AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Har et nokså småspist barn som ikke er spesielt glad i brødskiver. Hva (annet enn en med ost og en med leverpostei) putter dere i matboksene til barneskolebarna? (Jeg prøver å unngå mye tilsatt sukker, og sender ikke med mellombarer etc) Anonymkode: c552b...967
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Prøv grøt eller middagsrester eller noe. Barnet mitt nektet alltid brød. Viser seg han har cøliaki og laktoseintoleranse. Anonymkode: 0dd77...fec 1
GammelKaktus Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Middagsrester, wraps, supper og salater. 1
Blue Berry Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Lager noen ganger grove pannekaker med enten blåbær/jordbærsyltetøy u/tilsatt sukker. Hjemmelagde grove rundstykker med enten ost eller kalkunkorv med paprika,tomat, salat og agurk inni. (De elsker det mer enn vanlig brød). Fullkornspastasalat med div grønnsaker, litt aioli og kyllingbiter (kjøper ferdig salatkylling fra prior). 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Jeg syntes det var skikkelig ekkelt med ferdigsmurte brødskiver som hadde ligget flere timer i sekken, og klarte sjelden å spise noe særlig av det. Gikk fort over til å heller spise en solid frokost hjemme, og bare ha med banan og gulrot el.l på skolen 😊 Anonymkode: 2cb27...f61 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 Yoghurt, frukt, grønnsaker, grove pannekaker og vafler, grove pizzaboller, pastasalat, fylte lefser, fiskekaker, knekkebrød, matmuffins Anonymkode: 428f7...f18 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Mine barn er heller ikke så glad i brødskiver. De spiser lite av det. Jeg baker med jevne mellomrom grove pizzahorn og grove rundstykker. Ellers får de også fullkornwraps med kylling eller ost og skinke. Knekkebrød innimellom, da med pålegget ved siden av. Brødskiver pynter jeg litt ekstra, skjærer dem i trekanter med har på ekstra godt pålegg. Putter alltid litt agurk, tomat og paprika i matboksen. Noen ganger en liten pakke rosiner eller nøtter. Anonymkode: 79bf8...78f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 Mitt barn er heller ikke glad i brødskiver. Her går det i omelett,speilegg,bananpannekaker,toast,rundstykker,fiskekake i hamburgerbrød,pasta og kylling med tomatsaus. Middagsrester som kjøttboller,pasta,fleskepannekaker,kyllinglår,stekt ris,vårruller. Kokt egg, grissini,tørket frukt,banan,kiwi,div bær og eple er også greit som en snack. Anonymkode: e4a5e...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 Fritatta, wraps, kjøleskapsgrøt, eggemuffins, fiskekaker og grønnsaker, okoniymaki (kålpannekaker), kokt egg og grønnsaker med hummus.. Litt eldre så går det med tunfisksalat og knekkebrød, quinoasalat, squashnudler med mozarella og kylling, wok... Anonymkode: f7996...a18 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 Dagens barn er skremmende bortskjemte Anonymkode: 7267d...18d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dagens barn er skremmende bortskjemte Anonymkode: 7267d...18d Hva er bortskjemt med å spise næringsrikt og variert? Anonymkode: f7996...a18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå