AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Hei! Jeg lurte på om noen av dere har tips til måltidserstatter i drikkeform? Jeg sliter til tider veldig med å få i meg mat og derfor også viktig næring. Tenkte derfor en litt lettere måte enn å prøve å tvinge i meg noe mat. jeg er litt overvektig så trenger ikke å være sånn weight gain greier. Men en som der en Shake tilsvarer en næringsrik frokost Anonymkode: 5ca65...0e6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Næringsdrikker fra apoteket Anonymkode: 8829f...a78 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Næringsdrikker fra apoteket Anonymkode: 8829f...a78 Takk for tips! Syns desverre de ikke smaker noe godt og de er veldig dyre 😕 Anonymkode: 5ca65...0e6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Jeg hater å si det, men Herbalife sine shaker er veldig gode. Du må bare finne en forhandler som på tro og ære lover å ikke spamme deg ned med reklame, de finnes, men det er litt nål i høystakk 😆 Anonymkode: 1be2c...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Noka shaker er godt også, spesielt vanilje og sjokoladesmak. Anonymkode: 4d537...d54
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Slim shake fra protein.no, spesielt den med jordbærsmak er god! Anonymkode: ae33b...59f
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Du kan lage smoothie med egg, chiafrø, kesam eller/og havregryn, slipper da å kjøpe pulver. Ha i litt grønsaker som spinat, grønnkål eller brokkoli, og hvis du også spiser litt grønsaker til middag vil du klare å spise mer en "5 om dagen" Prøv deg med fram med smaker du liker, men 100 gram grønsaker og 200 gram frukt er grei huskeregel for best mulig smak. Anonymkode: ad43e...28a 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 Dersom du er overvektig så virker det som du får i deg mat selv om du ikke spiser regelmessig. Måltidserstattere vil øke sannsynligheten for å legge på seg. Det er næringstett mat og alt kroppen ikke bruker blir lagret som fett. Bedre drikke proteinpulver i vann på morningen. Anonymkode: 35ffb...062
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 Liker du kaffelatte-lignende drikker, så tar du og stavmikser 1-2 rå egg sammen med 1 kopp kaffe og 1-2 suketter. Da har du litt å gå på i allefall. Høres rart ut, men er faktisk godt Anonymkode: 54559...538
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #10 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (På 1.9.2021 den 4.21): Dersom du er overvektig så virker det som du får i deg mat selv om du ikke spiser regelmessig. Måltidserstattere vil øke sannsynligheten for å legge på seg. Det er næringstett mat og alt kroppen ikke bruker blir lagret som fett. Bedre drikke proteinpulver i vann på morningen. Anonymkode: 35ffb...062 Har gått ned 24kg og sliter nå med matlyst. Er veldig bevist på hva jeg får i kroppen. Er ikke overvektig fordi jeg spiser for mye nå, men fordi jeg har gjort det før Anonymkode: 5ca65...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 Endte med herbalife sin, smakte liiitt papp men ellers bra 😄 Takk for tips! Anonymkode: 5ca65...0e6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #12 Skrevet 7. september 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Endte med herbalife sin, smakte liiitt papp men ellers bra 😄 Takk for tips! Anonymkode: 5ca65...0e6 Så bra! Den med kaffe synes jeg er helt ålreit, sjokolade er også god med ekstra kakao oppi. Anonymkode: 1be2c...e9f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Bestill smaksprøver fra protein.no! Dritt å måtte kjøpe en hel pakke og den er udrikkbar liksom. Syntes den med jordbærsmak er veldig god! Lyst til å teste ut den veganske i sjokoladesmak siden jeg er så glad i Nutrilett sin (er vegansk og smaker blanding av sjokolade, litt babygrøt og litt banan), stardust i sjokolade og salt karamell syntes ikke var mye smak i, allevo i sjokolade likte jeg ikke, men nupo sin i sjokolade (Normal har den) likte jeg! Alle jeg har testet er bare prøvd i vann da. Hasselnøtt, sjokolade og banan, mint sjokolade, toffee, sjokolade fra protein.no er også gode. Men den med jordbærsmak smaker milkshake fra mc liksom. Og ja næringsdrikker fra apoteket er ikke mye å skryte av. Så og si alle måltidserstattere er bedre enn næringsdrikker, ironisk nok. Anonymkode: 3b2ce...858
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 YT proteinshake fra Tine. Uten tilsatt sukker og nesten uten fett. Mye proteiner Anonymkode: 4026f...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå