rips & vaniljesaus Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 https://www.aftenbladet.no/innenriks/i/v5668X/60000-broeler-for-oljaa-paa-facebook – Jeg har fått med meg klimabrølet. Mye av det de holder på med, er å få slutt på oljeproduksjonen. Da kjente jeg at det begynte å brøle inni meg også, sier Helene Sørbu, som opprettet Oljebrølet, til Aftenbladet. Gruppen Oljebrølet dukket opp på Facebook samme dag som Klimabrølet 2021 startet, fredag 27. august. Formålet med gruppen var å lage en motvekt til klimabrølet. Timen etter opprettelsen hadde gruppen 163 medlemmer, noe Sørbu syntes var kjempekult. Mandag kveld er det 110.000 brølere i gruppen. 1
Drizzt Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Det er bare å brøle til hverandre så lenge norsk økonomi ikke kollapser med MDGs påfunn. 6
GrønnNellik68 Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Bra det blir litt balanse i debatten. Brøl i vei... 1
Bag Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 4 minutter siden, Bente1234 said: Bra det blir litt balanse i debatten. Brøl i vei... Føler ikke at brøling bidrar så mye til den konstruktive delen av debatten. Men det nok ikke like viktig for alle.
GrønnNellik68 Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Bag skrev (Akkurat nå): Føler ikke at brøling bidrar så mye til den konstruktive delen av debatten. Men det nok ikke like viktig for alle. Vel når ene parten brøler så må vel de få svar med brøl. Da bør jo de som starta kommet med noe mer vettugt en brøling da. 1
Drizzt Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Bag skrev (25 minutter siden): Føler ikke at brøling bidrar så mye til den konstruktive delen av debatten. Men det nok ikke like viktig for alle. Nei, brøling bidrar ikke med noe konstruktivt, men likevel har de brølt for klima lenge nå. Jeg ser ikke klimaeffekten av brølingen, men det er kanskje bare meg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå