AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Er veldig usikker på hva jeg vil bli av apotektekniker eller tannhelsesekretær. Begge interesserer meg like mye. Hva hadde dere valgt av de to og hvorfor? Jeg leste også at tannhelsesekretær får mer lønn enn apotektekniker og det er jo et pluss men har også hørt det er veldig vanskelig å få jobb som utdanna apotektekniker🤔Er så usikker Anonymkode: ce205...90d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er veldig usikker på hva jeg vil bli av apotektekniker eller tannhelsesekretær. Begge interesserer meg like mye. Hva hadde dere valgt av de to og hvorfor? Jeg leste også at tannhelsesekretær får mer lønn enn apotektekniker og det er jo et pluss men har også hørt det er veldig vanskelig å få jobb som utdanna apotektekniker🤔Er så usikker Anonymkode: ce205...90d i tillegg er det mer krevende yrke og fysisk tung å jobbe som tekniker. Anonymkode: 59162...6f7
Amaryllis88 Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Apotekteknikere jobber på apotek, det betyr lange åpningstider og helgejobbing. Det er lavtlønnet og er en del tunge løft. Nå for tiden er det vanskelig å få fast jobb Jeg vet dessverre ingenting om tannhelsesekretær Lykke til med valget
Eneri Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Hvis begge deler interesserer deg like mye, ville jeg tenkt praktisk på det. Dvs, hvor ønsker jeg å bo, og vil den ene utdanningen gi større mulighet for jobb enn den andre akkurat i byen jeg ønsker å bo i? Og så ville jeg tenkt på hvilken arbeidstid jeg foretrekker. (Jeg ser for meg at tannhelsesekretær har man-fre, 8-16 , mens apotekene jo har åpent fra morgen til kveld, nan-lørdag. )
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (På 30.8.2021 den 22.13): i tillegg er det mer krevende yrke og fysisk tung å jobbe som tekniker. Anonymkode: 59162...6f7 Det har da aldri vært spesielt krevende å jobbe som apotektekniker. Hva baserer du det på? Anonymkode: 9e21d...25c 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 Jeg har begge utdanningene og den gangen før 10-12 år siden så var det lettere å få jobb innen tannhelsesekretær, men tjente mindre enn tekniker. Og begge jobbene var vikar jobb, derfor gikk videre med høyere utdanning Bachelor i økonomi og jobber som konsulent nå. Ville sett muligheten hvilken er det lettest å få jobb der du bor.. Anonymkode: 2dec9...717
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Undersøk arbeidsmarkedet der du bor. Her hvor jeg bor klager farmasøytene over at det er vanskelig å få tak i gode apotekteknikere. Anonymkode: ef137...e1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå