AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Har ei ny venninne som jeg også har sex med innimellom. Vi er enige om at det skal være slik, ingen har behov for et forhold og vi bor langt unna hverandre. Men hva skal man forvente av kontakt mellom treffene våre? Jeg er nok mer opptatt av å ha en jevn kontakt, gjerne snappe/chatte litt i løpet av ei uke ( 1-2 gang i uka), mens hun kan la være å ha noe som helst kontakt på ukesvis. Jeg forventer ikke lange samtaler, men gjerne et lite hei og hvordan går det, sånn innimellom. Synes da det blir litt rart når hun kommer til meg og blir i et par dager av gangen og så skal man ikke ha noe kontakt ellers. Vi har det veldig fint når vi er sammen da. Nå skal hun besøke meg snart, og har ikke hørt fra henne på 2 uker. Jeg har jo normal kontakt med andre «vanlige» venninner. Har jeg for høye forventninger? Hilsen lesbisk og «confused» Anonymkode: 7c6b3...ab4
Krakatoa Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Det er åpenbart at dere har litt forskjellige forventninger til hva er slikt forhold skal innebære. Diskusjonen må du ta med pulevennen din. Kan også være at dette er noe hun gjør for å gardere seg mot at det oppstår følelser som vil kunne ødelegge ordningen deres. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå