AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Jeg har datet en jente i snart ett år. Vi er "eksklusive", men jeg tviler på at dette forholdet kommer til å vare. Litt for mange uenigheter. Men, hun er veldig pen og sexen er veldig bra så jeg har ikke lyst til å gi helt slipp på det ennå. Uansett, her er dilemmaet. Hun har en (enegget) tvillingsøster som er selvfølgelig like pen. Bare enda litt tynnere og mer "fit". Flere ganger har tvillingsøsteren lagt an på meg. Blant annet et par ganger på fest og på byen i situasjoner der kjæresten min ikke har vært til stede. Hver gang har vi endt opp med å kun flørte litt, før jeg har avsluttet det og gått. Hva er det verste som kan skje om jeg er utro med tvillingsøsteren? Forholdet mitt kommer jo uansett til å ikke vare, og hvis jeg avslutter forholdet med dama så tipper jeg det blir vanskelig å få til noe med tvillingsøsteren. Anonymkode: e4960...368
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Det verste som kan skje er at du ødelegger forholdet mellom dem, i tillegg til at du selv blir husket som en skikkelig dårlig fyr. Da er det bedre at du drar videre. Anonymkode: d80a1...57a 9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Ha baller, dvs i ditt tilfelle betyr det å avslutte forholdet med dama og tvilling og heller finne deg ei annen. Anonymkode: 642da...57d 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Og månen er en gul ost. Anonymkode: fbfbc...366 6
Archer Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ha baller, dvs i ditt tilfelle betyr det å avslutte forholdet med dama og tvilling og heller finne deg ei annen. Anonymkode: 642da...57d Eller avslutte med dama å pule tvilling men det blir jo bare suppe av hele dritten så hade nok avsluttet og gått videre av respekt for alle.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det verste som kan skje er at du ødelegger forholdet mellom dem, i tillegg til at du selv blir husket som en skikkelig dårlig fyr. Da er det bedre at du drar videre. Anonymkode: d80a1...57a ts Det forholdet tror jeg de klarer å ødelegge helt på egen hånd. At tvillingsøsteren legger så kraftig an på meg tyder på at de ikke har så veldig mye respekt for hverandre uansett. Anonymkode: e4960...368
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 Oi, hadde mista totalt respekten for meg selv om jeg gjorde noe sånt. Gjør det i det minste slutt med tvilling 1 før du ryker på tvilling 2 da. Anonymkode: 9d9e7...6e7
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Siden dette er din egen trollefantasi, kan du gjøre akkurat hva du vil! Og i morgen kveld kan du prøve noe nytt 🙂 Kanskje begge to på en gang? Eller hva med den hittil ukjente trillingsøsteren? Anonymkode: 402af...64b 4
Gjest theTitanic Skrevet 30. august 2021 #9 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har datet en jente i snart ett år. Vi er "eksklusive", men jeg tviler på at dette forholdet kommer til å vare. Litt for mange uenigheter. Men, hun er veldig pen og sexen er veldig bra så jeg har ikke lyst til å gi helt slipp på det ennå. Uansett, her er dilemmaet. Hun har en (enegget) tvillingsøster som er selvfølgelig like pen. Bare enda litt tynnere og mer "fit". Flere ganger har tvillingsøsteren lagt an på meg. Blant annet et par ganger på fest og på byen i situasjoner der kjæresten min ikke har vært til stede. Hver gang har vi endt opp med å kun flørte litt, før jeg har avsluttet det og gått. Hva er det verste som kan skje om jeg er utro med tvillingsøsteren? Forholdet mitt kommer jo uansett til å ikke vare, og hvis jeg avslutter forholdet med dama så tipper jeg det blir vanskelig å få til noe med tvillingsøsteren. Anonymkode: e4960...368 Når man tror man har lest toppen av lavmål...
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #10 Skrevet 30. august 2021 Det kan hende tvillingsøsteren jobber undercover for damen din, altså tester om du lar deg påvirke av flørting? Hvor godt/løst du sitter i forholdet? Anonymkode: 9cfd7...a71 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #11 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det kan hende tvillingsøsteren jobber undercover for damen din, altså tester om du lar deg påvirke av flørting? Hvor godt/løst du sitter i forholdet? Anonymkode: 9cfd7...a71 Dette. Hilsen tvilling. Anonymkode: 977f8...420 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå