Gå til innhold

Jeg har et dvaskt og slitent utseende. Spm til dere menn 30+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne i starten av 30 årene som begynner å se sliten ut. Huden er grå med ganske mye linjer og store porer i ansiktet. Huden på magen er slapp etter graviditet og uansett hvor mye jeg prøver å holde meg i form så er jeg dvask i kroppen selvom jeg er innenfor normalvekt. Jeg har også slappe armer og ganske store slappe disselår, dvask mage på sidene spesielt og alderen begynner og merkes til tross for at jeg faktisk gjør mye for å prøve å se flott ut. Jeg kler meg pent og prøver å gjøre det beste ut av hva jeg har og spiser rimelig sunt og trener litt stryke. 

Dere menn over 30 år , er dette dumpegrunn på date? 

Anonymkode: 2b3df...dea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror den dårlige selvtilliten ødelegger mer enn hvordan du faktisk ser ut. Vi er vår egen største kritiker, og jeg tror ikke det er så ille som du selv beskriver det. Hud kan forbedres med riktig hudpleie. Kjempefint at du trener og spiser sunt, da er helsen med deg. Tror det hadde gjort deg godt å snakke med noen, enten det er en god venn eller hva enn. Du er finere enn du er klar over❤️

• Liker 13
Skrevet

Dumpegrunnen måtte være hvis du selv utstråler for mye misnøye og usikkerhet om kroppen din. Vi har alle våre greier om utseendet vårt, men hvis dette tar for stor plass når du treffer en potensiell partner blir det fort litt turn-off. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror alle vil ha noen i livet sitt som utstråler glede. Er man deprimert pga kropp så er det litt sånn slitsomt å forholde seg til. De mest ego gutta vil nok ha en fin dame som utstråler glede og er fornøyd med livet og seg selv fordi de gidder ikke å ta på seg jobben med å påvirke noen på en god måte. De vil ha på gullfat en perfekt og selvsikker dame som takler at de er ego og ikke må bygge henne opp.

Men så er det de gutta med bena på jorda og som kanskje selv ikke er helt fornøyd med seg selv, som vet at det er ikke lett å bare elske seg selv helt uten noe videre påvirkning fra andre. 

Jeg tror at man må jobbe selv for å like seg selv, men at det hjelper å bli elsket, og det hjelper når noen andre viser med hele seg at de synes du er fin. Da må man tro på det.

Anonymkode: 10565...924

Skrevet

Kjenner det selv. Kvinne i starten av 30 årene. 
Mitt første grep var å gå til hudpleier og få behandling. Nå tar jeg behandling 2-4 ganger i året for vedlikehold i tillegg til at jeg bruker rens og krem fra salongen. Det hjelper! 

Anonymkode: 13877...a6a

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Mitt første grep var å gå til hudpleier og få behandling. Nå tar jeg behandling 2-4 ganger i året for vedlikehold i tillegg til at jeg bruker rens og krem fra salongen. Det hjelper! 

Samme her, bare at jeg bruker the ordinary. Og tung styrke! Kroppen min var veldig slik det du beskriver, men nå er den stram og helt ny 😍 Og det beste: alle cellulittene på lår og rumpe ble HELT borte, det trodde jeg aldri var mulig! 

Anonymkode: bfa54...ad6

• Liker 3
Skrevet

Jeg misunner deg TS ❤🙂 Du er faktisk normalvektig! Jeg var en sylfide før jeg fikk barn. Nå er jeg overvektig 10 år på overtid og singel 😂🙈 

Tilbudene står det ikke på , men jeg er så misfornøyd med kropp og helse. Er midt i 40- åra. Jeg klarer ikke å innlede noe seriøst når jeg er så ukomfortabel med skavankene.  Veide 55 før unger. Nå 75 🥶, og jeg er ikke høy! 

Jeg står mellom valget av en massiv intervensjon,  singellivet år fremover eller ta til takke med en eldre og fet fyr,føler jeg 😎 

Er såå avhengig av et fungerende sexliv for å være glad. Da kommer kroppen min med i bildet...Men er sliten og har dårlig helse,så hvordan skal skje, er et mysterium. 

Du er fortsatt ung,normalvektig.  Du kan sikkert korrigere på sikt. Når trening og kosthold ikke funker.  🙂Spar opp penger og invester i deg selv kirurgisk ,,før du kommer midt i 40 åra og har levd et tiår med komplekser . Ikke ifht menn,men ditt eget velbefinnende ❤ 

Det er mitt råd,i etterpåklokskap.  Om du vil bli fin . 

Anonymkode: 0de0d...fbf

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mye koster dette? Er de greie de som holder på med dette? Jeg har vurdert hudpleier, men jeg er redd for å "få kjeft" fordi jeg ikke har tatt vare på huden min, eller håning og drittslenging (dette har jeg opplevd på Kicks) også vanskelig å vite om de faktisk vil kundens beste eller om de kun er utee etter å tjene mest mulig penger. Det er jo så mye dyrt innen hudpleie at jeg har hvertfall ikke råd til å "prøve meg frem" noe særlig og dermed risikere at det ikke fungerer på min hud...

Anonymkode: 147bf...ec3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor mye koster dette? Er de greie de som holder på med dette? Jeg har vurdert hudpleier, men jeg er redd for å "få kjeft" fordi jeg ikke har tatt vare på huden min, eller håning og drittslenging (dette har jeg opplevd på Kicks) også vanskelig å vite om de faktisk vil kundens beste eller om de kun er utee etter å tjene mest mulig penger. Det er jo så mye dyrt innen hudpleie at jeg har hvertfall ikke råd til å "prøve meg frem" noe særlig og dermed risikere at det ikke fungerer på min hud...

Det har kommet masse bra og billig hudpleie til hjemmebruk de siste årene. The Ordinary, for eksempel. Det krever at du setter deg litt inn i produktene, men mye info å finne på YouTube. 

Anonymkode: 123ab...91d

Skrevet

Det er dyrt. Du må også ha " tykk hud" for å face de unge som jobber der 😎 Mange som spiller på alder,psyke og vil tjene ....

Foreslår heller en hudlege , uten personlig agenda ,- og bedre gitt resultat ❤❤❤❤

• Liker 2
Skrevet

Begynn med yoga :) Hilsen sprek 45 åring :)

Anonymkode: c40c6...511

• Liker 1
Skrevet

Du ønsket svar ifra MENN 🤣 Beklager...Det skjer sjeldent på KG dessverre ifht kvinners reelle spørsmål  ❤ 

Da er de ofte tyste.....

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en kvinne i starten av 30 årene som begynner å se sliten ut. Huden er grå med ganske mye linjer og store porer i ansiktet. Huden på magen er slapp etter graviditet og uansett hvor mye jeg prøver å holde meg i form så er jeg dvask i kroppen selvom jeg er innenfor normalvekt. Jeg har også slappe armer og ganske store slappe disselår, dvask mage på sidene spesielt og alderen begynner og merkes til tross for at jeg faktisk gjør mye for å prøve å se flott ut. Jeg kler meg pent og prøver å gjøre det beste ut av hva jeg har og spiser rimelig sunt og trener litt stryke. 

Jeg kan svare som mann. 

Du må bare jobbe med det du har. Om du er deprimert og er sliten psykisk vil jo også dette vises på kroppen. Det er jo ikke noe alternativ å gi opp, så få plass det mentale, så vil det fysiske følge etter. Det høres også ut som du må få selvtillit og energi. Dette vil jo igjen vises på utsiden. 

Det er jo ikke dumpegrunn på date, men igjen det kommer jo også an på hvilke menn du velger å date. Ha også realistiske, nylige bilder av deg selv slik at mennene ser at det er deg når de møter deg på ordentlig. Det er mange som retusjerer bilde, bruker eldgamle bilder osv. Da blir iallefall mennene skuffa da de føler at de blir løyet til og solgt inn på noe annet enn det de møter. 

Anonymkode: 0555d...2b7

Skrevet

Takk for svar fra dere damer som kommer med hyggelige ord og råd, setter stor pris på det ❤️ 

Til mannen som har svart så vil jeg si takk for råd, jeg må nok jobbe med selvtilliten min. Når det kommer til bilder så legger jeg ut hele ærlige bilder fra nåtid, problemet er at kroppen min ser ganske så bra ut med klær på. Jeg kan jo liksom ikke legge ut nakenbilder, så sannheten om kroppen min kommer ikke frem dessverre. Jeg er normalvektig, det vil jo si at jeg ikke har noe fett som er synlig med klær på, men når klærne evt går av så har jeg mye appelsinhud, løs hud på magen, og dissete lår osv. Jeg er kanskje det man kaller skinny-fat, og dette har jeg ikke klart å fikse selvom jeg trener 🙄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar fra dere damer som kommer med hyggelige ord og råd, setter stor pris på det ❤️ 

Til mannen som har svart så vil jeg si takk for råd, jeg må nok jobbe med selvtilliten min. Når det kommer til bilder så legger jeg ut hele ærlige bilder fra nåtid, problemet er at kroppen min ser ganske så bra ut med klær på. Jeg kan jo liksom ikke legge ut nakenbilder, så sannheten om kroppen min kommer ikke frem dessverre. Jeg er normalvektig, det vil jo si at jeg ikke har noe fett som er synlig med klær på, men når klærne evt går av så har jeg mye appelsinhud, løs hud på magen, og dissete lår osv. Jeg er kanskje det man kaller skinny-fat, og dette har jeg ikke klart å fikse selvom jeg trener 🙄

Mannen igjen her. 

Alt i orden. Du skal ikke trenge å ha ha "nakenbilder" på datingsider. Ha på klær. Det er ikke noe krav å måtte  utlevere seg fullt og helt på en datingapp. For å være helt ærlig sveiper jeg ikke på de med kun halvnakne kroppsbilder. I beste fall tenker jeg at dette kun er noen å ha det gøy med. Jeg vil ikke ha en fremtidig dame som utleverer seg halvnaken på insta osv. for andre menn. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mannen igjen her. 

Alt i orden. Du skal ikke trenge å ha ha "nakenbilder" på datingsider. Ha på klær. Det er ikke noe krav å måtte  utlevere seg fullt og helt på en datingapp. For å være helt ærlig sveiper jeg ikke på de med kun halvnakne kroppsbilder. I beste fall tenker jeg at dette kun er noen å ha det gøy med. Jeg vil ikke ha en fremtidig dame som utleverer seg halvnaken på insta osv. for andre menn. 

Det skjønner jeg 😊 

Men la oss si du hadde møtt meg da, og på bildene og i virkeligheten så ser jeg ganske fin ut med klær på, så en dag når det kommer til at vi skal ha sex så ser du at kroppen min faktisk er veldig dvask og ikke noe pent syn. Hva hadde du tenke da? Hadde det vært kroken på døren da? Jeg vil ikke lure noen, men jeg kan ikke noe for heller at kroppen min ser så mye bedre ut med klær enn hva den egentlig er. 

• Liker 1
Skrevet

Det skjønner jeg 😊 

Men la oss si du hadde møtt meg da, og på bildene og i virkeligheten så ser jeg ganske fin ut med klær på, så en dag når det kommer til at vi skal ha sex så ser du at kroppen min faktisk er veldig dvask og ikke noe pent syn. Hva hadde du tenke da? Hadde det vært kroken på døren da? Jeg vil ikke lure noen, men jeg kan ikke noe for heller at kroppen min ser så mye bedre ut med klær enn hva den egentlig er. 

Tror nok ikke det hadde vært en dealbreaker om det andre stemte. Kropp går det jo an å gjøre noe med da. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg trener mange dager i uka så en partner må/bør ha samme interesser som meg. Det går i både styrketrening og kampsport for min del. En slapp kropp kan trenes opp med en kombinasjon av diett og styrketrening, men naturlig nok blir ikke de fleste like fast i kroppen som i ungdomstiden etter fødsler og aldring.

Hudprodukter vet jeg generelt lite om! 🤷‍♂️

Vil si at livsstilsforskjeller/interesser ville gjort et uaktuelt at vi skulle ha datet. Ville nok ha jobbet litt med meg selv siden det virker som at du dessverre har et anstrengt forhold til kroppen din.

Anonymkode: 4a7e5...be2

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det skjønner jeg 😊 

Hvordan tenker du menns kropp ser ut når de kler av seg?

Det er strekkmerker, litt dvask her og der uansett hvor mye de trener.

Ballene henger og de får badetiss. Menn på min alder har stort sett hakket mer linjer enn meg (fordi de har gitt F i solfaktor). 

Hårfestet er ofte ikke som de ønsker selv, ikke omkretsen på ben/pikk/biceps heller.

Skjeggveksten er ofte litt slik eller sånn, ikke som hos modeller eller han dødskjekke kameraten. 

Og det er jo helt fint og flott for oss. Så da kan du gå utfra at det går begge veier, bortsett fra hos en og annen platt fjott. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg misunner deg TS ❤🙂 Du er faktisk normalvektig! Jeg var en sylfide før jeg fikk barn. Nå er jeg overvektig 10 år på overtid og singel 😂🙈 

Tilbudene står det ikke på , men jeg er så misfornøyd med kropp og helse. Er midt i 40- åra. Jeg klarer ikke å innlede noe seriøst når jeg er så ukomfortabel med skavankene.  Veide 55 før unger. Nå 75 🥶, og jeg er ikke høy! 

Jeg står mellom valget av en massiv intervensjon,  singellivet år fremover eller ta til takke med en eldre og fet fyr,føler jeg 😎 

Er såå avhengig av et fungerende sexliv for å være glad. Da kommer kroppen min med i bildet...Men er sliten og har dårlig helse,så hvordan skal skje, er et mysterium. 

Du er fortsatt ung,normalvektig.  Du kan sikkert korrigere på sikt. Når trening og kosthold ikke funker.  🙂Spar opp penger og invester i deg selv kirurgisk ,,før du kommer midt i 40 åra og har levd et tiår med komplekser . Ikke ifht menn,men ditt eget velbefinnende ❤ 

Det er mitt råd,i etterpåklokskap.  Om du vil bli fin . 

Ja kjør på med masse kirurgi, for kvinners verdi baserer seg på hvordan man ser ut.. Beklager men jeg syntes dette var skikkelig dårlig råd til ts. Jobb heller med å akseptere seg selv. 

Anonymkode: dd22e...cd5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...