AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Har en på 4 mnd som sover OK i bedside/ved siden av meg(liggende på siden) fra 19 på kvelden. Våkner for pupp rundt 23, så annenhver time resten av natta. Fra 4-5 på morgenen klarer han ikke finne ro ved siden av meg eller i sengen sin. Han er tydelig trøtt, og sover som en stein oppå meg da i alt fra 2 til 3 timer til. Men jeg kan ikke ligge der med han på meg timesvis hver morgen lenger. Sovner gjør jeg og, så det er ikke trygt. Hva i all verden skal jeg gjøre? Anonymkode: 17feb...cfe
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Høres akkurat ut som oss! Etter amming i 04 tiden er min veldig kavete og urolig, og vil kun sove oppå meg. Jeg har også sovet sånn noen ganger, så prøver å sitte å lese eller se på noe på mobilen. Vi øver på å legge fra oss, venter ca 20 minutt til baby sover tungt og er slapp i kroppen, også lirker jeg ham ned i senga vår inntil meg. Også åler jeg meg gradvis unna ham. Det har jeg fått til et par ganger og da sover han et par timer videre i store senga. Anonymkode: 8b2fb...be5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Sånn var det her også! Hvis matallergier, låsninger, refluks og andre vondter er utelukket, så trenger babyen rett og slett den nærheten. Her måtte far ha babyen på ettermiddag og kveld så jeg kunne sove ekstra. Anonymkode: 89f97...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå