Gå til innhold

Hva heter den populære buksa fra Floyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stretch. Mange har den. Lommer bak. Folk sier bare det er bukse fra Floyd. Navn? 

Den er så fin, vil bestillle en. Hvordan er den i str? 

Anonymkode: 6f39e...e87

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Juicy couture?

Endret av Tessa12
Skrevet
skruf skrev (5 timer siden):

Jeg vet at den som heter Jenny er ei av de mest populære buksene til Floyd, det er ei bomullsbukse med mye stretch som er veldig behagelig på. 

https://www.floyd.no/floyd-stretchbukse-jenny-180a-svart

image.thumb.jpeg.61dc741a2a50dfe5a31449b0fe9b1b27.jpeg

Har hatt noen bukser fra Floyd som har vært veldig fine på, men som har blitt nuppete etter få gangers bruk. Men innbiller meg at de kun var syntetiske? Hvordan er disse med tanke på nupping? 

Anonymkode: 50f63...56d

Skrevet

Du tenker på den i rosa? Den heter Pink Floyd.

Anonymkode: 98459...25e

• Liker 2
Skrevet

Sorry, men alt fra Floyd er så white trash/ damer i 40-50 årsalderen fra grisgrendte strøk som tror/prøver å være trendy og ungdommelige.

Anonymkode: c7c49...a24

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sorry, men alt fra Floyd er så white trash/ damer i 40-50 årsalderen fra grisgrendte strøk som tror/prøver å være trendy og ungdommelige.

Enig 🤣

Anonymkode: ffdd3...70d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De har noen fine kjoler og gensere.

Anonymkode: b186a...98b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er de ikke bare veldig basic utseende bukser? 🤔 
Fint med høyt liv som holder pølsemagen inne 😏

Anonymkode: 7f3e8...bc6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva bruker du da? Hilsen 40 og noen år gammel dame fra grisgrendt strøk🤣🙈

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har hatt noen bukser fra Floyd som har vært veldig fine på, men som har blitt nuppete etter få gangers bruk. Men innbiller meg at de kun var syntetiske? Hvordan er disse med tanke på nupping? 

Anonymkode: 50f63...56d

Det vet jeg ikke dessverre, har ikke bukser fra floyd selv, men vet at disse er mye brukt blant kollegaene mine :) i tillegg har jeg ei venninne som jobber i en butikk som selger disse, og hun sier at de går unna. 

Skrevet
skruf skrev (10 timer siden):

Jeg vet at den som heter Jenny er ei av de mest populære buksene til Floyd, det er ei bomullsbukse med mye stretch som er veldig behagelig på. 

https://www.floyd.no/floyd-stretchbukse-jenny-180a-svart

image.thumb.jpeg.61dc741a2a50dfe5a31449b0fe9b1b27.jpeg

image.jpeg.ac3f0cea4e19352c72619d1fe6622d95.jpeg

Hvordan kan disse buksene være populære😳

Anonymkode: 28c3a...ac0

Skrevet

Kine? 

Anonymkode: 286e5...c5a

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Endel er litt det ja 😅

Selv kjøper jeg Kine jeans i sort og mørk blå derfra. De ser ut som enhver sort jeans fra enhver plass.

De Jenny med høyt liv er nok de som siktes til tror jeg. Har prøvd de og ser helt idiot ut selv, men vil tro endel med fyldige lår(pærefasong) og som vil ha mye stretch synes disse er veldig behagelige. 

Men apropos grisgrendte strøk - den som ligger midt i Thorvald Meyers gate på Grunerløkka er godt besøkt 🤷‍♀️

Endret av Fløff
  • Liker 1
Skrevet
Snabeltann skrev (22 timer siden):

Hva bruker du da? Hilsen 40 og noen år gammel dame fra grisgrendt strøk🤣🙈

Mye forskjellig, men gjerne HM og Lindex. Synes stoffkvalitet og farger er mye bedre der enn på Floyd. Og er selv i 40-årene:) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Enig!

Anonymkode: dfdde...685

Skrevet

Emma? Den minner meg litt om en av modellene til 5units.

Anonymkode: 599ee...c02

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 1.23):

Stretch. Mange har den. Lommer bak. Folk sier bare det er bukse fra Floyd. Navn? 

Den er så fin, vil bestillle en. Hvordan er den i str? 

Anonymkode: 6f39e...e87

https://www.ginatricot.com/no/klaer/jeans/mollyhighwaist/high-waist-jeans-650819000

Anbefaler denne. Den har en mye mer feminin og elegant passform. Finnes i flere ulike farger. Rimelig er den også. 

Anonymkode: dfdde...685

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...