AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Ei jeg trodde var veninne ble glad fordi jeg fikk avslag på startlån. Hun sa det var bare rett og rimelig for hun fikk det ikke så da var det bare bra at jeg ikke fikk det heller. Hun kommer av og til med små stikk. Jeg skulle ikke sagt det til henne men hun spurte og hun har jo mast hver dag om jeg har fått svar. Sikkert for hun var redd jeg skulle få det og ville kontrollere. Ikke hennes skyld at jeg fikk avslag, men denne kommentaren såret meg. Mulig jeg er hårsår. Jeg er i målgruppen men fikk der ikke likevel. Hvordan hadde du reagert på en sånn kommentar? Anonymkode: ab615...96a 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Jeg hadde sakt noe sånn som "hehe." Så hadde jeg stille og rolig faset ut hurpa. Anonymkode: 0b87c...f26 23
Svartfugl Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ei jeg trodde var veninne ble glad fordi jeg fikk avslag på startlån. Hun sa det var bare rett og rimelig for hun fikk det ikke så da var det bare bra at jeg ikke fikk det heller. Hun kommer av og til med små stikk. Jeg skulle ikke sagt det til henne men hun spurte og hun har jo mast hver dag om jeg har fått svar. Sikkert for hun var redd jeg skulle få det og ville kontrollere. Ikke hennes skyld at jeg fikk avslag, men denne kommentaren såret meg. Mulig jeg er hårsår. Jeg er i målgruppen men fikk der ikke likevel. Hvordan hadde du reagert på en sånn kommentar? Anonymkode: ab615...96a Hun høres ut som ei kjip og smålig venninne. Ingen jeg ser på som venner kommer med små stikk og den slags. 18
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Hadde ikke reagert. Kjip og lite gjennomtenkt kommentar, men ser ikke på det som noe stikk. Anonymkode: b575b...7b5 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Hun høres helt ufyselig ut. Jeg hadde ikke klart å være venn med en som behandlet meg dårlig. Gode venner støtter hverandre. Anonymkode: 0ad78...e96 10
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Dritt’venninne’. Hadde faset henne ut av livet mitt Anonymkode: fe42e...b9b 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 Hadde ikke reagert, tar litt mere enn det. Men hadde faset henne lenger ut i vennskapskretsringen, gidder ikke ha sånne folk for nære. Anonymkode: 93c40...515 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Hvorfor fortalte du i utgangspunktet at du søkte om det? Sånt holder man for seg selv. Anonymkode: 008e3...1c4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #10 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde ikke reagert, tar litt mere enn det. Men hadde faset henne lenger ut i vennskapskretsringen, gidder ikke ha sånne folk for nære. Anonymkode: 93c40...515 Fordi vi begge skulle søke og da hun sa hun skulle søke så glapp det ut av meg også. Anonymkode: ab615...96a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #11 Skrevet 30. august 2021 Jeg mottar hakket frekkere, men forstår deg ts🤨 Anonymkode: 0e8e8...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #12 Skrevet 30. august 2021 Men skal søke igjen senere uten å fortelle henne det da. Er i målgruppa men hjalp tydeligvis ikke det nå. Så tror vel egentlig ikke jeg får det senere heller. Anonymkode: ab615...96a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #13 Skrevet 30. august 2021 Typisk sjalu venninne som sliter med sjalusi og misunnelse overfor andre sitt liv. Sånne må få klar beskjed om hvordan de oppfattes, hvis det ikke skjer noen endring så er det ha det bra. Anonymkode: 20c6d...c1d 3
Gjest På druen Skrevet 30. august 2021 #14 Skrevet 30. august 2021 (endret) Så dårlig. Hun klarer ikke å unne deg noen gleder siden hun ikke opplever det selv, og fryder seg når det går dårlig for deg også. Dårlig venninne. Endret 30. august 2021 av På druen
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #15 Skrevet 30. august 2021 Jeg har droppet slike venninner, for jeg er alltid glad på mine venners vegne når noe går bra for dem - uansett om det er noe jeg gjerne selv skulle opplevd selv også. Det er for meg et minimumskrav for gode vennskap, for jeg blir oppriktig glad når de jeg er glad i har det bra, og jeg er forferdelig lei meg når noe går dårlig for dem. Jeg hadde droppet henne med et smil og ønsket henne lykke til videre Anonymkode: 411d9...b4e 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #16 Skrevet 31. august 2021 Misery loves company Anonymkode: eb20f...9e7 1
Frk Midnattsol Skrevet 31. august 2021 #17 Skrevet 31. august 2021 Vel, med slike venner, trenger du ikke uvenner...... Hun der høres ut som en skikkelig energityv, og jeg ville vært veldig forsiktig med å ha henne i livet mitt.... 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #18 Skrevet 31. august 2021 "Når jeg ikke fikk så skal i hvert fall ikke noen andre få" Kjip venninne du har. Anonymkode: 0d6fd...f2b 3
Nnilm Skrevet 31. august 2021 #19 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men skal søke igjen senere uten å fortelle henne det da. Er i målgruppa men hjalp tydeligvis ikke det nå. Så tror vel egentlig ikke jeg får det senere heller. Anonymkode: ab615...96a Kjip venninne. Nå vet ikke jeg om det stemmer i alle kommuner eller om det er reelt i det hele tatt, men da jeg jobber med å søke lån for andre søkte jeg alltid om startlån i starten av året, siden det gikk rykter om at det var størst mulighet for å få innvilget da siden de da hadde nytt budsjett i kommunen. Litt ute i året var det liksom «fullt opp» Jeg søkte i Jan - juni og alle disse ble innvilget, jeg søkte en gang i okt og dette ble avslått. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #20 Skrevet 31. august 2021 Nnilm skrev (Akkurat nå): Kjip venninne. Nå vet ikke jeg om det stemmer i alle kommuner eller om det er reelt i det hele tatt, men da jeg jobber med å søke lån for andre søkte jeg alltid om startlån i starten av året, siden det gikk rykter om at det var størst mulighet for å få innvilget da siden de da hadde nytt budsjett i kommunen. Litt ute i året var det liksom «fullt opp» Jeg søkte i Jan - juni og alle disse ble innvilget, jeg søkte en gang i okt og dette ble avslått. Jeg har også hørt de samme ryktene. Fikk tips fra noen som jobber i kommunen om å vente til januar før jeg søker. Anonymkode: 0d6fd...f2b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå