AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Jeg trenger tips til mat som holder seg lenge, som jeg kan ha stående på jobb. Vi har både kjøleskap og fryser på jobb, og mulighet for å oppbevare i skap. Normalt har jeg med matpakke på jobb, men i dag glemte jeg det hjemme. Og det er 20 minutter å gå til nærmeste matbutikk. Jeg tenkte på knekkebrød, men hvilket pålegg holder seg lenge? Jeg er vegetarianer, så tubeost med skinke spiser jeg ikke. Anonymkode: a25f6...601
Camillapb Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Brød, knekk, baggis, polarbrød med Vegetarskinke, hummus, ost, smøreost, vegetarpostei, avokado med majo salt og pepper, avokado med aioli, salt og pepper, cottage cheese med syltetøy, peanutsmør med nugg/sylt.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 4 minutter siden, Camillapb said: Brød, knekk, baggis, polarbrød med Vegetarskinke, hummus, ost, smøreost, vegetarpostei, avokado med majo salt og pepper, avokado med aioli, salt og pepper, cottage cheese med syltetøy, peanutsmør med nugg/sylt. Gode tips. Kan jeg spørre hva du bruker all tiden på? Den du sparer med å skrive disse merkelige forkortelsene? Anonymkode: 329d9...38f 3
Camillapb Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Gode tips. Kan jeg spørre hva du bruker all tiden på? Den du sparer med å skrive disse merkelige forkortelsene? Anonymkode: 329d9...38f Masse gøy, takk som spør 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 On 8/30/2021 at 10:41 AM, AnonymBruker said: Jeg trenger tips til mat som holder seg lenge, som jeg kan ha stående på jobb. Vi har både kjøleskap og fryser på jobb, og mulighet for å oppbevare i skap. Normalt har jeg med matpakke på jobb, men i dag glemte jeg det hjemme. Og det er 20 minutter å gå til nærmeste matbutikk. Jeg tenkte på knekkebrød, men hvilket pålegg holder seg lenge? Jeg er vegetarianer, så tubeost med skinke spiser jeg ikke. Anonymkode: a25f6...601 Hummus holder seg en god stund i kjøleskap. Ellers er peanøttsmør og andre nøttesmør gode på knekkebrød, og holder seg fint utenfor også. Ost i skiver. Fins vel vegetariske smøreoster og andre tubepålegg også, men er ikke så stor fan av de selv. Anonymkode: 6a252...fa8
Taluno Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Hva med å lage innbakte horn, eller andre brød-varianter fult med ting du liker, pakket i porsjonspakninger og legge i fryseren? Så kan du ta opp de dagene du ikke har med matpakke? Jeg har foccacia i fryseren hjemme, og tar opp ett stykke hver morgen å tar med på jobb, da er det tint og smaker ferskt! Så om du har noe sånt liggende i fryser på jobb, å tar opp når du kommer på morgenen så vil det være tint så slipper du knekkebrød med kjedelig pålegg 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå