Gå til innhold

Dating side uten bilde av seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man lage seg en dating side uten å ta med bilde av seg selv? Jeg ønsker ikke å utlevere meg for andre før jeg vet at det er noe «seriøst» altså at man planlegger å møte noen. Jeg kan godt snakke om interesser å hva jeg driver med å slikt men holde litt tilbake før jeg er sikker. 

Anonymkode: c5524...654

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gidder ikke å snakke med folk uten bilder, med mindre de tar kontaktinitiavtivet og sender bilde temmelig raskt. 

Anonymkode: dc1e7...520

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gidder ikke å snakke med folk uten bilder, med mindre de tar kontaktinitiavtivet og sender bilde temmelig raskt. 

Anonymkode: dc1e7...520

Ser den, men er redd jeg tiltrekker meg feil type menn hvis jeg legger ut bilde av meg selv, ønsker gode trygge menn som ikke henger seg sån oppi utseende , men jeg kunne godt sendt bilde på pm til de ganske kjapt etter kontakt da. Hi

Skrevet

Du kan selvsagt,  men du minker utvalget ditt betraktelig, og mistenkes fort for å ha partner fra før av. For noe annet enn spenning, hadde jeg aldri tatt kontakt med noen uten bilde. 

Anonymkode: 648ed...a96

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan selvsagt,  men du minker utvalget ditt betraktelig, og mistenkes fort for å ha partner fra før av. For noe annet enn spenning, hadde jeg aldri tatt kontakt med noen uten bilde. 

Ok,så det er et tegn på at man har partner.

Hvis man ønsker å møte noen som har partner fra før hvordan går man frem da? Hvor finner man disse? 

Skrevet

Du kan lage profil og ikkje legge ved bilete, men ein del vil nok ikkje vurdere deg. Eg feks likar aldri damer utan profilbilete av seg sjølve. Vil du sjøl vere interessert i ein profil utan bilete?

Anonymkode: 28641...6c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

men er redd jeg tiltrekker meg feil type menn hvis jeg legger ut bilde av meg selv

Har du erfaring med at utseendet ditt tiltrekker seg en viss type? Da blir jeg veldig nysgjerrig.  Det er forresten slik at alle tiltrekker seg feil typer hele tiden, helt til vi kanskje tiltrekker oss den rette. Du kan ikke unngå det. Det er ikke bedre sjanse for at de gode, trygge tar kontakt uten bilde. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis man ønsker å møte noen som har partner fra før hvordan går man frem da? Hvor finner man disse?

Går på Tinder, og sveiper profiler uten bilde 😉 Victoria Milan, Nakenprat, Cupido etc.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har du erfaring med at utseendet ditt tiltrekker seg en viss type? Da blir jeg veldig nysgjerrig.  Det er forresten slik at alle tiltrekker seg feil typer hele tiden, helt til vi kanskje tiltrekker oss den rette. Du kan ikke unngå det. Det er ikke bedre sjanse for at de gode, trygge tar kontakt uten bilde. 

Ja har erfaring med å møte de som er»psykopater» mulig det er bare jeg som har vært uheldig. Hi

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Går på Tinder, og sveiper profiler uten bilde 😉 Victoria Milan, Nakenprat, Cupido etc.

Takk for tips😊hi

Skrevet

Om du har et utseende som sender feil signaler, så kan du dempe den siden og ta noen bilder som er uten dette fokuset?

Min umiddelbare tanke er at du bruker mye sminke, utfordrende klær, har leppene fulle av fillers og påklistrede kamelvipper. Dette sender signaler om at du er litt enkel og bare ute atter ligg? Da kan du dempe sminken og antrekkene, ta noen lov key bilder i skogen, jobbe med å sende de signalene du ønsker at mottaker skal oppfatte. 

Anonymkode: 5fe18...e31

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Om du har et utseende som sender feil signaler, så kan du dempe den siden og ta noen bilder som er uten dette fokuset?

Min umiddelbare tanke er at du bruker mye sminke, utfordrende klær, har leppene fulle av fillers og påklistrede kamelvipper. Dette sender signaler om at du er litt enkel og bare ute atter ligg? Da kan du dempe sminken og antrekkene, ta noen lov key bilder i skogen, jobbe med å sende de signalene du ønsker at mottaker skal oppfatte. 

Anonymkode: 5fe18...e31

Bruker ikke sminke men tar Botox å noe filler i lepper å kinn, har et naturlig pent utseende men ser veldig naiv å sårbar ut, liten å spe. Bruker ikke klær som har noe utringninger men veldig klassisk i stilen, mulig jeg også har litt stakkarslig personlighet så det må jeg nok jobbe med. Hi

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker ikke sminke men tar Botox å noe filler i lepper å kinn, har et naturlig pent utseende men ser veldig naiv å sårbar ut, liten å spe. Bruker ikke klær som har noe utringninger men veldig klassisk i stilen, mulig jeg også har litt stakkarslig personlighet så det må jeg nok jobbe med. Hi

Kan jeg spørre om alderen din, TS? Ble nysgjerrig. 

Anonymkode: 7fbb2...4e4

Skrevet

Kan jeg spørre om alderen din, TS? Ble nysgjerrig. 

Anonymkode: 7fbb2...4e4

Jeg er 28 år. Hi

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er 28 år. Hi

Syns du 41 er for gammelt?

Anonymkode: 83efc...7ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan man lage seg en dating side uten å ta med bilde av seg selv? Jeg ønsker ikke å utlevere meg for andre før jeg vet at det er noe «seriøst» altså at man planlegger å møte noen. Jeg kan godt snakke om interesser å hva jeg driver med å slikt men holde litt tilbake før jeg er sikker. 

Vanskelig å finne menn som vil prate med deg dersom du ikke har bilde. Menn trekkes sterkt mot det visuelle. Selv ønsker jeg å vite hvem jeg prater med. 

Anonymkode: 666b7...054

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vanskelig å finne menn som vil prate med deg dersom du ikke har bilde

Hehe... Lag en kvinneprofil på en hvilken som helst datingside så vil du oppdage at bilde ikke er nødvendig for å få oppmerksomhet

Anonymkode: 29aa5...a64

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hehe... Lag en kvinneprofil på en hvilken som helst datingside så vil du oppdage at bilde ikke er nødvendig for å få oppmerksomhet

Kanskje ikke kremen blant menn som tar kontakt da🙈

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje ikke kremen blant menn som tar kontakt da🙈

Det er jo ikke kremen av kvinner som lager profiler uten bilde heller, så det er vel greit? Det var uansett dette ts ønsker da, og det er altså null problem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo ikke kremen av kvinner som lager profiler uten bilde heller, så det er vel greit? Det var uansett dette ts ønsker da, og det er altså null problem.

Nei, sånn sett går det jo begge veier👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...