Mbeltsen Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Hei. Vi har bestemt oss for å prøve å bli gravide. Sluttet på ppiller for en stund siden og fikk eggløsning i midten av denne mnd. Er sånn ca 10-11 DPO (3 dager før IKM) og har fått 3 svaaake positive tester (bilde)… strekene ser rosa ut, ikke grå… (kanskje vanskelig å se på bilde..) Er de positive og bare svake siden det er såpass tidlig? Har ingen syklus enda etter ppilleslutt men vet ca når jeg hadde eggløsning, men aner jo egentlig ikke når mensen kommer så kan være litt tidlig å teste… Dør jo etter å teste siden vi så gjerne vil den skal være positiv, men bør kanskje vente noen dager for å se 100%?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Ja, de er positive. Strek er strek og denne er jo ganske tydelig Gratulerer! Og - det er et eget prøver-forum her det man kan legge ut graviditetstester Anonymkode: 713a0...669
Amatariel Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Ser ut som positiv test ja! Veldig normal strek for 10-11 dpo å være. Den vil nok øke etterhvert 😊 Ta en digital i morgen så får du svaret med bokstaver.
Mbeltsen Skrevet 30. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2021 Tusen takk for svar!! Den andre jeg tok viste en svakere strek igjen (øverste på bildet), men sammenlignet med en som jeg vet er 100% negativ som eg har tatt tidligere (nederst på bildet), og der er det ikke en eneste antydning til 2 streker, men det er det jo på den øverste selv om den er veldig svak.. men den og kan være positiv? Skal ta en digital i morgen eller i løpet av uken rundt IKM-dagene, satser på positiv der og!!
Amatariel Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Veldig normalt at strekene svinger så tidlig som dette. Urinkonsentrasjonen har alt å si nå, så store variasjoner kan skje da. Etter en slik strektest bør man egentlig vente 48 timer før man tar en ny.
Mbeltsen Skrevet 30. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2021 Ahh skjønner!! Googlet meg ihjel å lest alt som kan lesest haha, men godt med svar på akkurat min situasjon, tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå