Gå til innhold

Arr etter øyelokkoperasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg opererte øvre øyelokk for snart 2 mnd siden. Jeg liker ikke helt utviklingen av arret på høyre øye. Kan dette bli bra? Det så bedre ut da jeg var på kontroll for noen uker siden (bildet i midten).  Det er en skikkelig grop i øyekroken. Noen som har erfaringer med dette?

96E9B1D7-B53C-4314-A7CD-AF23833943E0.jpeg

Anonymkode: dd3bb...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns dette ser veldig bra ut! Det er jo ingen som har to 100% symmetriske og like øyne? Jeg ville vært fornøyd om mine øyne så slik ut.

Anonymkode: 8974d...745

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syns dette ser veldig bra ut! Det er jo ingen som har to 100% symmetriske og like øyne? Jeg ville vært fornøyd om mine øyne så slik ut.

Anonymkode: 8974d...745

Takk for det. Jeg er i stor grad fornøyd. Men denne gropen i øyekroken både ser rar ut og er veldig upraktisk. Det er vanskelig å fjerne sminke og holde det rent inni der. Jeg håper jo at den strekker seg ut, men vet ikke om det er mulig…

legger til et bilde til fra en annen vinkel så det kanskje er lettere å se hva jeg mener

5EC15D94-A4BA-4B77-9A90-80E27CC414A3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går seg nok til. Min mor tok denne operasjonen og hadde noe lignende, nå tre år senere så er det bleknet mye og ikke så fremtredende. Resultatet ditt ser bra ut. Om du er bekymret bør du snakke med kirurgen. :) 

Anonymkode: aab47...b6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finere å la naturen gå sin gang. Slipper sånne situasjoner som dette

Anonymkode: f983e...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.8.2021 den 22.19):

Finere å la naturen gå sin gang. Slipper sånne situasjoner som dette

Anonymkode: f983e...d5e

Og jeg syntes du burde spise sunnere og trimme mer for det er mener jeg er riktig prioritering…

Vet ikke om du har tunge og overhengende øyelokk selv? Dette handlet ikke om estetikk men om å slippe å føle seg konstant trøtt. Vurderte inngrepet i flere år Før jeg tok beslutningen. 

dette innspillet hadde jeg ingen nytte av, men jeg  Håper du føler deg bedre nå som du har fått sagt det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.8.2021 den 22.15):

Dette går seg nok til. Min mor tok denne operasjonen og hadde noe lignende, nå tre år senere så er det bleknet mye og ikke så fremtredende. Resultatet ditt ser bra ut. Om du er bekymret bør du snakke med kirurgen. :) 

Anonymkode: aab47...b6e

Takk. Godt å høre at det kan gå seg til. Ser det an litt til før jeg kontakter kirurgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser veldig stramt ut akkurat der, resultatet er veldig fint, men kanskje litt stramt der som kirurgen kan fikse?

Anonymkode: 84d49...05e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan se ut som du trenger en liten korreksjon der, evt at det er arrvev og da kan kortison hjelpe. Kontakt kirurgen du, han fikser det helt sikkert gratis for deg. ❤️

Anonymkode: cc7d2...048

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan se ut som du trenger en liten korreksjon der, evt at det er arrvev og da kan kortison hjelpe. Kontakt kirurgen du, han fikser det helt sikkert gratis for deg. ❤️

Anonymkode: cc7d2...048

Takk for hyggelig tips. Virker ikke helt riktig  nei. Jeg ber om en time jeg 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det ser veldig stramt ut akkurat der, resultatet er veldig fint, men kanskje litt stramt der som kirurgen kan fikse?

Ja, jeg bestiller en time jeg. Virker ikke helt riktig dette her ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort under øynene? Er det kun øyelokkene som er operert eller har du tatt botox også? Ser så mye glattere og jevnere ut under øynene. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DoLi skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg bestiller en time jeg. Virker ikke helt riktig dette her ☺️

Gjør det du så snakker dere sammen om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Hva har du gjort under øynene? Er det kun øyelokkene som er operert eller har du tatt botox også? Ser så mye glattere og jevnere ut under øynene. ☺️

Har ikke gjort noe under øynene. Ingen Botox her 😊 det er kanskje smilerynkene på bildet i midten som forvirrer litt 😃

Endret av DoLi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DoLi skrev (13 minutter siden):

Og jeg syntes du burde spise sunnere og trimme mer for det er mener jeg er riktig prioritering…

Vet ikke om du har tunge og overhengende øyelokk selv? Dette handlet ikke om estetikk men om å slippe å føle seg konstant trøtt. Vurderte inngrepet i flere år Før jeg tok beslutningen. 

dette innspillet hadde jeg ingen nytte av, men jeg  Håper du føler deg bedre nå som du har fått sagt det.

You do you! Ikke bry deg hva andre sier om deg. Om det er kosmetisk eller nødvendig operasjon er det bare du som vet.  Jeg er ikke imot kosmetisk operasjon og syntes at folk kan operere hvis det er for å se vel og føle seg vel.

Herregud det er ingen som vil se ut som et jævla troll. Man bør tenke seg over før man spyr ut galle her på KG. 

Anonymkode: 6d1ac...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

You do you! Ikke bry deg hva andre sier om deg. Om det er kosmetisk eller nødvendig operasjon er det bare du som vet.  Jeg er ikke imot kosmetisk operasjon og syntes at folk kan operere hvis det er for å se vel og føle seg vel.

Herregud det er ingen som vil se ut som et jævla troll. Man bør tenke seg over før man spyr ut galle her på KG. 

Anonymkode: 6d1ac...e59

Takk for støtten 😃 man burde jo bare overse slikt, men jeg klarte ikke dy meg ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre om hva det kostet? Og fikk du full narkose, eller bare bedøvelse? 

Jeg syns du bør ta opp "grooen" med kirurgen. Kanskje det vil gå seg til etter at hevelsen er gått ned? Det tar jo ofte noen mnd. 

Ellers syns jeg du ser smashing ut!

Anonymkode: d0f23...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Hvordan har det gått med deg? Har det blitt bedre/ordnet seg?

Anonymkode: e485a...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DoLi skrev (På 30.8.2021 den 22.10):

Takk for det. Jeg er i stor grad fornøyd. Men denne gropen i øyekroken både ser rar ut og er veldig upraktisk. Det er vanskelig å fjerne sminke og holde det rent inni der. Jeg håper jo at den strekker seg ut, men vet ikke om det er mulig…

legger til et bilde til fra en annen vinkel så det kanskje er lettere å se hva jeg mener

5EC15D94-A4BA-4B77-9A90-80E27CC414A3.jpeg

Jeg har operert øyelokkene selv. Høyre øyet mitt er strammere enn det andre, men ikke i nærheten som ditt. Jeg ville tatt det opp i tilfelle det blir strammere og strammere. Ellers så håper jeg at du blir fornøyd ❤️ Jeg hadde en komplikasjon, det ene snittet åpnet seg og opererende lege mente at jeg ikke trengte å sy på nytt. Så nå henger det ene øyet mye mer enn det andre, men likevel er jeg fornøyd. Men skulle ønske at jeg sto opp mer for meg selv, og det bør du også om du har spørsmål. Hilsen 36-åring.

Anonymkode: e640d...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har operert øyelokkene selv. Høyre øyet mitt er strammere enn det andre, men ikke i nærheten som ditt. Jeg ville tatt det opp i tilfelle det blir strammere og strammere. Ellers så håper jeg at du blir fornøyd ❤️ Jeg hadde en komplikasjon, det ene snittet åpnet seg og opererende lege mente at jeg ikke trengte å sy på nytt. Så nå henger det ene øyet mye mer enn det andre, men likevel er jeg fornøyd. Men skulle ønske at jeg sto opp mer for meg selv, og det bør du også om du har spørsmål. Hilsen 36-åring.

Anonymkode: e640d...471

Hvor opererte du?

Anonymkode: e485a...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...