Gå til innhold

Typen min nekter å ha sex uten kondom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 6 måneder nå. Har som regel sex 2 ganger i uken, men aldri uten kondom. 
Han er skikkelig redd for å gjøre meg gravid, derfor nekter han. Har sagt at jeg har p-stav, men han stoler ikke på prevensjonen.. 
Jeg er ganske lei av å ha sex med kondom på.. Har aldri fått penisen inni meg uten kondomen på.. :( 

Anonymkode: cb4d7...afc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er smart. 

Anonymkode: 2ac21...be3

• Liker 30
Skrevet

Vil du føle varmen fra kukken?

Anonymkode: 776be...bee

Skrevet

Fornuftig mann. 

Ingen mann kan lenger stole på at kvinner bruker prevensjon, derfor må de ta ansvar selv. 

Anonymkode: 63463...eb9

• Liker 22
Skrevet

Så bra. Du har funnet deg en meget ansvarsfull mann. Gratulerer. 

Anonymkode: af025...814

• Liker 28
Skrevet

Bra! Det er jo dette vi som kvinner ønsker: menn som tar ansvar for prevensjon, og som ikke kommer etterpå og nekter å være far for et ikke planlagt barn. 

Anonymkode: feb21...819

• Liker 33
Skrevet

Første gang jeg har hørt en dame klage på sex med gummi. Det er jo en vinn-vinn for oss?

Anonymkode: e3aa8...89d

• Liker 17
Skrevet

Så først er det galt at menn ikke tar ansvar for sin egen sæd, å nå er det plutselig galt at han tar ansvar å 🤦🏼‍♀️ Stakkars mannfolk som aldri gjør noe riktig. Han vil ikke risikere at du blir gravid, og tar da det ansvaret han kan for det. Det er nok av kvinner som «plutselig» har blitt gravide, som ikke vil ta abort og som binder en mann til et stort ansvar resten av livet (eller hvertfall til barnet er 18) 

Anonymkode: 99c51...ac9

• Liker 17
Skrevet

Så bra at du har funnet en mann som tar ansvar for livet sitt👏 

Anonymkode: 84435...6f9

• Liker 14
Skrevet

Vet jeg er heldig som har han. Han er en skikkelig kontroll-freak. Hvis han ikke har oversikt over noe, blir han helt fortvilt. 😅 Men han er jo mannen i mitt liv tross alt! Er bare litt lei av den gummien.. 
Ellers har vi det super bra i forholdet vårt!💖

-TS

• Liker 2
Skrevet

Litt KG avsporing.

1. Hvilket kondommerke liker han bedre enn deg?

2. Er kondomet trangere?

3. Lukter det bedre?

4. Føler du det er en barriere melllom dere seksuelt?

Kloke menn vet å beskytte seg. 

Anonymkode: e5230...054

• Liker 2
Skrevet

Han vil ikke ha barn og han tar det ansvaret selv. Prevensjon er ikke 100 % sikkert.

Det veit jeg alt om som både har fått barn på p-stav, spiral og p-piller.

Anonymkode: c0a4d...e6b

• Liker 11
Skrevet

Wow, en mann som endelig tar ansvar, og da er DET et problem. Men det er åpenbart at han ikke stoler på deg og at han er redd for at du skal bli gravid, så du kan jo starte med å prøve å bygge opp tilliten og faktisk gi han en grunn til å stole på deg? Er han ufrivillig far fra før? 

Anonymkode: 8d9a7...6c9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet jeg er heldig som har han. Han er en skikkelig kontroll-freak. Hvis han ikke har oversikt over noe, blir han helt fortvilt. 😅 Men han er jo mannen i mitt liv tross alt! Er bare litt lei av den gummien.. 
Ellers har vi det super bra i forholdet vårt!💖

-TS

Så bra👍 

Enig i at sex uten kondom er best, men begge må være trygg på det, og være villig til å ta konsekvensene om det skulle bli barn ut av det.

Anonymkode: 84435...6f9

• Liker 6
Skrevet

Her nå du rett og slett akseptere hans valg 😊

• Liker 5
Skrevet
SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Her nå du rett og slett akseptere hans valg 😊

Enig. Er han som bestemmer hva han vil gjøre, så om han vil knulle med kondom så blir det slik. Han bestemmer over egen kropp. 

Anonymkode: 8d9a7...6c9

• Liker 5
Skrevet

P-stav er den sikreste prevensjonstypen som finnes, men den er ikke 100% sikker, så det er aller best at mannen bruker kondom hvis han ikke vil risikere å bli far. 

Anonymkode: 0d904...fd5

• Liker 2
Skrevet

Her er det endelig en mann som tar ansvar for egen prevansjonsbruk, men jaggu blir det feil det å 😂

• Liker 5
Skrevet
got2go skrev (Akkurat nå):

Her er det endelig en mann som tar ansvar for egen prevansjonsbruk, men jaggu blir det feil det å 😂

Siden kvinner er like forskjellige som menn, har kvinner også ulike meninger. Så dermed blir det alltid noe som er rett hos noen, og feil hos andre. 

Anonymkode: 0d904...fd5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...