Gå til innhold

Kjærester med barn på hver sin kant, hvor ofte sees dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dere som ikke bor med kjærestene deres og dere begge har barn, hvor ofte får dere vært sammen?

Anonymkode: 48cd4...147

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 ganger i uka. Satser på å få samkjørt helgene vi ikke har barna snart, men det er ikke alltid så lett. Det er koselig å sove sammen også liksom 😊 

Anonymkode: 84b03...f1d

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

1-2 ganger i uka. Satser på å få samkjørt helgene vi ikke har barna snart, men det er ikke alltid så lett. Det er koselig å sove sammen også liksom 😊 

Og dere bor på hver deres kant, men får møtes 1-2 ganger i uken? Eller mener du mnd? 

jeg ser min 1 gang i mnd, vi begge har lite avlastning på barna.

Anonymkode: 06ebd...5c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og dere bor på hver deres kant, men får møtes 1-2 ganger i uken? Eller mener du mnd? 

Hvorfor så sjelden? Møtes dere aldri sammen med barna?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, 1-2 ganger i uka. Gjerne mens barna er på skolen. Blir jo ikke så lenge av gangen da, men med fleksible jobber og hjemmekontor så er mye løst 😊 jeg har ikke mye avlastning og har mine 100% (en helg i måneden hvor jeg får hjelp fra besteforeldre el. går litt på rundgang så jeg får litt avlastning) og han har sine 80%.

Vi bor ca en time fra hverandre. 

Skrevet

Glemte å legge til, barna er jo store, så store at de kan være hjemme alene noen timer uten problem. Så hvis en har tomt hus så kan den andre komme på besøk. Det hender jo de stikker avgårde på trening, kino, bading, overnattingsbesøk osv. Og da blir de jo gjerne borte noen timer.

Skal introdusere barna om ikke så lenge tenker jeg, da kan vi jo være mer sammen, men inntil da får vi bare være kreative 👍😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor så sjelden? Møtes dere aldri sammen med barna?

Vi begge har møttes med barna. Jeg har en liten en, syntes det er lettere å dra til han uten å måtte pakke med alt utstyr mitt barn trenger. Vi bor 5 timer fra hverandre så må planlegges. Ingen av oss har plass til å ha alle barna samlet heller, da må vi voksne sove på sofaen og det er ikke så bra for min del. Men nå får han mye større plass da han har kjøpt enebolig. Vi er også litt forsiktige med å møtes ofte med barna da vi er ganske ferske. Går dette bra med oss i lengden flytter vi til han.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, 1-2 ganger i uka. Gjerne mens barna er på skolen. Blir jo ikke så lenge av gangen da, men med fleksible jobber og hjemmekontor så er mye løst 😊 jeg har ikke mye avlastning og har mine 100% (en helg i måneden hvor jeg får hjelp fra besteforeldre el. går litt på rundgang så jeg får litt avlastning) og han har sine 80%.

Vi bor ca en time fra hverandre. 

Ok :) Jeg ser ikke som 1 time avstand at det er å bo på hver sin kant. Bra dere bor så nærme❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok :) Jeg ser ikke som 1 time avstand at det er å bo på hver sin kant. Bra dere bor så nærme❤️

Da misforstod jeg deg nok litt. Jeg trodde du mente at vi begge hadde barn "på hver vår kant". Det står nemlig ikke noe om avstand i innlegget ditt.

Uansett, jeg bor såpass sentralt til at en time for meg er dritlangt 😂

Skrevet

Med "på hver sin kant" mente jeg bare at dere har barn med en annen enn kjæresten, ikke hvor langt fra hverandre dere bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...