AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Jeg tenkte å overraske partneren min med et nytt leketøy - og han har tidligere ytret mye frustrasjon over butplug som ramler ut mens vi holder på - så jeg tenkte at dèt kunne være en god ide. Men har noen noen forslag til noen som kan holde seg på plass? 🙈 Har noen forskjellige, men alle ramler ut Anonymkode: e79cb...0d8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 da må du skaffe en større.. hadde det samme problemet her Anonymkode: 84c95...6da 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Har en haug med forskjellige størrelser - derfor jeg lurte på om noen hadde noen konkrete tips 😅 Men feilen med noen av de er nok at "overgangen" mellom selve pluggen og "enden" er litt for tykk - slik at muskelen ikke får lukket seg helt ordentlig 🤔 Anonymkode: e79cb...0d8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): mye frustrasjon over butplug som ramler ut Er det dette som kalles ilandsproblemer? Anonymkode: 4a7b7...469 4
Gjest Tranma Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Da er det jo bare å kjøpe en enda større en? Ganske slapp i prompær'n om de største på kondomeriet faller ut 🤭😇
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har en haug med forskjellige størrelser - derfor jeg lurte på om noen hadde noen konkrete tips 😅 Men feilen med noen av de er nok at "overgangen" mellom selve pluggen og "enden" er litt for tykk - slik at muskelen ikke får lukket seg helt ordentlig 🤔 Anonymkode: e79cb...0d8 Du må lete gjennom alt av nettbutikker og kataloger da. Jeg synes noen av disse som har bling i enden, har en ganske tynn "stilk", muligens fordi de er ment å gå med en stund. Og så er det flere typer som åpner seg opp på innsiden, til og med for å spenne ut med en skrue. En slik faller nok ikke ut. Anonymkode: 43e7f...4b4 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Er det dette som kalles ilandsproblemer? Anonymkode: 4a7b7...469 Hele dagen blir jo ødelagt. Anonymkode: 16b54...f99 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Alle faller ut med meg også. Har ikke prøvd slike som er ganske store, men de vil jeg ikke ha heller. Løsningen er rett og slett bare å holde dem på plass. Når jeg får orgasme spenner musklene seg såpass mye at den fyker rett ut... Har heldigvis oppdaget dette alene, og ikke med partner, så da slipper jeg at han får den i fleisen når jeg kommer i doggy. 🤣 "hey du må holde på plass pluggen for nå kommer jeg" Anonymkode: 22c57...d75
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #9 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det dette som kalles ilandsproblemer? Anonymkode: 4a7b7...469 De sliter med dette i u-land og.. Anonymkode: ff228...22e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå