AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Jeg er glad i ull men er vel ikke overdådig med ullklær. Jeg har ullsokker og ullgensere og føler vel det er nok for meg. Bor nær Bergen så klimaet er ikke så veldig kaldt her som regel på høst og vinterstid. Hva med dere? Bruker dere mye ullklær? og evt hvilke? Anonymkode: c6cb8...df7
Cata Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Alt... . Ullsokker, strikkede ullgensere og ullskjerf er faste følgesvenner i vinterhalvåret. Skal jeg på tur så plusser jeg på med BH i ull (har truse også men den er sjelden i bruk). Har også noen t-skjorter i ull. Og selvsagt ull-longs til turbruk. Dessuten pannebånd og lue hvis det er ekstra kaldt. Har jeg glemt noe nå? Ja, selvsagt - ulltøfler. Tovede sådanne. Det eneste jeg bruker svært sjelden er faktisk votter i ull. Har et par (nesten) vanntette hansker som vinner de fleste gangene. 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 (endret) Ja, elsker ull. Bruker ullundertøy, ullgensere, ullkjole/skjørt, ullskjerf, ullvanter, ullbukse, ullsokker, lue/pannebånd i ull.....liker ikke å fryse om vinteren 😂 Endret 30. august 2021 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Bruker mye ullundertøy. Bor i nord, så om vintrene bruker jeg det nesten hver dag. Anonymkode: b2516...980 1
Natta1980 Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Jeg klør mye av ull, så jeg syns cashmere er mer behagelig. Bruker gensere i det, og hjemmestrikka ullsokker.
Gjest 10.54 Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Bruker mye ull. Det jeg bruker mest er kanskje ullbukser, blyantskjørt, og ullundertøy på underkroppen. Av en eller annen grunn er jeg ikke så begeistret for ull på overkroppen, men om jeg er redd for å fryse så blir det ull fra topp til tå.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 Bruker ull nesten hele året. Om sommeren er det cardigan i ull. Lett å bare rulle i sammen og putte i veska når det blir for varmt. Anonymkode: 85cae...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Jeg har ull-plagg av alle slag, fra innerst til ytterst. Sokker, strømper, truser, bh-er, singleter, ymse topper, mamelukker, stillongser, strømpebukser, gensere, bukser, kåpe, votter, luer, halser. Anonymkode: dd9a0...458 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Bruker masse ull. Om vinteren går jeg stort sett i ullkjole med ullstrømpebukse. Har på ullkåpe og ullskjerf, lue i ull/kasjmir og ullvotter. Hjemme lever jeg i kasjmirjoggedress og ullsokker. Anonymkode: 5a93f...38b 2
Hulderen Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 Cata skrev (11 timer siden): Alt... . Ullsokker, strikkede ullgensere og ullskjerf er faste følgesvenner i vinterhalvåret. Skal jeg på tur så plusser jeg på med BH i ull (har truse også men den er sjelden i bruk). Har også noen t-skjorter i ull. Og selvsagt ull-longs til turbruk. Dessuten pannebånd og lue hvis det er ekstra kaldt. Har jeg glemt noe nå? Ja, selvsagt - ulltøfler. Tovede sådanne. Det eneste jeg bruker svært sjelden er faktisk votter i ull. Har et par (nesten) vanntette hansker som vinner de fleste gangene. Hva slags BH i ull bruker du? Jeg blir ofte kald på puppene på tur, men visste ikke at det finnes ull-BH!
AprilLudgate Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 Hulderen skrev (2 timer siden): Hva slags BH i ull bruker du? Jeg blir ofte kald på puppene på tur, men visste ikke at det finnes ull-BH! Nøstebarn vet jeg har Akkurat ull på pupp blir for kløete for min del 😅 Men ja: en dag jeg frøs rævva av meg gikk jeg inn på Nøstebarn og kjøpte en ullboxer/kort shorts. Den er genial om man vil ha kjole på kalde vinterdager. Varmer masse! Kjøpte også en sånn tubegreie som funker som skjørt (under kjoler for mim del for å varme bakenden 🤣) eller hals. Ellers går det mest i hjemmestrikk: Cardigans, gensere, pannebånd, luer, hals. Mye mykere enn kjøpestrikk. Og så selvsagt sokker og strømpebukser. Har tskjorter/singleter osv - men de brukes ikke like mye 🤷♀️ 1
Morpheus Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 Bruker strømpebukse med ull eller fleece alltid innerst om vinteren. Fleece er mest behagelig, men blir det vått er det bare ull som duger. Noen ganger ullgenser.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #13 Skrevet 31. august 2021 Har «alt» i ull/kashmirull, unntatt truser og BH’er (dvs. at jeg har en ull-BH, men jeg liker den ikke) Anonymkode: 789e3...03a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #14 Skrevet 31. august 2021 Jeg strikker stort sett i alpakkagarn eller økologisk ull. Gensere, jakker, kjoler, skjørt, lue, sokker, skjerf/hals og votter. Kjøpt ullstrømpebukser og ullundertøy. Anonymkode: 8b193...44e
^^Belle^^ Skrevet 31. august 2021 #15 Skrevet 31. august 2021 Jeg bruker hjemmestrikka og -hekla klær i ull i alle måneder med r i seg, sånn omtrent. Bor på sør-vestlandet, så klimaet er ikke så himla kaldt, men jeg er en frysepinn uten sidestykke, så trenger varme klær. Har også en del kjøpte overdeler i ull. I tillegg bruker jeg ullsinglet (typ Pierre Robert) under. Ja, og så tilbehør da. Pannebånd, lue, votter, hals, skjerf, sjal. Alt i ull.
pia mater Skrevet 31. august 2021 #16 Skrevet 31. august 2021 Ullundertøy, sokker, luer, sokker, votter, skjerf, kofter, gensere.. Elsker ull.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #17 Skrevet 31. august 2021 ullbokser, ullbh (northern playground har en fin i silkeull som er som en vanlig bh), ullkjoler og ullskjørt, tynne gensere og t-skjorter i ull, tykkere gensere og cardigan og jakker i ull, ullkåpe, ullbukse, ullsokker, votter, lue, sjal… Bruker ull året rundt, men helst silkeull på sommeren. Anonymkode: 7bde9...668 1
Gjest laPistola Skrevet 31. august 2021 #18 Skrevet 31. august 2021 Jeg er veldig var på ull ( klør og får utslett av « dårlig ull») men på vinteren bruker jeg alltid undertrøyer i ull og silke, og strømpebukser og sokker i merinoull . Bruker mammelukker/ lange underbukser i ull og silke når det er veldig kaldt. Har noen ullskjørt og ullcardigans. Kjøpte ull lue i fjor, men den klør så veldig 😅 tenkte og invistere i noe god ull lue og skjerf i høst.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #19 Skrevet 31. august 2021 Skjerf, lue og skistrømper om vinteren, eventuelt leggvarmere også. Allergisk mot ull, så må ha noe under og da er det stort sett bomull. Anonymkode: 6529f...40a
Cata Skrevet 31. august 2021 #20 Skrevet 31. august 2021 Hulderen skrev (8 timer siden): Hva slags BH i ull bruker du? Jeg blir ofte kald på puppene på tur, men visste ikke at det finnes ull-BH! Joda, det finnes. Jeg bruker Zipbra fra Northern Playground. Knølet litt med glidelåsen i starten men nå har jeg fått taket på det. Den gir ikke like god støtte som en vanlig BH hvis det er et poeng, men til å være ull synes jeg den støtter brukbart. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå