AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Jeg er ganske ny i tarot og lurer på noe. Jeg la kort på en venn som er i et ganske nytt forhold, og hun ville vite om de får en familie og barn. Jeg trakk da The Hierophant, og det ble avklart av Four of Wands. Er dette et ja? Eller? 😄 Anonymkode: ed801...b6a
Conal Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Skal spørre naboen min om ikke lenge etter jeg har kjørt hun som en Lamborghini. Facts bro. Hun driver med tarrot og sånn energi healing greier og kan lese andres tanker, sannheten er at hun ikke kan en shit av dette lol. Speaking from experience bro. Doesn't matter, hun burde ikke bry seg, alt dette er bare lek, magi og sånt, Avada kadabra ikke sant. Gud-bevissthet er det essensielle her seff. Hun benekter Gud selv om hun er veldig spirituell da, men jeg bryr meg lite, jeg mener, som jeg sa til hun tydelig og klart, jeg VET at Gud eksisterer, so yeah, å vite en sånn ting, er pretty cool og sånt 😎 Men jeg skal spørre hun allikevel. Svarer deg her om ca 3 timer eller noe.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Tarot kan kreves tid å mestre. Å vite spesifikt med tarot kan være vanskelig. Tarot viser aldri svarene, men potensielle muligheter. Det kan og hende forholdet blir utfordrende før barn eller noe med verdier skal læres, som en liten test. Det er noe må gå gjennom før kommer til det stadiet. Var kortet reversed eller upright for det kan og ha noe å si Forresten de virkelige profesjonelle tarotleserne har gjerne holdt på med det i opptil flere år og har som oftest noe de kan stå på. Anbefaler lenken her: https://www.astrologiskolen.no/1-arig-utdannelse-i-tarot/ Anonymkode: 45397...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Jeg jobber som tarotleser og det viktigste jeg vil minne deg på, det er at tarot ikke er for å spå fremtiden. Det er for å identifisere og analysere nåværende energier, for å gi råd, støtte og svar vedrørende det som har hendt tidligere og det som pågår akkurat nå. Når det gjelder fremtid vil det kunne vise potensielle utfall, men et lite valg du tar i morgen kan endre retningen din og dermed endre de potensielle utfallene du tidligere fikk opp. For øvrig vil jeg ikke tolke disse kortene som de mest gunstige mtp håp om et stødig og romantisk forhold. Anonymkode: 92d52...27e 1
Conal Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Svaret fra naboen min: "Kanskje ja, hvis hun forbedrer seg på ting, som å få ny jobb." Dette er syke greier as bro. Shit, ikke drep meg liksom. Er redd liksom...
Gjest Lawyam Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg jobber som tarotleser og det viktigste jeg vil minne deg på, det er at tarot ikke er for å spå fremtiden. Det er for å identifisere og analysere nåværende energier, for å gi råd, støtte og svar vedrørende det som har hendt tidligere og det som pågår akkurat nå. Når det gjelder fremtid vil det kunne vise potensielle utfall, men et lite valg du tar i morgen kan endre retningen din og dermed endre de potensielle utfallene du tidligere fikk opp. For øvrig vil jeg ikke tolke disse kortene som de mest gunstige mtp håp om et stødig og romantisk forhold. Anonymkode: 92d52...27e Du sa det. Fremtiden er en konsekvens av flere faktorer og bildet du får opp er hvem den er du spår og hva som omgir denne personen. Fremtiden avgjøres etter hva du gjør ut av de opplysninger som dukker opp og av hvordan omgivelsene reagerer på dette HELE tiden fremover. Således KAN noe bli riktig hvis noen spår ut fra tanken om at å spå er å vite fremtid, men det er IKKE det spådom ER. Det er det uvitende personer tror og det er det useriøse eller uvitende aktører spiller på. Mennesker med kunnskap om spådom er rådgivere. Ut fra tanken om villeding om at du kan se fremtiden ved hjelp av de to stakkar kortene der er svaret ja, men utfra kunnskap og erfaring om hva spådom ER kan du bare fortelle henne at de kortene forteller at det finnes muligheter for dette hvis forutsetninger du ikke ser ved hjelp av 2 kort er tilstede og hun tar de riktige valg. Tarot og andre kortmetoder er laget for dette. Metodene setter den som blir lest som hovedperson og dennes og ikke spådamen. Spådamen forteller bare om hva som foregår og veier noen kan ta for å kunne oppnå noe eller avverge noe. Det kreves mer enn noen få kort for å kunne lese dette og derfor år med erfaring med kortene. Hvis du sier noe skjer eller ikke skjer ved hjelp av få opplysninger er dette villeding og forvirring. Det kan skje, men ofte ikke fordi den spådde har ballen ikke formidleren. Det er fakta om situasjonen du skal fortelle og så skal den spådde vite mer og kunne ta valg som er riktigere eller riktigere enn før etter dette. Det vil si at underveis etterpå forandres fremtiden seg ettersom stadig nye valg må tas. Situasjoner en er i idag må ikke være den samme om en uke eller et år. Spådd person lever, puster, tenket, snakker og må forholde seg til andre hele tiden og hvis noe(n) er komplisert er det mer rom for å rote noe til. Spå på den måten og du gjør det riktig og du gjør noe riktig. Når du spår må du ta de uvehagelige samtalene og fortelle noen hva de gjør feil ellers vil det være flaks og lite nyttig og en selskapslek. Virkelig spådom er ikke en lek. Endret 30. august 2021 av Lawyam
President Chimp Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg jobber som tarotleser og det viktigste jeg vil minne deg på, det er at tarot ikke er for å spå fremtiden. Det er for å identifisere og analysere nåværende energier, for å gi råd, støtte og svar vedrørende det som har hendt tidligere og det som pågår akkurat nå. Når det gjelder fremtid vil det kunne vise potensielle utfall, men et lite valg du tar i morgen kan endre retningen din og dermed endre de potensielle utfallene du tidligere fikk opp. For øvrig vil jeg ikke tolke disse kortene som de mest gunstige mtp håp om et stødig og romantisk forhold. Anonymkode: 92d52...27e Hvorfor bruke begrepet «energi»? Mange gjør det, og ingen klarer definere hva denne «energien» engang er.
Gjest Lawyam Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Brukes mer for å beskrive 'rørelser' i og omkring en situasjon og mennesker, tenker jeg. Nå skal du huske at folk leser og lærer og drar ting med seg fra andre uten å tenke så mye over ordenes virklige betydning. Tarotister og sånn er ikke vitenskapsmenn heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå