Gå til innhold

Er det bare meg som ikke klarer å vise meg naken uten å bli for selvkritisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om andre damer også sliter med dette? Føler meg så sårbar helt naken foran en mann som vil se meg. Føler jeg blir sammenlignet med andre sexpartnere/ kjærester de har hatt, at de tenker sitt om kroppen min uten å si det. Redd for å ikke være fin nok, god nok, at jeg blir avvist om en stund. Klarer ikke nyte sex hvis jeg blir sett på. Men vanskelig å unngå det i et forhold også.   Ingen menn har sagt noe stygt om meg noen gang, men jeg er selv så selvkritisk. Andre med erfaringer eller gode råd? 

Anonymkode: 53ad9...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar av meg brillene før klærne når jeg skal dusje så jeg slipper å se meg selv for tydelig. Sex er uaktuelt. 

Anonymkode: b839f...cf6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid vært slik men har nå klart og snu det, visst det er med meg de er så er det fordi det er meg de vil ha da. Og jeg selv vet at jeg sammenligner ikke kroppene til de jeg har hatt sex med, jeg lever i nuet og nyter den kroppen jeg har foran meg der og da og tenker at jeg satser på at han gjør det samme

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg tar av meg brillene før klærne når jeg skal dusje så jeg slipper å se meg selv for tydelig. Sex er uaktuelt. 

Anonymkode: b839f...cf6

Da er vi to... 

Anonymkode: 960e6...0d1

• Liker 1
Skrevet

Lever i nuet, er vi kåte så tenker jeg ikke på hvordan kroppen ser ut. Jeg er tjukk, men er partner tent på meg så stoler jeg faktisk på han når han sier jeg er deilig😉 det er så hemmende når man har sånne destruktive tanker om seg selv. Det er helt greit at man ikke er alles kopp te, så lenge du og partner synes hverandre er fine og tenner på hverandre.

• Liker 4
Skrevet

Viser meg aldri naken. 
Viser meg aldri uten t-skjorte egentlig.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei jeg bryr meg ikke om det. Jeg tenker ikke på hvordan jeg ser ut i det hele tatt naken, når jeg har sex. Da bare nyter jeg og driter i om cellulittene eller strekkmerkene vises. Jeg er alt for opptatt med å se på han 😍

Skrevet

Under sex går det helt fint, men å tusle rundt naken i stua er det verre med. Missfornøyd med rumpa og prøver å unngå å gå naken med ryggen til han.

Helt dust egentlig, for han har jo sett den i alle vinkler 1000 ganger...

Anonymkode: 1c9bd...67a

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med det jeg ser i speilet, og har noen kg for mye. Men når hi har sex så glemmer jeg alt om det! Tenker ikke over et sekund hvordan jeg ser ut en gang😄 og tenker at når noen vil ha sex med deg så syns de som regel at du ikke er så værst å se på😉

Anonymkode: f8a5a...8f0

• Liker 1
Skrevet

Nei du er ikke alene om det. Vi kvinner er ofte for selvkritiske. 

Jeg har lagt slikt bort. Jeg tenker enkelt og greit at når mannen tenner på synet av kroppen min så får jeg stole på at den er ok, og til å tenne på, uavhengig av hvilke kritiske tanker jeg har om den.

Til den dagen min mann bare vil ha sex i mørket eller med kroppen min skjult på ulike måter får jeg lene meg på hans respons og betraktning, og blåse i annet. Han vil se kroppen min, altså er den ok. Enkelt og greit. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner at menn tenner på en under sex, men har i tankene at de jeg har hatt sex med egentlig er nysgjerrige på hvordan jeg ser ut, og at de etter en stund oppdager at jeg egentlig ikke er fin. Eller at eksdama var finere. De tankene der plager meg virkelig. Mulig det henger igjen fra en eks som kritiserte meg etter bruddet, også på utseende, som han før bruddet bare ga meg komplimenter for. 

Godt å høre at de fleste ikke har det sånn, og jeg vet tankene mine er selvdestruktive. Får jobbe med meg selv, men det er ikke lett. Siste jeg var med ble så irritert fordi jeg var så blyg, og det hjelper ikke på. Takk for svar.

Ts

Skrevet

Hvis han ikke er fornøyd får han finne seg en annen tenker jeg.

Anonymkode: 74588...48f

• Liker 1
Gjest Handyhedmark
Skrevet

Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om du har strekkmerker, skavanker,  hengepupper, stor rumpe, mye hår her og der. 

Nyter du å være sammen med meg og blir kåt av å være med meg, er det akkurat nok. 

Jeg vil heller ha ei dame som har litt for mange kg på kroppen, og som lever et helt normalt liv. 

Skrevet

Jeg og er sånn liker ikke å se meg naken i speilet... jeg er lubben da. Stor mage som jeg hater aller mest med meg selv. Resten er ok nok. Men har også tenkt som noen skriver her..så lenge han har tent på meg så jeg vel være bra nok. Og hvertfall hvis de kommer tilbake for mer. Men ja en føler jeg seg veldig sårbar første gangen naken med en ny mann. Det er da det er lissom vinn eller forsvinn. Jeg sover naken og er litt sånn at når jeg står der og gruer så tenker jeg..skitt au... la det stå til..og kaster klærne og hopper til køys..tenker at ja ja han får nå bare se meg som jeg er... har enda ikke opplevd en kar som ikke har tent da så mulig mannfolk har lavterskel for sånt jeg aner ikke. 

Anonymkode: 0c846...a90

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg skjønner at menn tenner på en under sex, men har i tankene at de jeg har hatt sex med egentlig er nysgjerrige på hvordan jeg ser ut, og at de etter en stund oppdager at jeg egentlig ikke er fin. Eller at eksdama var finere. De tankene der plager meg virkelig. Mulig det henger igjen fra en eks som kritiserte meg etter bruddet, også på utseende, som han før bruddet bare ga meg komplimenter for. 

Godt å høre at de fleste ikke har det sånn, og jeg vet tankene mine er selvdestruktive. Får jobbe med meg selv, men det er ikke lett. Siste jeg var med ble så irritert fordi jeg var så blyg, og det hjelper ikke på. Takk for svar.

Ts

Glad for å høre du vil jobbe med tankene dine. De er ikke fine. Jeg hadde dem også, men er heldigvis kvitt dem nå. Det var ikke lett, men absolutt verd det (noen tips jeg kan anbefale).

Noe som fascinerer meg er hva folk synes er fint. Det er så utrolig mye forskjellig. Du trenger ikke endre deg pga. en mann. Du er garantert bra nok! Så jeg håper at du en dag kan være trygg i og stolt av egen kropp. 💜

• Liker 1
Skrevet
Fioljenta skrev (3 timer siden):

Glad for å høre du vil jobbe med tankene dine. De er ikke fine. Jeg hadde dem også, men er heldigvis kvitt dem nå. Det var ikke lett, men absolutt verd det (noen tips jeg kan anbefale).

Noe som fascinerer meg er hva folk synes er fint. Det er så utrolig mye forskjellig. Du trenger ikke endre deg pga. en mann. Du er garantert bra nok! Så jeg håper at du en dag kan være trygg i og stolt av egen kropp. 💜

Ang det du skriver her med at det er fascinerende hva folk synes er fint; jeg fødte 2 barn, gikk mye opp i vekt, men greide å slanke meg 50kg. Førte selvfølgelig til mye løs hud. Noe jeg beundrer min eksmann for er hvordan han fremdeles likte meg. Han lå å koste med mageskinnet mitt, som var så løst at når jeg sto oppreist så kunne du ikke se trusa min. Det var så mykt og deilig å ta på, sa han.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ang det du skriver her med at det er fascinerende hva folk synes er fint; jeg fødte 2 barn, gikk mye opp i vekt, men greide å slanke meg 50kg. Førte selvfølgelig til mye løs hud. Noe jeg beundrer min eksmann for er hvordan han fremdeles likte meg. Han lå å koste med mageskinnet mitt, som var så løst at når jeg sto oppreist så kunne du ikke se trusa min. Det var så mykt og deilig å ta på, sa han.

Din eksmann, sa du?

Anonymkode: 95909...711

Skrevet
wandagirl skrev (23 timer siden):

Lever i nuet, er vi kåte så tenker jeg ikke på hvordan kroppen ser ut. Jeg er tjukk, men er partner tent på meg så stoler jeg faktisk på han når han sier jeg er deilig😉 det er så hemmende når man har sånne destruktive tanker om seg selv. Det er helt greit at man ikke er alles kopp te, så lenge du og partner synes hverandre er fine og tenner på hverandre.

At du er litt tjukk gjør meg ingenting.. Bruker du litt humor som får meg til å le blir jeg også betatt, fordi å vise menneskelighet blir jeg tent av. Klaging og syting av sin egen kropp er bare så turnoff, den fjerner all lyst å fokus på å ha det gøy og sex.

Det betyr ikke at du ikke bryr deg om kroppen, det er igrunn nok at du prøver det du kan. Og det er ingen som kan forlange noe mere. Du har vel heller ikke skremt vettet av noen med utseende ditt? og hadde du klart å få meg til å le?😅

• Liker 1
Skrevet
Mysticgirl skrev (19 timer siden):

Nei jeg bryr meg ikke om det. Jeg tenker ikke på hvordan jeg ser ut i det hele tatt naken, når jeg har sex. Da bare nyter jeg og driter i om cellulittene eller strekkmerkene vises. Jeg er alt for opptatt med å se på han 😍

Jeg kysser dem ofte for å bevise min kjærlighet og for beroliggelse både i forhold og i ONS, jeg lager masse godlyder da... så jeg gjør det med ærlighet, og elsker å kysse å ha sex med hele kroppen som en helhet... ikke en cm skal unnslippe😇

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Din eksmann, sa du?

Anonymkode: 95909...711

Ja. Vil du ha nummeret hans?😅😅😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...