AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Er 10+6 uker for tidlig til å anslå noe utfra nub theory? Anonymkode: 8325d...6c4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Leser på nett at man kan få tydeligere svar utifra nub theory hvis man venter til uke 12-13 😊 Anonymkode: 59972...c37
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Ja, det er for tidlig. Vi var på ultralyd i slutten av uke 11, og fikk beskjed om at det var akkurat litt for tidlig til at det var mulig å se noen sikker forskjell. Fra begynnelsen av uke 12 kan en som er trent i det ofte se det ut i fra vinkelen på "nub'en", med relativt god sikkerhet. Men innen det er vinkelen i endring, så om det så ut som jente én dag, kunne den ha blitt litt brattere og se ut som gutt neste dag. Anonymkode: 0c6ee...fdd
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Vet ikke om det var nub-theory, men jeg fikk vite kjønn med begge mine i uke 11. Fikk beskjed om at det ikke var helt sikkert, men han fikk riktig begge gangene, dette er jo 10 og 8 år siden da. Nå kan man jo uansett bare ta den blodprøven. Da er jo svaret helt sikkert. Venninnen min fikk vite jente via denne testen i uke 8! Anonymkode: dcdac...215
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Tusen takk for svar dere! Har tatt nipt, men i Norge har de ikke lov til å opplyse om kjønn før uke tolv. Var bare nysgjerrig på om det gikk an å se så tidlig, har endel ultralydbilder fra undersøkelsen 🙂 Anonymkode: 8325d...6c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå