener alderen din! 😆 Anonymkode: 7b6bf...686
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 Jeg fikk et innfall og klikket hjem gode gamle Fantasy fra Britney Spears her om dagen, så nå bruker jeg den igjen og den er jo fantastisk 💞 Anonymkode: c6998...1ee 2
powerpuffen Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg fikk et innfall og klikket hjem gode gamle Fantasy fra Britney Spears her om dagen, så nå bruker jeg den igjen og den er jo fantastisk 💞 Anonymkode: c6998...1ee Lool, jeg var på nippet til å gjøre det selv!! Kanskje jeg må😂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå