Bibbi_ Skrevet 30. august 2021 #1 Del Skrevet 30. august 2021 I skoleåret 2020-2021 ble alt av fravær på skolene slettet. Noen som vet hvordan det er nå? Min sønn på 14 ble småsyk forrige mandag. Holdt han hjemme selvfølgelig på tirsdag. Fikk ikke testet før onsdag, og svaret (negativ) kom på torsdag. Altså 3 dager borte fra skolen. Veldig kjedelig å få mye fravær på vitnemålet ditt. Hadde det vært normale tider hadde jeg sendt han på skolen disse 3 dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 30. august 2021 #2 Del Skrevet 30. august 2021 Dette fraværet kommer ikke på vitnemålet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrystalGold Skrevet 30. august 2021 #3 Del Skrevet 30. august 2021 https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/regjeringen-forlenger-unntak-fra-fravarsreglene-ut-september/id2867549/ Vet linken sikter til videregående, men tror alle skoler ikke skriver fravær ut september. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 30. august 2021 #4 Del Skrevet 30. august 2021 Fravær fra ungdomsskolen kommer ikke på vitnemålet. Jeg har det ikke og jeg hadde mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 30. august 2021 #5 Del Skrevet 30. august 2021 Det blir jo også endel ekstra fravær nå i disse dager, hvor svartiden på coronatest er oppe i 2-3 dager. Virker som systemene er i overkant belastet nå etter skolestart på grønt nivå og delta all around😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othilia Skrevet 30. august 2021 #6 Del Skrevet 30. august 2021 Fraværet på barne og ungdomsskolen har ingen praktisk betydning på vitnemål. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg