Gå til innhold

Ghosteren dukket opp igjen. Hvordan reagere på submarining?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som tittel sier. Hva er beste måte å reagere på? Når man hadde en stormflørt, sex flere ganger og man fikk et håp om kjærlighet, men plutselig ble ghostet og behandlet som om man ikke engang var verdt et "takk for det vi hadde men jeg føler ikke sterkt nok for deg til at det kan bli et forhold". Så plutselig ut av ingensteds dukker han opp igjen og tar opp tråden som om ingenting var hendt! 

Anonymkode: 783cd...aa9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv bare "jeg trodde du var død?"

Anonymkode: 29837...e1b

• Liker 33
Skrevet

Hva er submarining?

Jeg hadde skrevet: Beklager, du forsvant så jeg har avskrevet deg. Lykke til videre.

Anonymkode: 41ad1...63e

• Liker 32
Skrevet (endret)

Vær direkte og si det som det er at slik oppførsel var ikke særlig fint ovenfor deg og at dette ble du ordentlig lei deg av. Ikke gi noe gratis la han jobbe hvis han har forandret mening han må jo for søren vise at han er verd din tillit igjen. Han som brøt hans jobb og fikse det igjen. Nå er det viktig at du ikke hører en dritt på hva han sier men kun fokusere på hans handlinger. Fine ord kan ikke få betydning uten handling som matcher ordene. Vær høffelig og grei men ikke gi mer enn du får er mitt råd. Hold på grensene dine. 

Endret av Bente1234
  • Liker 8
Skrevet

Ja så dere ville svart? Jeg veksler mellom å ignorere eller å fortelle ham blant annet at jeg har møtt en ny fyr. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja som tittel sier. Hva er beste måte å reagere på? Når man hadde en stormflørt, sex flere ganger og man fikk et håp om kjærlighet, men plutselig ble ghostet og behandlet som om man ikke engang var verdt et "takk for det vi hadde men jeg føler ikke sterkt nok for deg til at det kan bli et forhold". Så plutselig ut av ingensteds dukker han opp igjen og tar opp tråden som om ingenting var hendt! 

Noen reagerer veldig sterkt på slike følelser, blir redde og backer totalt ut - og kommer tilbake.

Alt handler ikke om at "du" ikke er verdt noe, men det handler om den andre personen som faktisk blir redd for følelsene. F.eks.. 

Hadde jeg vært deg ville jeg bare konfrontert han, man er nødt til å lære seg å kjenne mennesker generelt, hvis man skal forstå alt de gjør som reaksjon :) 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja så dere ville svart? Jeg veksler mellom å ignorere eller å fortelle ham blant annet at jeg har møtt en ny fyr. 

Det kommer helt an på hva han har skrevet. Jeg ville nok avvist ganske kort og konsist, eventuelt med en forklaring på hvorfor, om du ønsker det. 

• Liker 6
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det mest high class å gjøre,er å ikke svare i det hele tatt 🙂 La han lure,det svir mer. 

Svarer du,,,viser du at han er verdt å svare. Ghostere er ikke det . De har jo null respekt for kropp og tid investert. 

Mest sannsynlig kjeder han seg.... og fisker.  Han var aldri investert,derav ghostingen.  Så han trenger samme mynt tilbake.  ,- SILENCE 😎

Endret av Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vent til de heller spør og så lek deg litt med Kanskje, kanskje ikke til svar så kan de sitte der og spekulere 😂

• Liker 1
Skrevet
Skogsalv skrev (3 minutter siden):

Det mest high class å gjøre,er å ikke svare i det hele tatt 🙂 La han lure,det svir mer. 

Når man har den tankegangen, hvor alt skal gjengjeldes så er det low class eller trailer trash class vil jeg si.

Anonymkode: 666e7...a78

• Liker 2
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Når man har den tankegangen, hvor alt skal gjengjeldes så er det low class eller trailer trash class vil jeg si.

Så hva er DITT forslag ?  Ifht slike som har  frekkhetens nådegave? 

Jeg har aldri sagt at alt må gjengjeldes.  Men i dette tilfellet synes jeg det er på sin plass. De har hatt sex,og han later som ingenting. TS er ikke " ingenting " ❤

Det er jo nada  å hente hos han hva et fremtidig  forhold gjelder....han har allerede flagget sin innstilling og mangel på respekt. 

Om han trenger opplæring og sannhetskorn, så får han lære av livet selv eller søke hjelp. Fuckboys er ikke på calling lista til sterke kvinner. 

Så  koselig  at du kaller meg trash class 😆 Jeg oppgraderer til økonomi klasse ,- penger og tid spart ifht free loadere.  

Endret av Skogsalv
Skrevet

Jeg ville svart: "Hvem er dette?"

Anonymkode: 0590c...4c5

• Liker 16
Skrevet

Hva synes dere om:  "Du er litt som Jesus. Jeg trodde du var død, men så gjenoppstod du"

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva synes dere om:  "Du er litt som Jesus. Jeg trodde du var død, men så gjenoppstod du"

Har du lært og gå på vannet og siden sist??

• Liker 3
Skrevet
Skogsalv skrev (16 minutter siden):

Så hva er DITT forslag ?  Ifht slike som har  frekkhetens nådegave? 

Jeg har aldri sagt at alt må gjengjeldes.  Men i dette tilfellet synes jeg det er på sin plass. De har hatt sex,og han later som ingenting. TS er ikke " ingenting " ❤

Det er jo nada  å hente hos han hva et fremtidig  forhold gjelder....han har allerede flagget sin innstilling og mangel på respekt. 

Om han trenger opplæring og sannhetskorn, så får han lære av livet selv eller søke hjelp. Fuckboys er ikke på calling lista til sterke kvinner. 

Så  koselig  at du kaller meg trash class 😆 Jeg oppgraderer til økonomi klasse ,- penger og tid spart ifht free loadere.  

Enda et tusen ord babbel-tilsvar, med en slik fri fantasi at du ender opp med å tillegge andre noe de aldri har sagt.

Det er bare å beklage, men det rotes sammen så mye rart i det du sier at jeg velger å ikke svare noe. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd det 2 ganger, og mener jeg skreiv noe sånt som "nei takk du ;)". Jeg har ikke giddet å bruke mer energi på dem og det å bruke tid på å tenke på hva jeg skal svare har vært uaktuelt. Jeg har uansett gått videre i livet og har nå en mann som respekterer meg, noe disse drittsekkene som driver med slikt selvsagt ikke gjør. 

Anonymkode: c04bd...ef1

• Liker 7
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Enda et tusen ord babbel-tilsvar, med en slik fri fantasi at du ender opp med å tillegge andre noe de aldri har sagt.

Det er bare å beklage, men det rotes sammen så mye rart i det du sier at jeg velger å ikke svare noe. 

Det var DU som kommenterte meg som TRASH  .Og du fikk svar,- lille persille ! 

Du spyr  ut med  hersketeknikker i ordvendingene dine 🤮🤤🤣 

# babbeltilsvar#fri fantasi #tillegge andre - hvor har du det fra ???? # beklage#rote sammen# mye rart# velger å ikke svare # 

Du er feig i mine øyne og en mobber på KG 😘 Du kommer med utsagn ,- men ingen argument !!

Jeg spurte om DITT forslag ! 

Endret av Skogsalv
Skrevet
Skogsalv skrev (55 minutter siden):

Svarer du,,,viser du at han er verdt å svare. Ghostere er ikke det . De har jo null respekt for kropp og tid investert. 

Mest sannsynlig kjeder han seg.... og fisker.  Han var aldri investert,derav ghostingen.  Så han trenger samme mynt tilbake.  ,- SILENCE 😎

100%!

Skrevet

Hva skrev han når han tok kontakt? 

Anonymkode: 27f5c...aee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ahhhhh DEN deilige følelsen av å ikke svare ...ingenting slår den 👏😊

Og blokkere...

Ville overhodet ikke svart noe 🤣🤣

Anonymkode: d1e65...e36

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...