AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 OK, jeg trenger noen gode råd angende dette Det har seg sånn at i snart ett år så har jeg vært betatt av en mann (vi har jobbet like ved hverandre). Han er litt yngre enn meg, typ slutten av 20 årene. Jeg vet at han har lite erfaring med jenter, jeg vet også at han er sjenert. Han er ikke homo. Tidligere i år så tok jeg mote til meg og gav han et kompliment på Messenger, som han takket for. Videre har jeg engang klart å sende han en fyllemelding, som jeg angret før han fikk åpnet den, men tror han har fått beskjed om at jeg har "angret en melding". På toppen av det hele så klarte jeg også ved en feil å dele forsidebildet av han på facebook. Jeg tror han også har vært betatt av meg. Noen som har tips til hvordan jeg kan komme i kontakt med han? bør jeg bare gi han opp? Anonymkode: 4cc04...980
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Hvorfor snakker du han ned som «sær» om du er betatt av han? Om du er interessert i han får du bare videreformidle det/spørre om dere skal finne på noe. Case closed. Anonymkode: 3422e...610
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor snakker du han ned som «sær» om du er betatt av han? Om du er interessert i han får du bare videreformidle det/spørre om dere skal finne på noe. Case closed. Anonymkode: 3422e...610 Han er kanskje ikke sær da..... Men jeg tenker at hvis han har lite erfaring, så er det greit å ikke vær for direkte i allefall Anonymkode: 4cc04...980
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han er kanskje ikke sær da..... Men jeg tenker at hvis han har lite erfaring, så er det greit å ikke vær for direkte i allefall Anonymkode: 4cc04...980 Heller motsatt? Han vil nok trenge mer bekreftelse på at du er interessert enn en vanlig person for at han skal tørre. Om han er «uerfaren». Ikke sikkert han plukker opp signalene du sender ut. Er vel bare å skrive at du synes han er en hyggelig og fin fyr og at du kunne tenke deg å blitt bedre kjent med han/finne på noe på privaten om han skulle være interessert i det? Anonymkode: 3422e...610 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heller motsatt? Han vil nok trenge mer bekreftelse på at du er interessert enn en vanlig person for at han skal tørre. Om han er «uerfaren». Ikke sikkert han plukker opp signalene du sender ut. Er vel bare å skrive at du synes han er en hyggelig og fin fyr og at du kunne tenke deg å blitt bedre kjent med han/finne på noe på privaten om han skulle være interessert i det? Anonymkode: 3422e...610 Ja, det er jo bare å gjøre det men det er litt flaut også.... Anonymkode: 4cc04...980
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Den sære her, er foreløpig du. Som den andre sa her; det skal erfaring til for å plukke opp diffuse signaler. Lær deg direkte kommunikasjon først som sist. Anonymkode: fb9c7...91f 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Men jeg tenker at hvis han har lite erfaring, så er det greit å ikke vær for direkte i allefall Anonymkode: 4cc04...980 Helt motsatt! Menn uten erfaring vil ikke plukke opp signaler, og vil ikke ha selvtillit til å ta første steg. I dette tilfellet må du ta initiativ. Enten ved å prøve å kysse han på fest, eller sende melding eller noe slik. Anonymkode: d9f0a...ed8 1
wandagirl Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Hør med han om han vil være med å ta en kaffe/øl på messenger. Får du et avslag så er det bare et avslag, ikke verdens undergang Her må nok uansett du ta første steget siden han er så sjenert. Man kan ikke hinte til en sjenert mann at de skal be deg ut
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #9 Skrevet 30. august 2021 Men jeg er litt gammeldags av meg da og tenker litt at menn tar initiativ hvis de virkelig ønsker uansett, men det et kanskje ikke sånn? Anonymkode: 4cc04...980
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #10 Skrevet 30. august 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg er litt gammeldags av meg da og tenker litt at menn tar initiativ hvis de virkelig ønsker uansett, men det et kanskje ikke sånn? Anonymkode: 4cc04...980 Nei det er ikke sånn. Det er nok bare ønsketenkning fordi det ville innebære at du slipper å ta initiativ. Anonymkode: d9f0a...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå