Gå til innhold

Null sex

Gjest ii gutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg finner noen småpenger..så du blir nok litt i dyreste laget.

ok....tror ikke du tar poenget mitt her. Jeg har ikke lyst på sex. Hvorfor skal jeg ut med penger for noe jeg ikke har lyst på?

hva med å holde det til topicen nå.. bli ferdig med å hakke på meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

hva med å holde det til topicen nå.. bli ferdig med å hakke på meg.

Kanskje det er vanskelig å la være når du omtaler norske jenter som billige horer?

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_MR.Pink_*
Skrevet

Hei

Viss du vil leve ett liv uten sex, er da det ikke noe problem.

Jeg anbefaler deg å sett deg noen fysiske og psysiske mål.

Første psykiske du skal kvitte deg med er tanken på sex.

Så anbefaler jeg deg å melde deg opp innen en kampsport gren som er aktiv der du holder til, slik at du får trent mye og konstruktivt.

Kjøp bøker innen kampsport grenen, å bøker om filosofi. Slik at du har noe å holde på med.

Du kan kjøpe deg kokebøker som passer for nye livstilen din.

Engasjerer du deg, får du nye venner å sosialiseres på en ny måte, og du vil føle deg mer verdifull når du begynner å få ting på plass.

Ikke steriliser deg, det kan du angre på. Jeg tror heller du må sosialiseres på en ny måte som skaper en ny verden for deg :) .

Når du kommer høyere opp innen kampsporten vil treneren din fungere mer som en veileder som vil hjelpe deg.

Når du ikke har en kvinne å tenke på kan du vie deg fullt og helt til sporten.

Lykke til!

Mvh

MR.Pink

Skrevet

Har ikke all verdens erfaring å snakke utifra her, men jeg er jente, og har hatt lignende følelser overfor menn. men så møtte jeg en fyr for et år siden, som jeg ble skikkelig god kompis med, og endte opp med å ha sex med et par ganger.

Lærte meg etter d at d faktisk er mulig å ha et godt forhold til menn, og at d er mulig å finne noen som liker deg som du er, selv om du ikke tror d selv. hadde heller ikke lyst på sex, før jeg først hadde hatt det. virker på meg som du bare har dårlig selvtillit, og trenger en puff ut av døra her! kan være jeg tar helt feil men...

Hadde egentlig selv innstilt meg på å tilbringe livet alene, og var egentli fornøyd med det, men nå kan jeg ikke tenke meg å ikke finne en gutt jeg kan bli glad i, og leve sammen med, selv om jeg ikke har funnet han ennå...

Jente 20, som ikke har hatt sex siden hun var 16...

Gjest Gjest_Maya_*
Skrevet

Såra!!!

Er jeg den eneste jenta her som faktisk føler meg litt støtt av innlegget? Folk er så sinnsykt forskjellig at man kan ikke dømme alle. Selv sier jeg ofte; typisk mannfolk! jeg mener vi har ting som kjennetegner kjønnene, men at vi personlig er forskjellige.

Har inntrykk av at jenter er mye mer følsomme og pratsomme enn gutter. Og jeg har sett mye fler jenter som er sammen med mindre pene gutter enn omvent...

Og kanksje du fortjener en liten dask selv med den holdningen din....(ok,kanskje litt på kanten her men..)

Ta og steriliser deg du!

• 2 år senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Din eneste sjanse er å betale dem for å pule deg.

Hmm

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke snakk om sterilisering eller andre inngrep.

Kjemisk kastrering ligger jo i ordet: Kjemisk. Det er medikamentell behandling som nedsetter det mannlige kjønnshormonet testosteron i blodet, noe som gjør at seksualdriften minskes betydelig. Det kan fåes som tabletter eller sprøyter hver 3. mnd. Virkningen av det opphører når behandlingen stoppes, og det har ingen varig innvirkning på kroppen. Bivirkningene kan bl.a være nedstemthet og uro. En del seksualforbrytere ønsker selv en slik type behandling. Hvor vanskelig det er å få dette i Norge i dag, vet jeg ikke. Men snakk med en lege du.

Skrevet (endret)
Du er godt på vei når det gjelder å legge sexlivet bak deg. Bra for deg! Det som kan hjelpe er å vite at sex er ekstremt(!) oppskrytt og de gangene du har sex med ei jente så er det på hennes premisser. At vi mennesker bruker så mye oppmerksomhet på sex og kropp er helt hinsides all fornuft (selv om vi fra naturens side er blitt utstyrt med noen idiotiske drifter). Klarer du å gjennomføre dette vil du spare mye penger, tid og slippe en masse frustrasjoner. For det er IKKE verdt det.

Hvorfor er det hinsides all fornuft å vie så mye oppmerksomhet når det handler om nytelse vi er skapt for å oppleve, enten alene eller med andre? Og når begynte det å handle om tid og penger? Hvorfor kaller du driftene idiotiske?

Til trådstarter og andre som tenker på å gjøre det inngrepet...

Jeg synes bare at ingen skal oppmuntres til å velge noe sånt fra seg på den måten. Mitt råd er å ikke trekke konklusjoner med en gang som er så alvorlige. Du er ung, hva vet du om hvordan synet ditt på dette kommer til å være om mange titalls år?

Å kjemisk fjerne stor del av sexlysten kan jo føre til at du kommer til å angre deg!

:(

Endret av ~banshee
Skrevet

Hadde ikke gått det store skrittet til å kastrere meg hvis jeg var deg. Hvertfall ikke når man er så ung! Blir du forbanna fordi du ikke føler at du lykkes uansett hvor mye du prøver? Da hadde jeg prøvd å lete. De sier at hvis man slutter å lete så finner man det man søker. Og det er noe jeg tror på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...