Gå til innhold

Dette med å fantasere om andre når man har sex med noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysgjerrig på hvordan det er hos andre. Inspirert av noen innlegg i en annen tråd her. 

Jeg har kun hatt sex med to menn og de mennene var jeg i langvarige forhold med. Med han første fantaserte jeg aldri om noen andre når vi hadde sex. Jeg tente utelukkende på han og sexen vi hadde og jeg gikk ikke lei i løpet av de 5 årene vi var sammen. Vi utforsket mye og hadde det rett og slett dritbra sammen. Mye øyekontakt, sa hverandres navn, sa at vi elsket hverandre mens vi hadde sex etc. Og nei, vi hadde ikke bare kjedelig vaniljesex, men BDSM og litt mer kinky stuff. Det streifet meg aldri å fantasere om noen andre eller at vi var noen andre. Når han så på meg, så la jeg merke til at jeg var alt for han der og da. Det var en utrolig berusende og fantastisk følelse. 

Hos han andre derimot... Der måtte jeg alltid fantasere for å klare å komme. Noen ganger fantaserte jeg om at jeg hadde sex med en kvinne, andre ganger at jeg ble rundpult av kompisene hans. Jeg innså at jeg ikke tente nok på han og det han gjorde med meg, og at sexen var middelmådig og kjedelig. Jeg prøvde så klart å sprite det opp, men det gikk ikke, vi passet ikke sammen seksuelt. Dermed fantaserte jeg om alt mulig for å klare å komme. Jeg klarte kun det om vi ikke hadde øyekontakt, f.eks i doggy eller når han slikket meg. Følte også at han aldri var til stede når vi hadde sex, at fantasiene hans var langt borte, for han så sjeldent på meg også, og blikket var ganske tomt når han så på meg. Han så aldri på meg med begjær, slik han forrige gjorde. 

Noen som vil dele sine erfaringer? 

Anonymkode: 2a1f7...5b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som tør å innrøme det? 

Anonymkode: 2a1f7...5b9

Skrevet

Jeg har ikke fantasert om andre når jeg har hatt sex med noen, men det har hendt at visst det ikke er noe match og det bare er kjedelig og ikke noe godt at tankene vandrer mot andre ting.

Skrevet

Hvis det er kjedelig er det nok slik at tankene går over til andre hverdagslige ting. Aldri fantasert om noen andre under akten. Men har egentlig ikke opplevd så mye kjedelig sex når jeg tenker meg om🤷‍♀️

Skrevet

Kan egentlig ikke huske at jeg fantaserer om noe som helst under sex. 

Har liksom fokus på det som skjer der og da.

• Liker 1
Skrevet

Hmm. Hender at jeg fantaserer om ulike scenarioer, ja. Så ikke om noen konkrete personer som ikke er mannen min, men sånn.. ulike situasjoner.

Anonymkode: fba67...dcc

Skrevet

Kan høres ut som du kompanserer med fantasier pga mindre sexsuell kjemi med den andre partneren din.

Bra hvis det fungerer.

Kjenner meg igjen i å fantasere om ulike scenarioer.

Der det kan være flere, som jeg ikke nødvendigvis vet hvem er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...