AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Er så sliten. Slitsomt å snakke, slitsomt å høre på andre snakke. Er nedstemt hele tiden, brukte være i godt humør. Er sløv i hodet og sliten hele tiden. Blir trett i 9-tiden. Er utslitt. Anonymkode: 4cc15...5c0 5
Ardwinna Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Jeg fikk bivirkninger tilsvarende en høvelig lett influensa dagen etter vaksine, og følte meg litt ute av form et par-tre dager etterpå. Jeg ble ikke sengeliggende, men på det verste måtte jeg ta en paracet og krølle meg sammen i sofakroken for å orke å eksistere. Jeg fikk Moderna, som visstnok gir litt verre bivirkninger enn Pfizer. Andre på jobb som også fikk Moderna, fikk kraftigere influensa-symptomer enn meg, og sov nesten hele dagen etter vaksinen. Hvor lenge siden er det du ble vaksinert?
Mezzosoprena Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Du sier jo ikke noe om hvor lenge det er siden du ble vaksinert... 4
kaffekopp Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er så sliten. Slitsomt å snakke, slitsomt å høre på andre snakke. Er nedstemt hele tiden, brukte være i godt humør. Er sløv i hodet og sliten hele tiden. Blir trett i 9-tiden. Er utslitt. Anonymkode: 4cc15...5c0 Jeg har det også slik. I tillegg er jeg uvel og svimmel. Er nesten en uke siden jeg tok vaksinen, og er fremdeles ikke bra. 🙁
Eloise12345 Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 (endret) 12 hours ago, Ardwinna said: Jeg fikk bivirkninger tilsvarende en høvelig lett influensa dagen etter vaksine, og følte meg litt ute av form et par-tre dager etterpå. Jeg ble ikke sengeliggende, men på det verste måtte jeg ta en paracet og krølle meg sammen i sofakroken for å orke å eksistere. Jeg fikk Moderna, som visstnok gir litt verre bivirkninger enn Pfizer. Andre på jobb som også fikk Moderna, fikk kraftigere influensa-symptomer enn meg, og sov nesten hele dagen etter vaksinen. Hvor lenge siden er det du ble vaksinert? Jeg tok vaksinen Moderna i går morges, Jeg følte meg dårligere og dårligere utover dagen og kvelden. Fikk veldig vondt i armen, og kjente samme smerte i lår på samme side. Kjente prikking i fingre, lepper og legger men det ga seg heldigvis. Jeg ble kald og varm om en annen. Ble veldig trøtt. Fikk vondt i magen og kjente meg litt kvalm. Fikk vondt i hodet. Lå meg i sengen tidlig på kvelden. Og dette var første dose med Korona-vaksine. Lurer på hvordan jeg skal orke å komme på drop-in om 4 uker for ny dose slik de anbefalte meg. Har lyst på en litt lengre pause før neste dose etter dette. Er redd for at dose 2 er sterkere, og når jeg fikk såpass symptomer av dose 1 så blir jeg litt usikker på hvordan dose 2 blir. Men jeg kommer nok til å ta dose 2. Det er det sikreste i disse dager. Og jeg håper faktisk at det også blir moderna for jeg ønsker helst å ha samme vaksine to ganger. Vet ikke om alle symptomene som jeg beskriver kommer av vaksinen, eller av annet altså. Har tatt en paracet, og er mye bedre i dag . Nesten helt bra igjen!. Er faktisk glad for at jeg har fått første dose av vaksinen nå. Føler meg ikke så redd lenger. Var veldig redd for å bli smittet av korona uten å være vaksinert. Men jeg kommer til å fortsette å ta avstand, munnbind og følge reglene selv om jeg blir vaksinert. Det er viktig!. Endret 31. august 2021 av Eloise12345
amit Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Unge får oftere og kraftigere bivirkninger av koronavaksinen. ‘– Jeg fikk faktisk mest bivirkninger etter første dose. Da fikk jeg utslett som lignet på et varmeutslett. Det spredte seg over store deler av kroppen min, forteller hun. ‘…..fikk også bivirkninger. For henne kom det mer overraskende da andre dose var satt. Den første dosen var enkel. Kun litt verk i armen. Seks uker senere fikk jeg dose 2. Da fikk jeg meg en heftig runde med influensa. Feber, hodepine og verk i hele kroppen. https://www.nrk.no/nordland/korona-_-derfor-far-unge-oftere-og-kraftigere-bivirkninger-av-koronavaksinen-1.15629289
Babushka Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Dere som fikk feber hvor lenge varte den? Tok dose to igår og er helt utslått, verk i hele kroppen og målte nettopp 38,4 i feber. Ikke veldig høyt, men formen er elendig.
Anbefalte innlegg