Rosenrød Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Alltid kjekt å planlegge litt hva en har lyst på. Selv tenker jeg på å kjøpe det nye øyenskyggesettet til Lancome, Juicy tube i en av de nye fargene, Lash Queen mascara og nye strømper/strømpebukser til høsten.
Gjest gjest1 Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 Forhåpentligvis finner jeg en lang, fin cardigan med knytebelte som ikke er i acryl. De jeg har funnet til nå er pussig i fasong. Tenker også å kjøpe en bærfarget, transparent leppestift (satser på at Chanel har noe), en øyekrem/gele som demper poser under øynene, noen kule strømpebukser med mønster og brune støvletter.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #3 Skrevet 24. september 2005 Allværsjakke fra Sportman og noen enkle topper/gensre fra HM.
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #4 Skrevet 24. september 2005 Jeg har lyst på: *Nye jeans, skal være mørk, litt slitt, relativt smal hele veien. Helst Replay, Diesel eller Levi's (ikke funnet mulige kandidater, unntatt Replay) *Prada-parfymen *Muligens en vinterjakke, men det er å lete etter nåla i høystakken.
Rosenrød Skrevet 24. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2005 Den Pradaparfymen luktet kjempegodt! Og så var det noe sånn at de første som kjøper får inngravert navnet sitt på flasken. Stilig!
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #6 Skrevet 24. september 2005 Den Pradaparfymen luktet kjempegodt! Og så var det noe sånn at de første som kjøper får inngravert navnet sitt på flasken. Stilig! ← Jeg synes også den lukter kjempegodt, men fordi den er såpass tung og krydret, vil den nok ikke helt bli en hit i Norge, hvor de fleste liker lette, friske dufter.
Rosenrød Skrevet 24. september 2005 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2005 Ja, det er sant, noe som jo er ganske greit, så slipper en at alle lukter det samme som deg!
Midnattsol Skrevet 24. september 2005 #8 Skrevet 24. september 2005 Et par sko og en god fin genser har jeg lyst på. Og øyenskygge i grå/sølv.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #9 Skrevet 24. september 2005 Skal ha meg; Nye sko - vanlige tøysko Vintersko - vet akkurat hvilke, brune Dongeribukse Genser Vinterjakke - har en langt vinterjakke, vil ha en kort også
Tusseline Skrevet 24. september 2005 #10 Skrevet 24. september 2005 - Jakke, helst en form for kinesisk dressjakke. Har sett gode kandidater på H&M. - En ny topp. Bik Bok? - Frisørtime
Søtpotita Skrevet 24. september 2005 #11 Skrevet 24. september 2005 Har investert i det meste av det eg treng (og det eg ikkje treng..) så eg skal strengt tatt ikkje ha noko meir! Men eg finn vel noko som eg har lyst på, spesielt blant hennes & mauritz sine smykker,nåler og hårpynt...
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #12 Skrevet 24. september 2005 hva som helst...........................
Rosenrød Skrevet 24. september 2005 Forfatter #13 Skrevet 24. september 2005 Har nå vært og kjøpt fire nye strømpebukser, så kan stryke det fra listen min!
ashera Skrevet 24. september 2005 #14 Skrevet 24. september 2005 Skinnhansker (når været blir kaldt nok) Dekkende strømpebukser i både ull og mikrofiber, mokka og svart, mange nok par... Blazer i cordfløyel. Et tweedskjørt til... Noe kaftanblusegreier av et eller annet slag.
Gjest Isabellas Skrevet 24. september 2005 #15 Skrevet 24. september 2005 Ny mascara (bruker så mye at må kjøpe en ny hver måned) lipgloss fra Dior Stor brun veske Semsket rosa(?) hansker fluffy rosa og gule snoopysokker fra Kappahl nattkjole Undertøy (trenger bher!) vintersko/støvletter :rosasmil:
pusla Skrevet 24. september 2005 #16 Skrevet 24. september 2005 - grønn boblejakke (har sett en fin en på HM, nå gjelder det bare å finne en butikk som har igjen str min!) - lang kåpe (har ikke sett noe sånt enda, de fleste er vel knelange) - svarte støvletter - litt stor brun veske
Mini_me Skrevet 24. september 2005 #17 Skrevet 24. september 2005 Trenger noen flere topper og strømper...
Grace Skrevet 25. september 2005 #18 Skrevet 25. september 2005 Foundation fra dior. Og en rock republic, VB bukse.(med hvit krone.) Og et par mukluks.
Gjest Aloha Skrevet 25. september 2005 #19 Skrevet 25. september 2005 Jeg trenger sårt nye støvletter. Dessuten må jeg skaffe meg en shampoo fra L´anza (som jeg ikke husker nøyaktig navn på), for nå bruker jeg en billigshampoo som ikke er mye å skryte av.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #20 Skrevet 25. september 2005 Hettegenser, rouge og kanskje et par støvletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå