AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Heeei! Veier 63 kg og er 1.68 høy og vil ikke opp i vekt, men ikke noe særlig ned heller(maks er 60, under det føler jeg meg bare pjusk og sliter konstant med å holde på varmen) går kveldstur hver dag og går i fjellet så ofte jeg kan, som nå i det siste har blitt hver 2.dag. Jeg har bestemt meg for å bare spise eggerøre og en liten porsjon tomatbønner til frokost over tid, er dette noe jeg vil legge på meg av? Anonymkode: 7531f...5a8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Hva har du ellers spist til frokost? Hva spiser du i løpet av dagen? Du vil hverken legge på deg eller gå ned i vekt dersom dagstotalen forblir det samme. Det viktigste er om du liker egg og tomatbønner. Er det et godt måltid for deg som gjør deg mett og tilfreds? Om ja-kjør på. Anonymkode: 6bfae...305 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva har du ellers spist til frokost? Hva spiser du i løpet av dagen? Du vil hverken legge på deg eller gå ned i vekt dersom dagstotalen forblir det samme. Det viktigste er om du liker egg og tomatbønner. Er det et godt måltid for deg som gjør deg mett og tilfreds? Om ja-kjør på. Anonymkode: 6bfae...305 Går for det meste i grove baguetter med ost, skinke og paprika. Ofte sammen med et eple eller en banan. Til middag spiser jeg ofte laks med ris og lettrømme, kylling med ris og pastasalat med fullkornspasta, kylling, fetaost, paprika, agurk, salatblad og bacon. Elsker egg og tomatbønner kunne jeg levd på, farlig godt😍 Anonymkode: 7531f...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går for det meste i grove baguetter med ost, skinke og paprika. Ofte sammen med et eple eller en banan. Til middag spiser jeg ofte laks med ris og lettrømme, kylling med ris og pastasalat med fullkornspasta, kylling, fetaost, paprika, agurk, salatblad og bacon. Elsker egg og tomatbønner kunne jeg levd på, farlig godt😍 Anonymkode: 7531f...5a8 Syns det høres bra ut. Vil også bare si at vekten og høyden din høres perfekt ut. Så lenge du blir mett skal jo det gå helt fint? Anonymkode: 87c60...b66 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Du må prøve deg frem. Prøv å spis det du foreslo her i 14 dager. Vei deg ig du ser om du har stabil vekt. Lurt å veie seg samme ukedag hver gang, om morgenen etter wc. Blir mer nøyaktig da. Men hvis du skulle gå opp, så er det jo noen små justeringer du kan gjøre. Ost på 2 små baguetter (om du klistrer de sammen og ikke lager fire halve), blir jo gjerne 100 kalorier ekstra. Baguett kan også byttes ut med knekkebrød til 45 kalorier per. Siden du er glad i egg og tomatbønner, hvorfor ikke ha dette til middag innimellom sammen med feks et par bacon og skive? Ris kan byttes ut med grønnsaker eller blomkålris. Så du har jo litt du kan justere på dersom du legger på deg. Tror ikke det blir noe problem for deg med mindre du spiser nye snacks i helgene. Anonymkode: 7e9ed...2e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå