Gjest Paranoid? Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Ei jente vi kjenner så vidt er begynt å sende masse meldinger og ringe samboeren min (gjerne når hun er full). Han har selv fortalt meg at hun gjør dette, men jeg vet ikke hva hun sier eller skriver. Det er selvfølgelig greit å ha venner av motsatt kjønn, men samboeren min er 31 år og denne jenta 19 så forstår ikke helt hva de skulle ha til felles? Jeg stoler på at kjæresten min ikke gjør noe dumt, men kjenner likevel at jeg blir irritert når hun kontakter han. Jeg kan jo ikke akkurat si til kjæresten min at jeg ikke vil han skal ha noe kontakt med henne, så istedet holder jeg det inni meg og blir sur på han. Ikke særlig smart, vet det. Jeg prøver å tenke at hun sikkert ser på han som en kompis, men magefølelsen min sier noe helt annet. Vet at ingen her kan si hva hun er ute etter, men måtte bare få ut litt frustrasjon
Gjest jan Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 høres ut som hun er hypp på typen din ja...ingen tvil om det. Lettere å ringe når man er full også. Burde vært obligatorisk sperre på mobilen når man er ute å fester. Sikkert mange meldinger som aldri hadde blitt sendt da. Og mange glad folk dagen derpå. Høres også ut som om typen din er ærlig om det, men kansje han liker oppmerksomheten? eller kanskje han er litt naiv? Spør om hva hun skriver da? snakk med typen din, og så evt. snakk med henne.
Gjest Violetta Skrevet 24. september 2005 #3 Skrevet 24. september 2005 Jeg synes du skal stole på magefølelsen din. Jeg har erfaring med at den ofte stemmer. Snakk med samboeren din og si det du har skrevet her, vær ærlig og si hva du føler. Han er jo glad i deg, så han vil sikkert ikke at du skal ha det vondt pga dette.
Belit Skrevet 24. september 2005 #4 Skrevet 24. september 2005 Selvsagt kan du si til samboeren din at du ikke vil han skal ha kontakt med denne jenta! Det finnes ingen annen logisk forklaring til oppførselen hennes enn at hun er interessert i ham, hvis de da ikke er gamle venner (noe som er usannsynlig siden hun såvidt har trådt ut av barndommen...). Pluss at det faktum at du har dårlige vibber burde være mer enn god nok grunn for ham til å respektere ønske ditt. Hvorfor skulle han ønske å svare på initiativ fra henne? For å være høflig?? Neppe - alle som har ventet på en mann som sa han skulle ringe vet at dette er en ikke-eksisterende mulighet. Jeg kan ikke se noen annen grunn enn at han digger oppmerksomheten og håper han kan sole seg i den en stund uten å gjøre deg (rettmessig!) opprørt. Og det er en dårlig grunn til å opprettholde kontakten.
Gjest cecilia Skrevet 24. september 2005 #5 Skrevet 24. september 2005 Det at denne jenta ringer til typen din i fylla, sier vel sitt... Man blir jo gjerne mer frempå når man har drukket. Har faktisk erfart det selv med enkelte gutter som ringer klokka tre på natta.. Jeg ville sagt ifra til samboeren min med en gang, jeg. Jeg forbyr ham heller ikke å ha kontakt med det motsatte kjønn, men man kjenner som sagt på magefølelsen hva det motsatte kjønn er ute etter. Om noen skjønner hva jeg mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå