AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Vi har vel litt selvinnsikt og vet at vi ikke er perfekte, så hva blir din mann irritert av?😏😊 Min har nok en liste, men han er stort sett ganske tålmodig. Det jeg vet er at jeg er treg når jeg skal noe - jeg er ganske bastant og sta, og "må" ha ting på min måte - jeg er for ettergivende når det gjelder datter - jeg har hukommelse som en gullfisk🙄 Det er sikkert mer, men det er det som kom først til meg🙈 Anonymkode: a3021...af0 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Jeg er rotete 🙃 Anonymkode: a93c3...213 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Han synes jeg er rotete. Jeg liker egentlig å rydde, men i porsjoner. Han får meg til å skjerpe meg. Jeg er egentlig god på å organisere men jeg har ofte mye å gjøre. Jeg jobba fullt mens jeg studerte halvt og da var det mye rot 😁 Han synes jeg er sløsete. Jeg er delvis enig 😄Jeg vil ha barn, og da må jeg bli mer økonomisk. Han synes jeg er opptatt av følelser. Det er mer forskjeller i vår personlighet. Det vil vi nok alltid være ulik på. Anonymkode: 1e4c0...aa5 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Han syns nok at jeg maser mye og at ting må skje med en gang! Anonymkode: 71e9f...6b8 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Han syns nok jeg er litt for opptatt av å ha det ryddig og fint (og jeg syns han er altfor slapp til det samme😂). Ellers så syns han nok jeg er passiv aggressiv når jeg blir sint eller lei meg. Det stemmer også (jeg var i et forhold preget av psykisk vold tidligere, og det preger meg fortsatt, men jeg har helt sperre for å snakke om det). Anonymkode: bcab9...552 4
Gjest Inanna Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 (endret) Jeg er rotete og glemsk. Endret 30. august 2021 av Inanna
Gjest 10.54 Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 (endret) Jeg vet han synes jeg blir altfor kald når vi krangler. For han som blir veldig varm, om jeg kan si det på den måten, oppleves det nok litt som å snakke til en vegg. Han irriterer seg også over hår i dusjen. Og hår egentlig overalt. På gulvet, i nesa hans når han prøver å sove, i sofaen, i vasken på badet. Jeg røyter mye. Endret 30. august 2021 av 10.54
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Han synes jeg er alt for rotete, og blir irritert når jeg prøver "forstå" for mye. Altså, at jeg prøver skjønne hvordan han tenker og hvorfor. Og at jeg husker alt som blir sagt, både i diskusjoner/krangler, og i fylla. 🤣 Sikkert flere ting også, men disse tingene går igjen.. Anonymkode: 35ccd...5f1 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #9 Skrevet 30. august 2021 Jeg er et rotete surrehue. Altfor dårlig på å spise opp matrester, det må han eller bikkja gjøre. Også dårlig på å se hva som må gjøres i og utenfor huset, dårlig på å legge ting tilbake på plassen sin. Altfor lite streng med bikkja. Spør han om noe men glemmer å høre etter sånn at jeg må spørre flere ganger. Utrolig nok synes han ikke det er irriterende at jeg lett får sanger på hjernen og synger den samme frasen en fantasillion ganger på en dag. Anonymkode: 23112...ecf 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #10 Skrevet 30. august 2021 Jeg (som er kvinne selv) hadde i alle fall klikka dersom jeg hadde hatt en kjæreste (eller venn) som holdt på som damene i den tråden, som bare måååtte skrive og tulle og ødelegge for TS. Fader heller så irriterende. Det er enerverende på en måte som bare må skyldes en eller annen diagnose tenker jeg, og jeg hadde formelig jaget slike mennesker ut døren med saftige gloser, om de kom til meg og holdt på sånn. Fy flate! For å svare på spørsmålet; Tror mer han blir provosert av ting vi tenker ulikt om, eller lei seg av Mars/Venus-misforståelser, enn han blir irritert. Anonymkode: 54dc2...319 7
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #11 Skrevet 30. august 2021 Jeg er gnålete og må ha ting inn med teskje. Jeg krisemaksimerer og lærte i en alder av 35 at det "sjeldent blir katastrofe". Jeg kalles bare for halveisen fordi jeg alltid mister motivasjonen og lysten leeeenge for ting er fullført. Jeg snakker alltfor fort og engasert- med mye gestikulasjon og innlevelse, spesielt når han kommer fra 12 timers vakt og han egentlig kunne tenke seg at jeg bare holdt kjeft🤣🤣 det hender han sier det også- så pent han bare kan.. Ellers sløser jeg for mye penger på mat uten å egentlig ha kjøpt noe fornuftig... og jeg er nok litt rotete til tider .... men ellers er han førnøyd altså🤔 Anonymkode: fcb82...1c9 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #12 Skrevet 30. august 2021 Lista er nok LANG, men ting jeg vet med 100% sikkerhet etter 20 år sammen: - jeg surrer/roter (var veldig ryddig når vi ble kjærester, men jeg hater å rydde etter andre 😂🤷♀️ Vi har også ulike behov - jeg prioriterer rent først, han ryddig kjøkken istedenfor å vaske badet feks) - jeg legger noen klær på badet (ok, flere steder 🙈) - før glemte jeg å rydde frokosttallerken - at jeg er litt rask på labben på å rydde mat jeg mener ikke lengre er holdbar fra kjøleskapet (han kan komme 3 mnd etter og bare «har du kastet majoneeeeeeeseeeeeen») Anonymkode: 4036c...17d 2
Lill3My Skrevet 30. august 2021 #13 Skrevet 30. august 2021 Fikling! ADHD- relatert så han tåler det heldigvis veldig godt. Kan altså ikke sitte helt stille uten å fikle med ett eller annet. Jeg er også elendig til å skru lokk helt på, feks krydderbokser ol 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #14 Skrevet 30. august 2021 Haha...at jeg ikke kan samarbeide på kjøkkenet...der må jeg bare være sjefen 🤣🤣 Anonymkode: 147a9...a88 2
Gjest 10.54 Skrevet 30. august 2021 #15 Skrevet 30. august 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: - at jeg er litt rask på labben på å rydde mat jeg mener ikke lengre er holdbar fra kjøleskapet (han kan komme 3 mnd etter og bare «har du kastet majoneeeeeeeseeeeeen») Anonymkode: 4036c...17d Kjennere til den... Jeg har også en tendens til å kaste emballasje som han av en eller annen grunn vil ta vare på.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #16 Skrevet 30. august 2021 Lill3My skrev (23 minutter siden): Fikling! ADHD- relatert så han tåler det heldigvis veldig godt. Kan altså ikke sitte helt stille uten å fikle med ett eller annet. Jeg er også elendig til å skru lokk helt på, feks krydderbokser ol Hvor mange krydderkatastrofer har dette ført til? 🤣🤣 Anonymkode: ab6f5...52e 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #17 Skrevet 30. august 2021 Jeg er nok kanskje akkurat på grensen til kontrollfreak. Jeg pleier å minne han på hva han skal huske på, sånn til levering i barnehagen osv. Han syns nok det blir litt mye mas innimellom. Anonymkode: dd659...4ab 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #18 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg (som er kvinne selv) hadde i alle fall klikka dersom jeg hadde hatt en kjæreste (eller venn) som holdt på som damene i den tråden, som bare måååtte skrive og tulle og ødelegge for TS. Fader heller så irriterende. Det er enerverende på en måte som bare må skyldes en eller annen diagnose tenker jeg, og jeg hadde formelig jaget slike mennesker ut døren med saftige gloser, om de kom til meg og holdt på sånn. Fy flate! For å svare på spørsmålet; Tror mer han blir provosert av ting vi tenker ulikt om, eller lei seg av Mars/Venus-misforståelser, enn han blir irritert. Anonymkode: 54dc2...319 Ødelegge for TS..? Hva snakker du om? Anonymkode: 9798b...7af
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #19 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ødelegge for TS..? Hva snakker du om? Anonymkode: 9798b...7af Gjett tre ganger om jeg har lyst til å gå inn på den diskusjonen med deg Anonymkode: 54dc2...319 3
Strange Doll Skrevet 30. august 2021 #20 Skrevet 30. august 2021 Jeg er langsur og blir irritert når folk roter i systemene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå