Rosenrød Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Ser at Dermalogica har tre forskjellige øyekremer på LF. Er det noen som kan anbefale en av dem? Jeg er 28 år, og har heldigvis ingen rynker ennå, og vil gjerne unngå dem en stund til....
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 Jeg har Intensive Eye Repair, og den er veldig rik, ergo god til en tørr hud. Men egentlig føler jeg at jeg like gjerne kunne brukt en billig øyenkrem, for effekten utover den fuktgivende er minimal. I mine øyne har andre merker mye bedre øyenkremer enn Dermalogica sine, som virker veldig basic i forhold til pengene.
Rosenrød Skrevet 24. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2005 Ok, nå ble jeg litt usikker, er veldig fornøyd med alle de andre produktene fra Dermalogica. Har du prøvd de andre kremene, eller er Intensive Eye Repair den eneste du har prøvd? Jeg har normal hud, tror du da at denne vil bli for "rik" for min hud, eller spiller det ingen rolle?
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #4 Skrevet 24. september 2005 Jeg har prøvd den som heter (et eller annet med) Total, den gav null fuktighet, og den som heter Multivitamin er en ren silikonbombe som glatter ut huden men den gir fint lite fuktighet. Intensive kan jeg bare bruke om natten, for den er ganske fet, så sminken vil skli. Konklusjon: finn øyenkrem fra et annet merke i stedet...Selv vurderer jeg Shiseido eller Avene. Decleor har også gode øyenkremer til flere hudtyper. Tipper du ville likt Hydra Floral øyenkremgele til normal hud.
Rosenrød Skrevet 24. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2005 Da får jeg svikte Dermalogica når det gjelder øyekrem, hehe... Synd at de ikke har Decleor på LF!
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #6 Skrevet 24. september 2005 Jeg er jo selvbekjennende hudpleiejunkie, og selv om jeg har brukt nesten bare Dermalogica i over to år, har jeg endt opp med en kombinasjon der jeg plukker det beste fra flere ulike merker. For eksempel er jeg trofast mot rensen fra Dermalogica, men bruker krem fra Shiseido, tilleggsprodukter fra andre merker, osv. Huden min trives best på den måten, og selv om det ser fint ut med kun en type produkter i hyllen, gjelder det å finne det som funker best for DIN hud (og hudpleiere jeg har snakket med, er totalt enige med meg).
Gjest Isabellas Skrevet 24. september 2005 #7 Skrevet 24. september 2005 Samme her. Er fornøyd med Total Eye care, fordi den hjelper veldig mot mørke ringer, og så er det et pluss at den inneholder solfaktor. Men liker også øyekremer i andre merker. Uansett, øyekrem gir mer fuktighet enn øyegeleer. Øyegeleer er ofte fint mot poser under øynene. :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå