AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Føler det ofte er slik at menn som har jobber med mye ansvar (sjefer), kan foretrekke damer som seksuelt er litt sjefete og tar kontroll. Synspunkt? Anonymkode: 8a1ea...7f0
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Min kjæreste som er sjef er ganske dominant i senga. Mulig det er fordi jeg tenner på det når jeg tenker meg om. Han var ikke det i starten av forholdet vårt Anonymkode: 79ed8...5e8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Jeg tror det er like forskjellig på menn i lederstillinger som alle andre. Jeg selv har en lederstilling og er veldig dominant, jeg vil helst ta dama hvordan jeg vil og slenge henne rundt. Tror dominerende personlighetstrekk er mer normalt blant ledere, spesielt hos de topplederne jeg har møtt. Anonymkode: f322b...e63
OlsenHansen Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 For noen menn med mye makt er det en psykologisk greie å la seg dominere i andre situasjoner. Gjerne hvis de utøver makten på en ufin måte så føler de et behov for å straffes.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 De fleste av oss som har ulike former for ledende posisjoner i arbeids-/organisasjonslivet, eller som er sosiale ledertyper, er det selvsagt på alle livsområder. Men hvis man med «dominant» mener menn som har glede av å bruke makt eller vold mot underlegne kvinner, er det jo ikke «ledertyper» man snakker om, men snarere ynkelige kryp.. Anonymkode: ee75a...c24 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Menn i lederstillinger knuller gjerne damer på kontoret. Da er de mindre interessert hjemme. Anonymkode: 0e4fa...b09 2
bullehurk Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 OlsenHansen skrev (1 time siden): For noen menn med mye makt er det en psykologisk greie å la seg dominere i andre situasjoner. Gjerne hvis de utøver makten på en ufin måte så føler de et behov for å straffes. Tror nok det er noe i det der. Vet om ei dame i en krevende lederjobb. Hun har en yngre dominant"bad-boy"-elsker. Så langt i fra hennes vanlige miljø som det nesten går. Hun sier det er så befriende å slippe kontrollen i blandt, føler at det er noe som gir henne en slags balanse .
sicario Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Mine seksuelle preferanser henger på ingen måte sammen med min lederjobb.
StripeteM Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Det er jo forsket og påvist en korrelasjon mellom sosial makt og seksualitet. Og den viser at menn i ledende posisjoner er mer tilbøyelige til å være masokister/underdanige i et forhold mens kvinner i ledende posisjoner er mer tilbøyelige til å være dominante. Hvorfor menn med sosial makt har denne tilbøyeligheten er (ihvertfall for meg) ganske kompleks, men kort forklart at de har færre hemninger (og altså ikke at de ønsker å bli straffet for sin maktutøvelse). De er rett og slett skrudd sammen litt annerledes. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 Såklart vil de det. De fleste menn hater å være dominant både på jobb, fritiden og i senga. Det er noe de fleste gjør fordi det er "forventet" av de, men de fleste fantaserer om ei domina. Iallefall i min omgangskrets. Anonymkode: 1ec04...36c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Såklart vil de det. De fleste menn hater å være dominant både på jobb, fritiden og i senga. Det er noe de fleste gjør fordi det er "forventet" av de, men de fleste fantaserer om ei domina. Iallefall i min omgangskrets. Anonymkode: 1ec04...36c Ok lazy Anonymkode: 57b48...e73
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 Min mann har en høyere stilling i et passe stort firma. Han elsker når jeg tisser på han og han må be om det.. Anonymkode: 4bde1...347 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #13 Skrevet 3. september 2021 Har sette begge deler i lederstillinger. Jeg syntes yrket sier mer enn stillingen. Omsorgsyrker bruke tiltrekke seg menn som er emosjonelle sadister, for eksempel. Anonymkode: 1713d...d91
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #14 Skrevet 3. september 2021 Pfff, alle menn liker å være late og ligge på ryggen mens dama rir han Anonymkode: 063ee...9d5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (På 30.8.2021 den 18.57): Menn i lederstillinger knuller gjerne damer på kontoret. Da er de mindre interessert hjemme. Anonymkode: 0e4fa...b09 Du ser for mye på film 😶 Anonymkode: 063ee...9d5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #16 Skrevet 3. september 2021 StripeteM skrev (På 31.8.2021 den 10.51): Det er jo forsket og påvist en korrelasjon mellom sosial makt og seksualitet. Og den viser at menn i ledende posisjoner er mer tilbøyelige til å være masokister/underdanige i et forhold mens kvinner i ledende posisjoner er mer tilbøyelige til å være dominante. Hvorfor menn med sosial makt har denne tilbøyeligheten er (ihvertfall for meg) ganske kompleks, men kort forklart at de har færre hemninger (og altså ikke at de ønsker å bli straffet for sin maktutøvelse). De er rett og slett skrudd sammen litt annerledes. Dette høres spekulativt og lite plausibelt ut. Har du lest i en blogg eller i et amerikansk ukeblad? Anonymkode: ee75a...c24 1
SlemUlv Skrevet 3. september 2021 #17 Skrevet 3. september 2021 (endret) Som alt annet seksuelt, vil det variere fra person til person. Endret 3. september 2021 av SlemUlv 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #18 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Min mann har en høyere stilling i et passe stort firma. Han elsker når jeg tisser på han og han må be om det.. Anonymkode: 4bde1...347 Når en mann ber om å bli pissa på da snakker vi ekte kjærlighet! Seksualdrift beyond normaltilstand. Sikkert deilig avkobling etter en stri dag på jobben 😉 Anonymkode: 0a12d...685
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #19 Skrevet 3. september 2021 Har mann som jobber som oversersjant i forsvaret. Så, nei. Ikke alle ledere er underlegne. Han er ikke dominant heller, ingen av oss er spesielt gira på den slags. Han er definitivt en pleaser 😊 Anonymkode: 84dfc...59b
FrøkenFri Skrevet 3. september 2021 #20 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mann har en høyere stilling i et passe stort firma. Han elsker når jeg tisser på han og han må be om det.. Anonymkode: 4bde1...347 Heldig du 😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå