AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #21 Del Skrevet 30. august 2021 Anonym-bruker skrev (1 minutt siden): Ja det stemmer det jeg mente tusen takk ❤ Bare hyggelig ♥️ Anonymkode: 856c7...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #22 Del Skrevet 2. september 2021 Anonym-bruker skrev (På 30.8.2021 den 21.00): Ja det stemmer det jeg mente tusen takk ❤ Hei! Fungerte det å gjøre det slik som jeg foreslo, og passet sokken på foten? Det jeg glemte å tenke på, er at noen har smalere føtter mens andre har bredere føtter og at det sikkert er en fordel å måle omkretsen rundt både fotblad og ankler hvis man ønsker å tilpasse en sokkeoppskrift slik at sokkene vil passe perfekt. Anonymkode: 856c7...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-bruker Skrevet 3. september 2021 Forfatter #23 Del Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Fungerte det å gjøre det slik som jeg foreslo, og passet sokken på foten? Det jeg glemte å tenke på, er at noen har smalere føtter mens andre har bredere føtter og at det sikkert er en fordel å måle omkretsen rundt både fotblad og ankler hvis man ønsker å tilpasse en sokkeoppskrift slik at sokkene vil passe perfekt. Anonymkode: 856c7...965 Hei har ikke kommet så langt enda, men ser ut til at sokken vil passe 👏😊 takk for rådet:)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #24 Del Skrevet 3. september 2021 Anonym-bruker skrev (20 minutter siden): Hei har ikke kommet så langt enda, men ser ut til at sokken vil passe 👏😊 takk for rådet:)) Hei Det er fint at sokken ser ut til å passe Anonymkode: 856c7...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå