Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2002 #1 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hva koster et nytt batteri til mobiltlf.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. oktober 2002 #2 Del Skrevet 6. oktober 2002 Omtrent like dyrt som en ny telefon, desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2002 #3 Del Skrevet 7. oktober 2002 160,00 på Clas Olsson .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 7. oktober 2002 #4 Del Skrevet 7. oktober 2002 Kommer an på hvilken telefon det er snakk om, om du skal ha originalt batteri eller ikke. Litt flere opplysninger , så skal jeg svare så godt jeg kan...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2002 #5 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg har en Siemens. Betalte 1200 kr, men den er to år. Så jeg er ikke intr. i å betale like mye for et batteri som tlf. koster. Når det koster 160.-på C.O. er de dårligere enn andre? Noen mener det er like greit å kjøpe ny, men da må jeg bnde meg til avtale, eller betale enda mere for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2002 #6 Del Skrevet 7. oktober 2002 Det er kun nokia de har der... Men de er like gode faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå