Gjest Nimo Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Noen som vet om noen bra hudpleiere i eidsvoll/jessheimområdet?.Eller rundt om der. Helst noen som ikke har blodpriser. Har aldri vært hos hudpleier, men med litt uren hud o den kalde vinteren i vente så tror jeg det hadde vært knall. Men som sagt jeg ønsker ikke å betale all verden. Takker for tips
Gjest gjest1 Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 Det ligger en i kjøpesenteret på Jessheim. Har registrert at det har blitt Bik Bok øverst i den eldre delen, ved siden av platekompaniet og Voice of Europe - men det lå i hvert fall en hudpleier der for ikke så lenge siden. Sjekka ikke om den lå ved siden av Bik Bok da jeg var der sist, jeg. Den jeg tenker på hadde full hudpleietimen for ca. 1000kr. Kjenner noen som var der. Eller søkte jeg på Gulesider og fant dette Håper det hjalp deg noe.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #3 Skrevet 24. september 2005 Jeg henger meg med på denne tråden og slenger på et tilleggsspørsmål: Jeg har gått til rimelig hudpleiebehandling på en skole med hudpleielinje der elevene "dreiv sin egen salong". Noen som veit om dette finnes i nærheten?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #4 Skrevet 24. september 2005 Fant denne artikkelen fra nov04: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101165
Gjest gjest1 Skrevet 24. september 2005 #5 Skrevet 24. september 2005 Rud videregående skole i Bærum har hudpleier Strømmen videregående har frisørlinje, det vet jeg. Rosenvilde i Bærum har fotterapuet
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #6 Skrevet 24. september 2005 Litt langt kanskje, men ikke noe problem hvis man har bil: http://www.stovner.vgs.no/?module=Articles...penFolder;ID=71
Gjest Nimo Skrevet 24. september 2005 #7 Skrevet 24. september 2005 Takk for gode svar. Er det noen som vet om det er noen videregående skoler i området Eidsvoll/Jessheim eller rundt der med billige tilbud på hudpleie, massage o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå