AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Del Skrevet 30. august 2021 Strikke og/eller hekle og tove. Trenger ideer til ting jeg kan lage🥰 Jeg er interessert i både små og store ting, Anonymkode: c3aac...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Del Skrevet 31. august 2021 Ts her. Jeg fant noen søte pennal hos Sandnes garn og fine sokker: Anonymkode: c3aac...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Del Skrevet 31. august 2021 Disse sitteunderlagene er fine Sitteunderlaget er strikket i rillestrikk frem og tilbake i to kontrastfarger. Etter det er ferdig strikket, syr man inn garn i loddrette striper for å danne rutemønsteret. Til slutt toves sitteunderlaget. Da blir det deilig, mykt og loddent og akkurat passe tykt. https://www.ullagarn.no/produkt/strikkepakker/strikkepakker-toving/interior-toving/sitteunderlag/ Anonymkode: c3aac...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå