Gå til innhold

Ned 4,5 kg før oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å gå ned 4,5 kg innen oktober. Så skal jeg melde meg inn i sats som en belønning (av ulike grunner kan jeg ikke trene før det, orker ikke brette ut om det). Men å gå ned i vekt kan jeg prøve meg på.  Det er 4,5 uker til. Realistisk? Ønsk meg lykke til. 

Anonymkode: 5c088...714

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, realistisk :) lykke til. Jeg heier på deg! 

Anonymkode: b8597...e5a

• Liker 2
Skrevet

Jeg er med! Heier på deg, og vil også gå ned 4,5 kg innen oktober. (Målet mitt er ca 12 kg totalt, helst før jul/nyttår.)

Anonymkode: 12bae...b50

• Liker 2
Skrevet

Kan dere ikke ta dette i kosthold og livvstil-forumet? 

Anonymkode: 0e6c3...cf7

Skrevet

Om det er realistisk eller ikke kommer litt an på utgangspunktet. Er du overvektig? Normalvektig? Har du gått ned mye tidligere, eller starter du på en ny slankekur nå? Hvis du trenger vektnedgangen og er sunn og tar vare på deg selv: Lykke til! :) Hvis ikke: Ta vare på deg selv.

Anonymkode: 9e1b9...fbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan dere ikke ta dette i kosthold og livvstil-forumet? 

Anonymkode: 0e6c3...cf7

Er jo ikke akkurat en livsstil å gå ned 4,5 kg. Går mer på kroppen min, vil se litt bedre ut :) tusen takk alle som har svart. Gøy at fler også vil prøve. Jeg føler jeg tar vare på meg selv når jeg gjør dette. Er normalvektig, og hvis jeg når målet ender også som normalvektig. :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jo ikke akkurat en livsstil å gå ned 4,5 kg. Går mer på kroppen min, vil se litt bedre ut :) tusen takk alle som har svart. Gøy at fler også vil prøve. Jeg føler jeg tar vare på meg selv når jeg gjør dette. Er normalvektig, og hvis jeg når målet ender også som normalvektig. :)

Masse slanketråder der.

Anonymkode: f54b9...191

Skrevet

Realistisk hvis du har 30+ ekstra kilo. Hvis du har kun inntil 10 kg ekstra, så blir det svært vanskelig.

• Liker 2
Skrevet
Ny Bruker skrev (17 minutter siden):

Realistisk hvis du har 30+ ekstra kilo. Hvis du har kun inntil 10 kg ekstra, så blir det svært vanskelig.

Jeg tenker også det avhenger helt av utgangspunktet ditt. Er du som meg overvektig med dårlig spisevaner, klarer du det lett. Har du i utgangspunktet normal BMI og sunt kosthold, blir det vanskelig. Bli med i «vi som skal ned i vekt» - tråden, god motivasjon i å være flere 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2021 den 20.45):

Ønsker å gå ned 4,5 kg innen oktober. Så skal jeg melde meg inn i sats som en belønning (av ulike grunner kan jeg ikke trene før det, orker ikke brette ut om det). Men å gå ned i vekt kan jeg prøve meg på.  Det er 4,5 uker til. Realistisk? Ønsk meg lykke til. 

Jeg heier på deg! Jeg er også med på det! Trenger gå ned 5-6 kg, så det her er en god start! Hvordan har du tenkt å legge det opp med tanke på kost?:-) Gøy om vi kan motivere hverandre!

Anonymkode: 48dd8...327

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...