Cbunke90z Skrevet 1. september 2021 #61 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) På druen skrev (På 1.9.2021 den 17.39): Endret 20. november 2021 av Cbunke90z Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #62 Del Skrevet 1. september 2021 Cbunke90z skrev (2 minutter siden): Hva vis man ikke har noe særlig med krav foruten om at man ønsker å bli akseptert av en kvinne for de begrensingene man har som gjør at å ha sex ikke nødvendigvis er umulig men kan bli vanskelig og vil kreve tid og tålmodighet? Når jeg har datet noen litt, så har det som regel bestandig gått bra i starten om man facetimer, og på passende tid forteller hvorfor jeg er singel. Vil jeg si 60 kanskje 70% av tiden så aksepterer de det, men etter en ordentlig date eller to hvor alt har gått bra og de har til og med snakket om hvor hyggelig de hadde det og ville treffes igjen. Så går det litt tid har jeg opplevd alt fra at de innså hvor vanskelig de ville være for dem å ikke kunne ha sex regelmessig når de er ny forelsket, som er helt greit. Men ofte starter de med ghosting, og en som jeg virkelig likte begynte å ghoste meg. Jeg sendte henne bare en melding hvor jeg var ærlig og sa at jeg faktisk likte henne kjempe godt, at jeg forsto om hun ikke lenger ville møte meg pga manglende regelmessig sex. Men om hun bare kunne være snill å si det isteden for å ghoste meg. For de rare var at samtidig som hun ghostet meg når det kom til samtaler etter vi ofte snakket i flere timer om dagen, sendte hun fortsatt nakne snaps flere ganger den uka hun sluttet å svare. Som svar fikk jeg en snap hvor hun gikk ned på en annen fyr og skrev "dette kunne vært deg, bye". Kul jente! 😄 Anonymkode: 08553...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #63 Del Skrevet 1. september 2021 @Jegern Puahate har sikkert noe å bidra med her Anonymkode: daa65...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 1. september 2021 #64 Del Skrevet 1. september 2021 Cbunke90z skrev (56 minutter siden): Hva vis man ikke har noe særlig med krav foruten om at man ønsker å bli akseptert av en kvinne for de begrensingene man har som gjør at å ha sex ikke nødvendigvis er umulig men kan bli vanskelig og vil kreve tid og tålmodighet? Når jeg har datet noen litt, så har det som regel bestandig gått bra i starten om man facetimer, og på passende tid forteller hvorfor jeg er singel. Vil jeg si 60 kanskje 70% av tiden så aksepterer de det, men etter en ordentlig date eller to hvor alt har gått bra og de har til og med snakket om hvor hyggelig de hadde det og ville treffes igjen. Så går det litt tid har jeg opplevd alt fra at de innså hvor vanskelig de ville være for dem å ikke kunne ha sex regelmessig når de er ny forelsket, som er helt greit. Men ofte starter de med ghosting, og en som jeg virkelig likte begynte å ghoste meg. Jeg sendte henne bare en melding hvor jeg var ærlig og sa at jeg faktisk likte henne kjempe godt, at jeg forsto om hun ikke lenger ville møte meg pga manglende regelmessig sex. Men om hun bare kunne være snill å si det isteden for å ghoste meg. For de rare var at samtidig som hun ghostet meg når det kom til samtaler etter vi ofte snakket i flere timer om dagen, sendte hun fortsatt nakne snaps flere ganger den uka hun sluttet å svare. Som svar fikk jeg en snap hvor hun gikk ned på en annen fyr og skrev "dette kunne vært deg, bye". Hun ble ikke imponert av deg. Da er det bare å prøve videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cbunke90z Skrevet 1. september 2021 #65 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) På druen skrev (På 1.9.2021 den 19.57): Hun ble ikke imponert av deg. Da er det bare å prøve videre. Endret 20. november 2021 av Cbunke90z Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #66 Del Skrevet 13. september 2021 Orker ikke lese gjennom 4 sider akkurat nå, så kommer med mine "two cents" uten at jeg vet hva som har blitt diskutert tidligere. Forhåpentligvis er dette relevant for ts. Incel er jo bare en forkortelse for involuntarily celibate. Men selve definisjonen meg bekjent var opprinnelig om en online subkultur hvor disse ufrivillige sølibate hankjønnene dreiv med kvinnehat. Men språk, ord og definisjoner er i konstant forandring. Vi mennesker liker å henge oss opp i de verste eksemplene med noe. Hører man f.eks incel så tenker man på kjellerdvelende kvinnehatende troll, og da er det lett å hate de. Slik jeg ser det, har - etterhvert som begrepet har spredt seg, har ordet incel fått en mye bredere definisjon. Mest menn men også kvinner, som aldri får oppleve den emosjonelle og fysiske nærheten som mange av oss tar for gitt, uten at det dermed betyr at disse incelsene er kvinnehatere eller annet. Og selv om jeg medgir at mange av disse har skyld i egen elendighet, og at vi skal kunne holde de til ansvar for egen atferd, bekymrer det meg hvordan vi latterliggjør disse menneskene, som ofte bærer på psykiske problemer. For all del, hvis målet er at vi vil ha noen å kollektivt gjøre narr av så forstår jeg det, tror mange av disse incelsene også forstår det, da det å bli gjort narr av hele livet var for mange av dem en av årsakene til at de ble incels. Men hvis det vi derimot ønsker er at disse menneskene ikke skal være giftige incels, hvis vi faktisk vil løse problemet, så tror jeg vi må kutte ut en del av latterliggjøringen og heller forsøke å vise mer empati og forståelse. Men det er ikke dermed sagt at jeg sier vi skal unnskylde uakseptabel oppførsel. Som det bølleofferet jeg selv var gjennom ungdomskolen og videregående, kan jeg selv se mange gode forklaringer på hvorfor en ung mann vil anse seg selv som incel. Det er riktignok ikke alle incels som er blitt mobbet og opplevd annen kjiphet, men jeg vil påstå at mange, om ikke de fleste har det, og jeg kan lett se for meg hvordan jeg kunne blitt en av disse gutta. Når hun jeg var forelsket i på skolen snakket om hvordan det viktigste for henne var at en kjæreste skulle være snill, så på når mobberen min spyttet på meg og banket meg opp 10 minutter etter jeg hadde hjulpet henne med matten, og samtidig gikk rundt og snakket varmt over hvor mye han brydde seg om andre, da sto nok jeg på kanten av stupet hvor jeg kunne falt ned i incel-mentaliteten. Heldigvis for meg klarte jeg å tenke at hun var stokk dum, og at andre jenter ikke ville kalt en en person som spyttet på og banket en annen for omsorgsfull... Om noe av dette var relevant har jeg ingen aning om 😂 Som sagt så orket jeg ikke å lese 4 sider etter jobb, men forhåpentligvis vil det være verdt å lese for.. noen ihvertfall. Anonymkode: 5a82e...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hlidskjalf Skrevet 13. september 2021 #67 Del Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 0.42): Ja, som tittelen sier: Hva vil det egentlig si å være såkalt incel? Er det bare menn som kan være det? Kan man slutte å være incel? Jeg må innrømme at jeg ikke hadde hørt om ordet incel før jeg så en episode av "innafor" på NRK for 1-2 år siden. Jeg burde kanskje vite hva det er, hva som kjennetegner det osvosv, men det er så mye man skal følge med på i dag, at jeg klarer ikke alltid å henge med lenger ... F.eks: Hvordan vet man om den man skal møte er incel? Vil man som regel merke en "avvikende oppførsel"? Hvis ja, gjelder det også skriftlig? Jeg mener, hvis man har chatta over en lengre periode før man avtaler å møtes, ville man merka noe spesifikt i de samtalene da? Og til slutt; er det kun menn som kan være incel? Og hvis man er incel, er man det da for evig og alltid, eller går det an å "komme ut" av det? Anonymkode: 4293e...984 Incel er ufrivillig sølibat. Før kalt ufrivillig jomfru. Vi startet alle som incels i tenårene. De fleste kommer seg ut av det. Vi har unntakene med de med spesielt uheldige gener som aldri klarer det da damer avskyr dem eller overser dem. Og alle incels er menn selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #68 Del Skrevet 13. september 2021 1 minutt siden, hlidskjalf said: Og alle incels er menn selvfølgelig. Usikker på om den var sarkastisk, men har sett og møtt flere kvinner som definerte seg selv som incel. Hva angår de jeg har møtt sleit jeg med å forstå det, da det ikke skal mye til for å finne en mann som vil ha sex, men jeg hadde ikke noe behov for å begynne å krangle om deres opplevelser... Anonymkode: 5a82e...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #69 Del Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Orker ikke lese gjennom 4 sider akkurat nå, så kommer med mine "two cents" uten at jeg vet hva som har blitt diskutert tidligere. Forhåpentligvis er dette relevant for ts. Incel er jo bare en forkortelse for involuntarily celibate. Men selve definisjonen meg bekjent var opprinnelig om en online subkultur hvor disse ufrivillige sølibate hankjønnene dreiv med kvinnehat. Men språk, ord og definisjoner er i konstant forandring. Vi mennesker liker å henge oss opp i de verste eksemplene med noe. Hører man f.eks incel så tenker man på kjellerdvelende kvinnehatende troll, og da er det lett å hate de. Slik jeg ser det, har - etterhvert som begrepet har spredt seg, har ordet incel fått en mye bredere definisjon. Mest menn men også kvinner, som aldri får oppleve den emosjonelle og fysiske nærheten som mange av oss tar for gitt, uten at det dermed betyr at disse incelsene er kvinnehatere eller annet. Og selv om jeg medgir at mange av disse har skyld i egen elendighet, og at vi skal kunne holde de til ansvar for egen atferd, bekymrer det meg hvordan vi latterliggjør disse menneskene, som ofte bærer på psykiske problemer. For all del, hvis målet er at vi vil ha noen å kollektivt gjøre narr av så forstår jeg det, tror mange av disse incelsene også forstår det, da det å bli gjort narr av hele livet var for mange av dem en av årsakene til at de ble incels. Men hvis det vi derimot ønsker er at disse menneskene ikke skal være giftige incels, hvis vi faktisk vil løse problemet, så tror jeg vi må kutte ut en del av latterliggjøringen og heller forsøke å vise mer empati og forståelse. Men det er ikke dermed sagt at jeg sier vi skal unnskylde uakseptabel oppførsel. Som det bølleofferet jeg selv var gjennom ungdomskolen og videregående, kan jeg selv se mange gode forklaringer på hvorfor en ung mann vil anse seg selv som incel. Det er riktignok ikke alle incels som er blitt mobbet og opplevd annen kjiphet, men jeg vil påstå at mange, om ikke de fleste har det, og jeg kan lett se for meg hvordan jeg kunne blitt en av disse gutta. Når hun jeg var forelsket i på skolen snakket om hvordan det viktigste for henne var at en kjæreste skulle være snill, så på når mobberen min spyttet på meg og banket meg opp 10 minutter etter jeg hadde hjulpet henne med matten, og samtidig gikk rundt og snakket varmt over hvor mye han brydde seg om andre, da sto nok jeg på kanten av stupet hvor jeg kunne falt ned i incel-mentaliteten. Heldigvis for meg klarte jeg å tenke at hun var stokk dum, og at andre jenter ikke ville kalt en en person som spyttet på og banket en annen for omsorgsfull... Om noe av dette var relevant har jeg ingen aning om 😂 Som sagt så orket jeg ikke å lese 4 sider etter jobb, men forhåpentligvis vil det være verdt å lese for.. noen ihvertfall. Anonymkode: 5a82e...a41 Takk for svar! For å starte med det første først; jeg ante ikke at incel var en forkortelse for ufrivllig sølibat (orker ikke skrive det på engelsk), jeg bare visste at det betød det 😅 For det andre så er jeg glad for å lese at du klarte å tenke at denne jenta var stokk dum, for det er helt riktig som du sier; omsorgsfull er på ingen måte synonymt med å sparke, slå eller spytte på et annet menneske! Eller generelt å være slem mot andre mennesker. Det er det motsatte! Det er vondt å lese hva du måtte gjennomgå på den tiden Jeg ble selv mobbet på både barne- og ungdomsskolen (da av en gjeng med gutter, jeg er jente), så jeg vet at slikt kan sette spor mange år etterpå. Jeg sliter fremdeles den dag i dag, liksom.. For meg så virker det som at definisjonen er litt spredt avhengig av hvem man spør. Det er nok der jeg har slitt litt med å forstå 😂 Så lenge man opplever ufrivllig sølibat så er man pr definisjon incel (pga incel er forkortelsen), men man behøver ikke være kvinnehater i tillegg, men at noen er det. Forstår jeg deg rett? Anonymkode: 4293e...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 13. september 2021 #70 Del Skrevet 13. september 2021 Cbunke90z skrev (På 2021-9-2 den 0.13): Har prøvd siden jeg var 12 år, tror det er mulig jeg bare er en av dem som gjør at kvinner føler seg trygge nok til å vil være venn med meg, men som regel ikke noen de vil være i forhold med. Og de som ser på meg som potensiell partner gjør det ikke lenger etter de finner ut at det vil kan bli et veldig sølibat forhold. Ikke at jeg klager der, å ha kvinnelige venner var betraktelig bedre enn å bli mobbet av dem. Hadde det vært normalt å ligge i skje å kose uten at det var noe romantisk forhold eller seksuelt bak det med venninner ville det egentlig vært perfekt for min situasjon. Enten det eller finne en kvinne som vil leve i et stabilt men åpent forhold hvor hun kan få sex fra andre for å tilfredstille seg mens jeg får den kosen som egentlig er det eneste jeg savner med å være singel. Alt det andre får jeg via vennskap uansett. Det finnes mange kvinner som er aseksuelle. Har du prøvd å bli sammen med en slik en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 13. september 2021 #71 Del Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Orker ikke lese gjennom 4 sider akkurat nå, så kommer med mine "two cents" uten at jeg vet hva som har blitt diskutert tidligere. Forhåpentligvis er dette relevant for ts. Incel er jo bare en forkortelse for involuntarily celibate. Men selve definisjonen meg bekjent var opprinnelig om en online subkultur hvor disse ufrivillige sølibate hankjønnene dreiv med kvinnehat. Men språk, ord og definisjoner er i konstant forandring. Vi mennesker liker å henge oss opp i de verste eksemplene med noe. Hører man f.eks incel så tenker man på kjellerdvelende kvinnehatende troll, og da er det lett å hate de. Slik jeg ser det, har - etterhvert som begrepet har spredt seg, har ordet incel fått en mye bredere definisjon. Mest menn men også kvinner, som aldri får oppleve den emosjonelle og fysiske nærheten som mange av oss tar for gitt, uten at det dermed betyr at disse incelsene er kvinnehatere eller annet. Og selv om jeg medgir at mange av disse har skyld i egen elendighet, og at vi skal kunne holde de til ansvar for egen atferd, bekymrer det meg hvordan vi latterliggjør disse menneskene, som ofte bærer på psykiske problemer. For all del, hvis målet er at vi vil ha noen å kollektivt gjøre narr av så forstår jeg det, tror mange av disse incelsene også forstår det, da det å bli gjort narr av hele livet var for mange av dem en av årsakene til at de ble incels. Men hvis det vi derimot ønsker er at disse menneskene ikke skal være giftige incels, hvis vi faktisk vil løse problemet, så tror jeg vi må kutte ut en del av latterliggjøringen og heller forsøke å vise mer empati og forståelse. Men det er ikke dermed sagt at jeg sier vi skal unnskylde uakseptabel oppførsel. Som det bølleofferet jeg selv var gjennom ungdomskolen og videregående, kan jeg selv se mange gode forklaringer på hvorfor en ung mann vil anse seg selv som incel. Det er riktignok ikke alle incels som er blitt mobbet og opplevd annen kjiphet, men jeg vil påstå at mange, om ikke de fleste har det, og jeg kan lett se for meg hvordan jeg kunne blitt en av disse gutta. Når hun jeg var forelsket i på skolen snakket om hvordan det viktigste for henne var at en kjæreste skulle være snill, så på når mobberen min spyttet på meg og banket meg opp 10 minutter etter jeg hadde hjulpet henne med matten, og samtidig gikk rundt og snakket varmt over hvor mye han brydde seg om andre, da sto nok jeg på kanten av stupet hvor jeg kunne falt ned i incel-mentaliteten. Heldigvis for meg klarte jeg å tenke at hun var stokk dum, og at andre jenter ikke ville kalt en en person som spyttet på og banket en annen for omsorgsfull... Om noe av dette var relevant har jeg ingen aning om 😂 Som sagt så orket jeg ikke å lese 4 sider etter jobb, men forhåpentligvis vil det være verdt å lese for.. noen ihvertfall. Anonymkode: 5a82e...a41 Men det er nettopp det - i stedet for å generalisere at "alle kvinner er slemme", skar du gjennom og fortalte deg selv at DENNE KONKRETE KVINNEN er dum og dobbeltmoralsk. Det vitner om innsikt og intelligens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cbunke90z Skrevet 4. oktober 2021 #72 Del Skrevet 4. oktober 2021 ItchyBitchySpider skrev (På 13.9.2021 den 11.52): Det finnes mange kvinner som er aseksuelle. Har du prøvd å bli sammen med en slik en? De finnes, men det er ikke akkurat som det er mange av dem at det er noe man møter daglig. Om jeg har forstått rett utav LBGTQA+ er A faktisk en minoritet innenfor en minoritet. Og så vidt jeg vet er det ikke noen dating app spesifikt for men som vil gi deg muligheten til å finne slike kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå